Chris Roberts na SC Streamu

Autor: walltar | Přidáno: 24.8.2016 Kategorie Novinky

Kromě velké prezentace na gamescomu proběhlo několik rozhovorů s Chrisem a dalšími. My se teď na některé z nich a na to co zajímavého jsme se dozvěděli, podíváme. Prvním je návštěva Chrise v SC livestreamu.

Odkaz na přesný čas: 5h 55m 45s


– Samotná planeta v editoru jede na 150+ FPS hromada problémů s výkonem je kvůli netkódu.

– Na CitizenConu uvidíme planety s vegetací a oceány. Věci ve větší vzdálenosti budou vypadat jako skybox, ale budou opravdový terén, ke kterému můžete jít a podívat se na něj zblízka.

– Kruhová stanice, kterou proletěli před vstupem do atmosféry Delamaru byla vstupní stanice na nízké orbitě. U většiny stanic s přistávací zónou budou tyto stanice fungovat také jako QD cíl.

– Kde přistanete na kamenité planetě, jako Delamar, je jedno, ale u planet, které jsou pokryté městem, jako ArcCorp, bude tato stanice fungovat jako vstup do letového koridoru. Pořád budete mít plnou kontrolu nad lodí, ale pokud z tohoto koridoru vylétnete tak letová kontrola převezme řízení nad lodí. Bude to fungovat hlavně jako opatřením proti trollům. Spousta planet nebude mít žádné limity na to, kam můžete letět.

– Ne všechno je zatím hotové a CIG má celkem velký tým, který se snaží všechno dostat do hry. Ze začátku uvidíme více duplikovaných stanic, CIG ale pracuje na modulárním setu pro stavění stanic.

– Systémy v SC by měly mít obrovské množství detailů. Takže namísto skákání ze systému do systému, kde v každém systému najdete možná jednu obydlenou planetu a jednu stanici, systémy v SC budou plné detailů. Planety, přistávací plochy, stanice, můžete narazit na rodinu těžařů s malou základnou, a podobně. Cílem je umožnit hráčům strávit stovky hodin hraní v jednom hotovém systému, jako je například Stanton.

– Quantum drive je 0.2c, takže všechno je zmenšené, aby to pořád byla zábava. Technologie by neměla problémy se systémy 1:1, ale cestování by trvalo příliš dlouho. Systémy tak budou v měřítku 1:10 a planety někde kolem 1:4 až 1:6 (tady to bude hlavně kvůli tomu, jak dlouho trvá let z orbity na povrch). S těmito měřítky by mělo trvat přeletět jeden systém z jedné strany na druhou někde kolem 40 minut.

– Tak dlouhé časy cestování by ale nebyla zábava, kdyby měl člověk jen sedět a dívat se do vesmíru, takže CIG se snaží přijít s tím, co budeme na lodích dělat. Mimo to, že můžete být z QD vytaženi pirátem a budete muset bojovat, nebo se pokusit utéct, CIG se bude také zabývat celým provozováním lodě. Takže vám třeba může vyhořet pojistka na generátoru. V Items 2.0 mají komponenty svoje sub-komponenty a celý systém pracuje se spotřebními itemy (pojistky, palivové tyče a podobně). Takže nejen v boji budete muset opravovat komponenty, ale loď bude třeba udržovat funkční i mimo boj.

– Další povolání, které můžeme čekat v dalších patchích po 3.0, budou Těžba, Salvage a Search and Rescue.

– Ve verzi 3.0 uvidíme i začátky systému Jobwell, což by měl být systém misí řízený ekonomikou. Udělat to nebude nic těžkého, protože je to vlastně tabule, na které si můžete vybrat mise. Kromě toho uvidíme a několik příběhovějších misí, jako tu, kterou jsme viděli na prezentaci. Mělo by existovat několik postav (v každé lokaci alespoň jedna), které budou nabízet lepší uzavřenější mise, které na sebe budou navazovat, takže jedna mise vám otevře cestu k misi jiné. Některé mise budou generované podle ekonomiky a dalších faktorů a některé budou více příběhové.

– Můžeme očekávat větší množství misí, jako byla ta na prezentaci. To co jsme viděli, bylo natáčeno 21. července, když dokončili natáčení pro SQ-42. Dostat to do hry trvalo asi 2 – 3 týdny. Tehdy byl natočen ještě další materiál, který jsme neviděli a plánuje se natáčení dalšího materiálu pro PU mise. Plánem je mít postavu, jako byl Miles Eckhart na každé hlavní přistávací zóně ve 3.0.

– To co jsme viděli, ještě není absolutně hotová postava. CIG zbývá ještě hodně práce na shaderech očí, vlasů a pokožky. A chtějí další technologie, které by jim umožnili dostat záběry s Motion Capture do hry opravdu rychle. Aby mohli natáčet klipy, které dostanou do hry tak rychle, aby reagovaly na aktuální dění ve hře. Takže plánem je mít například zprávy, které budou mluvit o aktuálním dění ve hře. Cílem je aby hra žila. Aby lidé necítili, že hra stagnuje.

– Staří a opotřebení je součástí všech itemů a lodí. Pokud vlastníte loď, tak se o ni budete muset starat a opravovat ji, a pokud to neděláte tak se zvyšujícím se stářím a opotřebením také bude růst šance, že se na vaší lodi objeví poruchy. A to samé bude platit i pro hráčské postavy, takže pokud udržíte postavu naživu dost dlouho, tak můžete vidět, jak zestárne.

– Časem by měli mít všechny studia CIG menší mo-cap scény pro natáčení takového obsahu.

– Squadron 42 Ep2 pravděpodobně výjde 2 roky po vypuštění prvního dílu. Každý díl je větší, než cokoliv co Chris dělal do dnešního dne.

 

 

 

 

 

  1. Autor: misoswan | Přidáno: 24.8.2016, 18:13

    neviete kedy by mal zacat fungovat oculus rift v hre ?

    • Autor: walltar | Přidáno: 24.8.2016, 18:51

      Vůbec. Ale nijak brzo bych to nečekal.

  2. Autor: alien5 | Přidáno: 25.8.2016, 03:08

    Super info moc diky bude to pecka !

  3. Autor: Unmar | Přidáno: 25.8.2016, 08:14

    Zdar citizeni, mám problém co si představit pod pojmem skybox. Viz odstavec že na citizenconu uvidíme planety s vegetací… Diky

    • Autor: walltar | Přidáno: 25.8.2016, 08:21

      Většinou je to pozadí, které je namapované na kostce kolem mapy samotné. Většina her tak dělá nebe a vzdálené objekty. Třeba pohoří v dálce můžou být prostě jenom textura na kostce.

  4. Autor: Ajvn | Přidáno: 25.8.2016, 09:05

    Mňo to je sice všechno krásné chlapci.

    ALE CO MÁ ZNAMENAT TA MLHA?!!!!

    • Autor: walltar | Přidáno: 25.8.2016, 09:15

      Já bych řekl, že to znamená jemné kapičky vody v atmosféře.

  5. Autor: Ajvn | Přidáno: 25.8.2016, 09:52

    No ne.
    Podívej.
    V hangáru: Mlha
    Ve městě : Mlha
    Ve stanicích: Mlha
    V hospodě: Mlha
    V takovám tom závodě ve free flight: Mlha
    Uvnitř lodí: Mlha
    Prostě sairait kam se podíváš.
    Když SC začínali s fre flights nikde tam žádná mlha NEBYLA! prostě úžasná křišťálově čistáNeskutečně krásná grafika.
    a teď tyhle sračky? To si snad dělají srandu.
    To si jako dělají prdel z TISÍCÚ A TISÍCÚ lidí kteří přispěli neskutečnými miliony dolarů na vývoj hry?
    Tito lide přispívali na hru bez mlžných sraček v grafice, protože hodně dlouho při prezentacích i free flightech, tam žádný takový zmršených děs nebyl.

    • Autor: skl | Přidáno: 25.8.2016, 10:18

      asi prasne prostredi 🙂

      jinak ja doufam, ze spousta veci pujde ve finale povypinat…vsechna ta rozmazani pohybu, ,,slunecni paprsky,, a jejich efekty, vsemoznou mlhu a dalsi zhovadilosti o kterych si dnesni grafici mysli, ze jejich pridanim dohry ji udelaji hezci nebo co

      • Autor: walltar | Přidáno: 25.8.2016, 10:57

        Motion blur jde vypnout už dneska. Jen se to musí dělat přes ini soubor, protože hra nemá grafický nastavení… takže bych řekl, že v budoucnu to bude.

        S tou mlhou už to bude horší, protože podle CIG mají atmosféru, na těch nových planetách, renderovanou podle realistické fyziky… takže když je někde mlha, tak tam je mlha. V interiérech snad nebude, ale v exteriérech není na mlze nic zvláštního… já někdy výjdu na terasu v 5. patře a nevidím zem. 😀

    • Autor: walltar | Přidáno: 25.8.2016, 10:54

      Tak v současnosti… U hangáru asi záleží na hangáru, protože v R&Y mlhu nepozoruju. Ve městě… ArcCorp je prakticky továrna, která pokrývá celou planetu. Takže tam je to smog. Podívej se třeba na záběry z Peklingu.

      Zbytek je nasvícení… ale zatím jsem si mlhy v lodích nikdy nevšimnul. Jak výjde 2.5 tak se musím podívat. Ve 2.5 je nové nasvícení takže to třeba bude zase jinak. Ale já si mlhy zatím vždycky všimnul jen na ArcCorpu, kde sedí.

      Jak se pracuje na nasvícení, tak se to pořád mění… Pokud si někdy viděl první verzi business hangáru, tak víš co to znamená mlha. Tam nešlo pořádně vidět na druhou stranu, i když ostatní hangáry tenhle problém neměli.

    • Autor: alien5 | Přidáno: 25.8.2016, 19:41

      No chlape je to mlha , prach, nasviceni , a celkove je to delano filmovou formou takze to podtrhuje atmosferu a asi jsi jediny kdo si na to stezuje ostatni to chapou co to je a proc to tam je 🙂 Vsimni si ze skoro ve kazdem filmu je mlha dela to effekt ze te to pohlti do deje a je to mysticke, me osobne to nevadi.. jinak jsou oblasti kde mlha neni treba vesmir 🙂 atd..
      Dam ti priklad pust si film hanibal z roku 2001 kdyz tam projizdi julliane moore lesem tak tam je vsude mlha vytvorena umele 🙂 atd.. je to skoro vsude ve filmech 🙂

  6. Autor: Unmar | Přidáno: 25.8.2016, 11:01

    Dotaz: měl jsem mustang Alpha, včera jsem upgradoval na avanger titan. Chtěl bych se zeptat zda je možné ale upgradovat, již z ceny titana, nebo další upgrade bude z ceny mustanga? Nebo jde upgrade použít jen jednou na jednu loď?

    • Autor: walltar | Přidáno: 25.8.2016, 11:06

      No pokud budeš chtít teď kupovat lepší loď, tak buď můžeš balíček který máš rozpustit a dostaneš všechny peníze zpátky ve formě Store creditu (kromě DPH) a nebo můžeš koupit CCU z Avengera na něco jiného, kde doplatíš jen rozdíl z ceny Avengera.

      CCU můžeš použít kolikrát chceš, ale pokud nemáš nějaký balíček, který už není v prodej (LTI, Physical, SC + SQ42) tak se často vyplatí spíš rozpustit, protože v těch lepších balíčkách bývá víc herních kreditů do začátku a některé mají lepší odměny.

  7. Autor: dann1989 | Přidáno: 26.8.2016, 00:31

    Teď uvolnili verzi 2.5

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum