Gamescom Prezentace – Info

Autor: walltar | Přidáno: 20.8.2016 Kategorie Novinky

Včera večer proběhla prezentace, která ukázala demo toho, co uvidíme na konci roku v updatu 3.0 (dříve 2.7). Pokud vás zajímá, co všechno jsme se dozvěděli, tak se podívejte do článku.



Akce začala kratší prezentací toho, co můžeme čekat v budoucích updatech SC.

2.5

 



– Měl by být vypuštěn velice brzy.

– Obsahuje novou pirátskou stanici GrimHEX, nový systém pro přistávání, vylepšení zvuku, nové grafické featury, atd…

– Nový obsah ve 2.5 je nový S5 Laserový kanón, hlavně pro Starfarera (ale jde nasadit i na Constellation a Vanguarda), MISC Reliant a Argo jsou létatelné.

– GrimHex je stanice pro piráty, najdete na ní obchody, které prodávají něco jiného, než Olisar a b budoucnu bude mít i bar, hackerskou/BH kancelář, závody.

– Nová přistávací systém, který bude mít manuální, automatický a semi-automatický mód. V budoucnu půjde automaticky přistávat jen na místech, které jsou k tomu vybavené. Obsahuje i vylepšené UI pro přistávání.

– Argo MPUV (multi-purpose utility vehicle) je podpůrná loď pro kapitální lodě. Má krátký dosah (nemá QD a JD) a lze ji použít jako lehký transport nákladu, přepravu pasažérů a vyzvedávání katapultovaných pilotů a jejich základní léčbu.



– Reliant je základní 2 sedadlová loď schopná provozovat několik funkcí. Kore slouží pro přepravu nákladu, Sen funguje jako výzkumná platforma, Mako je zaměřené na přinášení zpráv z vesmíru a Tana je bojová varianta tohoto letounu.



2.6

 

– Patch 2.6 se zaměří na vylepšení částí hry, které byly poslední dobou zanedbávané. Uvidíme v něm Star Marine a vylepšení pro Arena Commander.

– Star Marine je FPS obdoba Arena Commanderu, můžete jej kdykoliv zapnout a zahrát si FPS bez nutnosti cestovat vesmírem a hledat boje. Měl by mít novou arénu, ve které bude jak FPS v gravitaci, tak v 0G. Bude to jiná aréna, než jsme viděli minulý rok. Také uvidíme přepracované FPS zbraně.

– Ovládání, používání zbraní, pohyb, všechno bylo vylepšeno. Původně nebyl vypuštěn, protože chtěli, aby fungoval dobře. Uvidíme v něm i nové modely postav, které vzešly z práce na SQ-42.

– Kromě Star Marine budou pracovat i na Arena Commanderu. Vylepšení boje, lepší módy kamery, vylepšení hratelnosti, slalomová závodní dráha kolem GrimHex, nová MP deathmatch aréna… atd.

– Různá game módy budou mít vylepšení ohledně přezbrojování lodí, takže už nepůjde narazit do asteroidu a spawnout loď s plnou výzbrojí.

– Nové létatelné lodě budou Hrake Herald a Aegis Vanguard Hoplite (drop ship varianta ze SQ-42).

 

Gamescom Sale

 

– Nová loď: Anvil Terrapin. Je to těžce obrněná průzkumná loď. Nejmenší z lodí, které jsou specializované na průzkum. Najdete na ní senzory s dalekým dosahem, silné štíty, silná armor… Původně to byla průzkumná loď pro armádu UEE.

– Dále je v prodeji Ursa rover (který je vidět ve videu na konci prezentace), tři exploration packy, a pack s pozemními vozidly.

Sale je zde: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15461-The-Terrapin

Český popis lodě: http://www.star-citizen.cz/anvil-terrapin-akce/

 

3.0

 

– Patch 2.7 byl přejmenován na 3.0, obsahuje totiž obrovské změny.

– Měl by být vypuštěn před koncem roku. Poprvé uvidíme technologii generování planet, Stanton se rozšíří na ArcCorp, Hurston, Microtech, Crusader, Delamar (ten se poté přesune do Nyxu), přibydou nové stanice, měsíce a asteroidové pásy.

– Základní profese: Přeprava nákladu, obchodování, pirátství, žoldáctví, lovci odměn.

– Planety ukázané na videu používají starší technologii, tu novou, která ještě není v prezentovatelném stavu, uvidíme na CitizenConu.

– Ve hře přibude asi tucet měsíců a 30 – 40 vesmírných stanic.

– Cílem tohoto updatu bude vytvořit hratelnou oblast pro jeden systém. Namísto létání ze systému do systému a navštívení jedné planety nebo stanice v každém se chtějí spíše zaměřit na to, aby každá oblast měla vlastního ducha, historii a charakter.

– SC nebude mít miliardy planet, ale každá planeta bude vytvořená tak jak CIG chce. Celá procedurální technologie pořád funguje jako pomůcka pro vývojáře. Takže jim pomůže vytvořit planety rychle, ale pořád mají kontrolu nad tím kde umístit řeky, pohoří a podobně.

– Velký skok v technologiích: Item 2.0, StarNetwork 1.0, Subsumption 1.0, Mission 1.0

– Subsumption se ve 3.0 představí ve své první iteraci. Cílem je aby univerzum SC opravdu žilo. Takže i když kolem nebudou jiní hráči, tak uvidíte NPC. AI hraje velkou roli v tom, aby SC mělo správnou hustotu usídlení. V první iteraci tak NPC budou mít rozvrh podle kterého se budou chovat, takže například půjdou na oběd a podobně.

– Item 2.0 přináší obrovský rozdíl v interakci s předměty. Konečně zmizí USE a začne se používat kontextuální interakce. Takže když přijdete k Hornetu, podíváte se na žebřík budete mít na výběr vystoupání po žebříku, zatažení žebříku, nebo otevření kabiny. Můžete interagovat s prvky v kabině. Přinese taky možnost uchopit objekty do ruky a přenášet je.

– StarNetwork 1.0 je refactor netkódu, který by měl pomoci s výkonem a dovolit pro více hráčů. Netkód jako takový má před sebou ještě dlouhou cestu.

– Mission 1.0 je nový systém misí, který je postaven na Subsumption, dovoluje pro vytváření dynamických misí, které jsou tvořené procedurálně a dovolují interakci s AI.

– Teď se můžete podívat na něco, co představí tyto prvky.



Informace o SQ-42 můžete čekat na letošním CitizenConu.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum