ATV a RTV info 1

Autor: Ravenshot | Přidáno: 6.3.2016 Kategorie Novinky| Zpravodaj

Každý týden komunitní tým SC připravuje dva pořady, kde najdete další info ke Star Citizenu. Info najdete po odvisílání ATV a při živém vysílání RTV na Discord Infokanále, nebo si na něj můžete počkat na neděli zde.



Stručné info z Around the Verse 2.21

· Verze 2.2 je online s podporou až 24 hráčů v jedné instancí.

· Jedny z největších mechanik jsou: fyzikální EVA, pětistupňový reputační systém (pouze negativní, pro kriminálníky).

· Saber je novou létatelnou lodí. Ben připomněl, že koncept k Saberu byl vlastně zveřejněn nedávno a za velmi krátkou dobu se loď stala létatelnou, což je prý důkaz, že vytvářet lodě (aspoň ty menší) už nezabírá tolik času. Saber má stealth mechaniky.

· Verze 2.2 přináší také první integraci systému komponent, nové jsou tak ve hře částečně funkční chladiče.

· Xi’An Scount je ve stavu „hangar ready“ a podle Sandi bude také brzo létatelny.

· Mnoho lidí se přesouvá na práci na verzi 2.3 a Ben prozradil, že součástí bude zřejmě nějaká větší loď (s největší pravděpodobností Starfarer).

· Dnes (4. 3 .2016) by měl vyjít měsíční report.

· Sandi připomněla, že v pondělí končí akce pro majitele Auror, kterým přišel slevový kupón na 300i.

Zprávy

· Santa Monica – práce na změně kokpitu pro Gladius a Hornet, aby jejich interiér pasoval na nové UI. Práce na Caterpillaru.

· Austin – locomotion sety (animace pro Squadron 42) a prvním má být Generál Bishop. Práce na friend systému 2.0, který zahrnuje i ignore list; posledním krokem pro integraci do hry je dokončení UI. Práce na 2.3

· Manchester – dokončené práce na fyzikální EVA dovoluje přesunout lidí na FPS. Prototyp systému zdraví a jak rozdílná zranění ovlivní hráče. Dokončen design postavy vanduulskeho warriora, dalším krokem je jeho sestavení. Pokračuje se s testováním Idris. Pracuje se na mechanikách nákladů, doplňování paliva a těžby a jak je implementovat.

· Frankfurt – Práce na AI a lodní AI. AI bude mít své rutinní činnosti i spontánní reakce s okolím a hráči (zvednutí telefonu, uklízení atd.). Rutinní systém je prý tak efektivní, že úkony pro 50 AI zabírají jen pár kilobytů paměti.



Přehled minulého týdne

· Ben s Jareded poznamenávají, že verze 2.2 je venku! Z pohledu vývoje to prý byl velmi zajímavý a dlouhý týden. Snahou bylo jako vždy nasadit co nejvíc verzí na PTU a dokonce i Chris se tvrdě zapojil do řešení herních bugů v módu. Disco Lando chválí práci QA týmu a programátorů za jejich snahu a odhodlání. Kvůli 2.2 se také zpozdilo vysílání Around the Verse.

· Všichni pochvalují dvorního skladatele Pedra (rozhovor s ním je v posledním Around the Verse).

· Včera natáčeli dokument o vývoji Star Citizen, což je jeden z původních strech goalů, který slíbili ze začátku vývoje.

· Alex prozrazuje, že měna management trénink ? Jinak pracovala na věcech pro GamesCon.

Kde je moje loď?

· Endeavor zatím není v produkci.

· Na Javelinu pracuje tým v UK, aby byl připravený pro Squadron 42.

· Série Hull je naplánovaná na později.

· Reclaimer to samé, zatím není v produkci, bude se na něm pracovat později.

· Někteří lidi pracují i na Bengalu, protože jej potřebují pro scény ve Squadron 42.

· Pokrok na malé těžební lodi ano, ale víc neprozradí.

· Argo pody jsou také ve výrobě.

· Dragonfly také na seznamu.

· Pro Polaris se právě vybírá koncept artist.

· Prowler je momentálně pozastaven, dokud se nevyřeší pár věcí k rase Tevarinů.

· Ben připomíná, že od dnešního dne je v předprodeji No Man’s Sky.

Mluvíme o komponentech

· První verze lodních systémů je ve verzi 2.2, aktuálně jen s chladiči a power planty. Následovat budou štíty.

· Power plant vytvářejí energii/elektřinu pro loď a její systémy. Cooler chladí systémy a snižuje jejich tepelnou stopu. Tyto komponenty byly vybrány jako první mimo jiné, protože je používají všechny lodě. Bez chladičů by byly lodě velmi snadným cílem pro tepelně naváděné rakety. Samozřejmě, všechno se začne teprve balancovat.

· Štíty by mohly být už ve verzi 2.3.

· Chování štítů se také trochu změní. Propustnost štítů bude také záviset na tom, kolik budou mít energie. Nabíjení štítů také projdou změnou. Teoreticky prý by mohly ty nejmenší zbraně překonat ty nejvýkonnější štíty s těmito změnami, ale trvalo by to neskutečně dlouho. Příčinou bude, že tyto malé zbraně by nedovolily plné nabití štítů. Řeknu to takhle… je to věda a určitě o tom bude oficiální vysvětlující článek 😀

· Štítový inženýr bude důležitá práce.

Otázky a odpovědi

· Po štítech budou následovat další komponenty, jako třeba radary, avionika a další. S tím ale související také herní mechaniky, které s tím přicházejí, aby práce s těmito komponenty byly zajímavé.

· Bude moci Dragonfly používat jump drive? Zatím je loď pořád v konceptové fázi, takže těžko říct na 100 %. Je to něco, na co podívají, přinejmenším bude mít quantum drive.

· Bude možné kupovat komponenty? Ano, ale určitě ne brzo. Nejprve bude možné kupovat oblečení.

· Jaké jsou plány s rychlostí lodí. Rychlosti se mění, zapracovalo se na matici, jak by měly být lodě rychlé v závislosti na výkonu, ale pořád není nic finálního a všechno se balancuje a Crusader tomu hodně pomáhá.

· Délka Caterpillaru se změnila, ale z hlavy si to nepamatují. Prý se vyvíjí velmi dobře a vychází jako velmi zajímavá a pěkná loď. Navíc délka a rozměry nemusí být finální, dokud se vše nedokončí.

· Budou rozdílné komponenty pro enginy? Ano, enginy určitě půjde vylepšovat.

· Vylepší se zorné pole kokpitů? Některé ano, ale ne všechny. Chtějí, aby lodě byly různé, s různými plusy a mínusy. Pravidlem ale je, že pokud vám něco zásadně brání ve výhledu, má to svůj důvod a něco se zde děje (user interface).

· Budou štíty, které ochrání před úmyslným narážením lodí do trupů jiných lodí? Můžou to později prozkoumat, o nějakých možnostech se už bavili, ale nic definitivně.

· Jestli bude mít Bukanýr nákladový prostor je stále otevřenou otázkou.

· Komponenty u nevíceposádkových lodí jsou většinou umístěné pod pláštěm lodi z venku. To je jediný rozdíl ve výměně mezi víceposádkovými a jednoposádkovými loděmi. Jinak je obecná mechanika stejná.

· Jak budou komponenty fungovat pro vanduulské lodě? Aktuálně komponenty fungují pro UEE verze lodí.

· Budou další sety nebo je fan cave (aktuální set) jediný? Bude jich v budoucnu více.

· Bude více reklam na lodě? Později ano, ale teď se lidi soustředí na scénky ve Squadron 42. Retaliator určitě dostane svou reklamu.

· Saber bude možné si pronajmout, a už by to mělo být opraveno, pokud ne, tak velmi brzo. Turbulent to měl jako vysokou prioritu pro dnešek.

· Jaká je šance, že nakupování bude ve verzi 2.3 nebo 2.4? Šance tu je, ale ne příliš velká.

Co se plánuje

· Dnes (4. 3. 2016) vychází měsíční report.

· Příští týden bude nový subscriber flair a bude to vesmírná rostlina. Samozřejmě jiná, než která se váže ke strech goalu k 49. vybranému milionu (Xi’An rostlinka).

· Jinak už se samozřejmě pracuje na 2.2.1, který přinese důležité opravy.

· Ben řekl, že na některých věcech pro 2.3 se pracuje třeba už půl roku.

· Disco Lando připomíná, že sbírají video nahrávky automatu Big Bennys. Více informacích na oficiálním fóru.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum