FPS Update

Autor: walltar | Přidáno: 20.7.2015 Kategorie Moduly

Další týden a další článek o tom, jak postupují práce na FPS. A podle posledních informací si přečteme ještě takových 3 až 5 dalších článků.

 

Původní článek najdete na RSI, pokud vás zajímá výtah toho důležitého, tak pokračujte do našeho článku.


Engineering a Kód

Fps_shotPrvní vylepšení v Netkódu jsou integrované a díky interním playtestům se přidávají další. Byla vyřešena většina problémů s prolínáním modelů.

Testovalo se taky sdílení dat mezi hrou a platformou CIG (pro tabulky a podobně), zde byl odhalen problém, který se opravuje. Další problémy byly odhaleny při použití granátů při schovávání zbraně a s nezničitelným osobním štítem.

Pokračuje se na hledání problémů, které způsobují teleportaci a špatnou synchronizaci zásahů mezi klienty.

Animace

Frame000270Predikce a vylepšení networkingu už animacím pomohli. Probíhají experimenty s ragdoll animacemi pro smrt. Pracuje se také na dalších animacích pro změnu směru. Pracuje se na animacích pro schování zbraně při použití žebříku, při chůzi, běhu, sprintu a na animacích pro změnu zbraně.

Není vůbec lehké dokázat, aby animace vypadali dobře jak z první, tak ze třetí osoby.

Level Design

Designéři se podívaly na mapu Gold horizon z pohledu kompetitivního hraní, což znamená úpravu důležitých míst a viditelnosti pro lepší požitek z boje. Díky úpravě některých částí mapy se zlepšilo FPS. Stanice pro dobíjení energie byly opraveny a pracuje se na zničitelnosti světel.

Plánuje se přidání dalších spawn pointů pro nový FFA mód. Také se opravují problémy s dírami po kulkách, které způsobují nízké FPS.

Game design

Frame000324Designéři pracovali na jednotlivých herních módech a diskutovali jak udělat z Team Elimination, pomalejší taktický gameplay na který cílí. Cílem je simulovat hraní v PU, například přidat následky za smrt, které hráče zpomalí a a donutí ho přemýšlet. Dále se bude pracovat na přidání timeru do Free play a přidání tabulek na konec souboje a respawn prodlevy.

Zbraně a Gadgety

Animace pro brokovnici Devastator byly přepracovány, aby přidali zbrani váhu. Pracovalo se na animacích pro používání gadgetů.

UI/HUD

Pracuje se na nových Ikonách pro zbraně, gadgery a granáty a brzy se začne pracovat na ikonách pro zdraví. Práce byla dokončena na widgetu pro výběr zbraní a množství munice. UI tým pracoval na vylepšení pro zaměřovač a zrychlení ADS animací. Další na řadě je widget pro zdraví a zranění.

Blockery

– Problémy s Netkódem. V playtestech se objevují problémy s používáním gadgetů, se střelbou na cíl, který tam ve skutečnosti není a další problémy, které vypadají jako vysoká latence, i když připojení k internetu je solidní.

– Úskoky a zastavování musí být vylepšeny.

– Zbraň se v ADS příliš houpe. Musí se změnit tak, aby jediný pohyb byl od hráče, animací dýchání, výsledek bytí v blízkosti krytu, zásahů, nebo přechodových animací při příliš rychlém pohybu.

– Animace pro zbraně ještě nejsou dokončeny.

– Nový HUD ještě není hotov.

– Radar se správně nevykresluje v ADS.

– Audio pomůcky nejsou propojeny se zbraněmi, indikátory zásahů a UI elementy.

– Poziční audio pro kroky a střelbu nefunguje.

  1. Autor: alien5 | Přidáno: 20.7.2015, 22:20

    Diky za preklad maji dost prace koukam heh.

  2. Autor: Renglon | Přidáno: 21.7.2015, 14:07

    Hlavně ať jim to jde od ruky, každý nový problém může posunout vydání hry o pár dní a těch problému jich nepotká málo. Kdyby aspoň mohly spustit Betu jako kompletní hru byť s chybama. Díky za překlad.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum