Přehled Stretchgoalů

2 miliony

– Pravidelné komunitní updaty.
– Backeři s odpovídajícími balíčky budou moci hrát v dogfighting modulu.
– Backeři s odpovídajícími balíčky budou moci hrát Squadron 42, která bude mít při launchi 30 misí.

2,5 milionu

– Anvil Gladiátor, další loď pro hráče přidána do Star Citizena.

3 miliony

– Častější komunitní updaty na stránce RSI.
– Squadron 42 bude mít 35 misí.
– Backeři s odpovídajícími balíčky budou moci hrát v Persistent Universe, se 40 systémy a online multiplayerem.

3,25 milionu

– MISC Starfarer, další loď pro hráče přidána do Star Citizena.

3,5 milionu

– Dekorace do kokpitu – proměňte svou základní kabinu ve skutečný domov, díky individuální výzdobě. Ohromte přátele bobbleheady, fotografiemi, dinosaury, plyšovými kostkami, okrasami na příď lodě, plakáty a mnoha dalšími skvělými možnostmi.
– Obsazování lodí – zjistěte víc o tom, jak bude tato mechanika fungovat.

3,75 milionu

– Aegis Dynamics Retaliator, další loď pro hráče přidána do Star Citizena.

4 miliony

– Každých 100 tis. Přibyl do hry nový systém.
Odin, Tyrol, Kellog, Goss, Orion, Ellis, Cathcart, Tal, Geddon, Chronos.
– Wingmanův hangár, webcast od developeů se bude vysílat 1x za měsíc.

4,5 milionu

– Star citizen bude mít 60 systémů.
– Star citizen bude mít další typ lodí, Cruiser.
– Všechny kickstarter  goaly odemknuty.

– Všichni backeři, kteří přispěli před 29. 10. 2012 budou začínat s Class I repair botem v garáži.
– Všichni backeři, kteří přispěli před 8. 11. 2012 začnou s 500 kredity navíc.
– Rozšířená podpora hadcore flight sim ovladačů: Křesla, podpora více monitorů, Track-IR, MFD (multifunkční displeje) a více.
– Star Citizen bude obsahovat další lodě pro hráče: Idris korvetu, Origin M50, Drake Interplanetary Caterpillar a Torpédoborec.
– Star citizen bude obsahovat dva další typy základen: Vanduulské obchodní základny a Asteroidové základny.
– Star citizen bude obsahovat další mimozemskou rasu: Kr’Thak

5 milionů

– Vylepšené obsazování lodí: Boj může proti muži, těžké zbraně, boj v beztížném stavu, HUD pro obleky.
– Vylepšené přizpůsobování lodí.
– Aplikace pro tablety, zkontrolujte svůj inventář, najděte si mise, nebo se podívejte na zpravodajství.
– Webcast na RSI bude obsahovat měsíční Q&A s Chrisem Robertsem.
– Squadron 42 bude namluvena celebritami, zahrnujíc minimálně jeden známý hlas z Wing Commandera a celkem 50 misí.
– Star Citizen bude mít 70 systémů.
– Ve Star Citizenu narazíte na další typ základen. Budete moct nalézt opuštěnou mimozemskou základnu?

5,5 milionů

– Profesionální mo-cap pro cutscény ve Squadron 42.
– Exkluzivní RECORD BREAKER skin pro všechny backery, kteří připěli do 5,5mil.
– Star citizen bude obsahovat Bengal Carrier jako ovladatelnou loď.

6 milionů

– Star Citizen bude obsahovat 100 systémů.
– Star citizen bude otevřen pro Persitent Universe.
– Star Citizen a Squadron 42 budou mít soundtrack nahrávaný s orchestrem.
– První mission disk ke Sqadron 42 „Za nepřátelskou linií“ bude dostupný všem backerům, kteří přispěli před 6 miliony, zdarma.

9 milionů

– Všichni backeři, kteří přispěli před 28. 6. 2013, dostanou RSI Class II oblek.

10 milionů

– CIG postaví vlastní mo-cap studio. Zlepší se tím kvalita cutscén ve hře.

11 milionů.

– Dostaňme Wingmana ze sklepa. CIG Austin se přesune do větších kanceláří, které umožní přijmout více zaměstnanců.

12 milionů

– CIG postaví vlastní profesionální nahrávací studio. Zpracování zvuku pro Star Citizen se přesune z domácí kanceláře do profesionálního prostředí, které dovolí produkovat zvuk v té nejvyšší kvalitě.
– Hangar modul bude podporovat Oculus Rift.

13 milionů

– Star citizen bude obsahovat další typ lodě: Fregatu.
– Command and Control Center – Dohlížejte na bitvu z paluby své Idris, nebo Destroyeru s pokročilým balíčkem C&C, který vám umožní propojit všechny lodě dohromady a převzít centrální velení z třetího místa.

14 milionů

– Hibernační Mód: Do hry přibude možnost uložit a pokračovat tam, kde jste přestali. Mimo boj budete mít možnost odpojit napájení lodě, zalézt do postele a bezpečně opustit hru, než žase budete chtít pokračovat.
– „V zákulisí Star Citizena“ dokument v profesionální kvalitě.
– Star Citizen nabídne čtvrtý spaceport na zemi.

15 milionů

– Star citizen bude obsahovat další typ lodě: Escort Carrier.
– Každý backer dostane ke hře stažitelný, 42-stránkový, Upgrade Handbook, který rozebírá proces upravování a přetaktování lodních systémů.

16 milionů

– Arena mód: Další generace tréninkové simulace, umožňuje pilotům otestovat své zkušenosti proti přátelům, nebo cizincům v simulaci. Získejte zkušenosti, bez nebezpečí ztráty lodě. Dázejte na soutěže po celé galaxii.
– Každá backer, který přispěl před 16 miliony, dostane laserovou pistoli.

17 milionů

– Každý backer, který přispěje před 17 miliony dostane upgrade pack, obsahující modifikátor motoru.
– Star citizen bude obsahovat další typ lodě: Battlecruiser.

18 milionů

– Možnost začít hru v Exkluzivním systému pro pre-lauch backery. Jen hráči, kteří přispějí na hru před launchem dostanou koordináty, které jim umožní začít hru v tomto systému.

19 milionů

– Poznej svého nepřítele s manuálem ve stylu Jane’s Fighting Ships  – velice podrobný,skoro až encyklopedický seznam všech lodí a údajů o nich ve formě PDF.
– Vesmírné stanice – Hráči mohou vlastnit a spravovat několik vesmírných stanic v celé galaxii.
– Muzeum RSI bude publikovat nové články každý měsíc,a to pokaždé o jiné hře kterou se Star Citizen nechal inspirovat či mu přímo předcházela.

20 milionů

– FPS boje i na některých méně bezpečných planetách.

21 milionů

Salvage mechanika: Salvage není bokem, je to kariéra s vlastní mechanikou, zakotvením v příběhu a tvarováním vesmíru. Ve vesmíru můžete hledat řadu vzácných komponent s použitím jak lodě, tak FPS komponentu. Objevte tajemství starověkých Hadesiánů, najděte cenné komponenty a náklad … nebo se zapište do historie jako první, kdo objevil zcela neznámou mimozemskou rasu.

22 milionů

– Systém pro snímání modelů hlavy: Je technologie, která umožní snímat tvář člověka a pomocí několika kamer vypracovat 3D model celé hlavy. To dovolí týmu vytvořit množství zajímavých a propracovaných postav. Tady díky přenosnosti celého systému je možno brát systém na akce a nasnímat hlavy vybraných fanoušků, kteří se potom objeví jako NPC ve hře. Více informací najdete zde.

23 milionů

– Xi’An Scout: Khartu je lehké útočné plavidlo Xi’Anské armády. Oproti lidským designům, Khartu nemá tradiční hlavní trysku, namísto ní má řadu manévrovacích trysek na pohyblivých plošinách. Tento design mu umožnuje prokazovat neuvěřitelnou obratnost, což z něj udělalo postrach pilotů UEE, kteří jej přezdívají „Quark“ protože když jsou spuštěny všechny trysky, Khartu vypadá jako prskavka letící vesmírem. Xi’Anská společnost Aopoa vyrábí také exportní model, Khartu-al, na prodej lidským civilistům, kteří jej používají jako dedikovaného průzkumníka. Exportní model má stejné manévrovací trysky, ale ovládací plochy jsou uzpůsobené pro lidské piloty a zároveň má omezenou výzbroj. (Výrobce: Aopoa)

24 milionů

– Systém hromadné dopravy: Potřebujete se dostat z místa na místo a nemáte vlastní loď? Postavíme galaktický transportní systém. Můžete cestovat pomocí transportů ze systému do systému, a taky si nechat převézt lodě (například přepravit loď z jednoho hangáru do druhého). V tomhle stretchgoalu expandujeme tento systém, velké lodě pro cestující, přepravní lodě pro dálkové trasy, lodě na pronájem a raketoplány.

25milionů

– Vylepšená Alpha: Využijeme další peníze k tomu, abychom udělali širší alpha test, než jsme měli původně v plánu. Původní plán bylo spustit servery v Severní Americe a poté expandovat do ostatních částí světa, jako do Evropy a Austrálie, abychom snížili latenci na těchto územích a tak zdokonalovali hru, jak se zlepšuje zážitek v různých částích světa. Peníze navíc nám umožní investovat do větší infrastruktury hned od začátku a tak nasadit více serverů. Dosažení tohoto goalu nám taky umožní zvýšit počet zbývajících alpha slotů. Extra alpha sloty neznamenají jen, že bude víc hráčů při spuštění, ale taky budeme mít více feedbacku a lepší stress test. A díky tomu bude zážitek ve Star Citizenu ještě lepší.

26 milionů

– Vylepšené systémy kapitálních lodí: Ke Command & Control systému, který jsme už popsali, přidáme ještě další možnosti. Veďte opravářské týmy v boji proti požárům a opravujte klíčové systémy v bitvě, ovládejte přepážky pro zpomalení nepřátelských mariňáků a ovládejte množství řídících panelů. Tohle vše vám pomůže se ještě lépe se vžít do hry při řízení kapitální lodě.

27 milionů

– Banu Merchantman: Banu jsou známí pro svůj um v obchodování, při svých cestách po galaxii obchoduju s každým, od lidí po Vanduuly! Jejich robustní, specializované obchodní lodě jsou ceněné více, než všechno ostatní obchodní lodě a někdy jsou mezi Banu předávány z generace na generaci. Při 23 milionech jsme slíbili, že Xi’Anské lodě budou jedinečným zážitkem. Při 27 milionech budeme tuto myšlenku rozšiřovat i na lodě Banu. Počínaje Obchodní lodí, bude tým rozšiřovat technologii Banu a tak hráčům nabídne zcela odlišný způsob, jak prožívat jejich Hru.

28 milionů

– Nová Začátečničká loď: Team z Consolidated Outland se rozhodl v roce 2944 vyzvat RSI svou premiérou Mustanga, osobní kosmické lodě. Další prostředky se použijí k vytvoření další společnosti a další lodě pro začátečníky. Tato nová loď bude nabídnuta k prodeji vedle Aurory, takže si hráči budou moci vybrat z dvou možností, jak začít hru.

29 milionů

– Vylepšený design misí pro Squadron 42: Tým ve Foundry 42 (Pobočka CIG v Manchasteru, kterou vede Erin Roberts. pozn. překladatele) má s SQ-42 velké plány a my jim poskytneme další finance na to, aby je mohli uskutečnit. Aby z SQ-42 mohli udělat skutečného duchovního nástupce Wing Commandera. SQ-42 půjde nad rámec všech možností. Od začátku v epické bitvě, namísto výcvikové patroly, až po mise, které spojují vesmírný boj a boj na palubách lodí, pošleme vás přímo do akce. Vylepšený design misí tohle dovolí týmu uskutečnit, společně s více zdroji na animace, které ještě zlepší vzhled SQ-42.

30 milionů

– Origin 890 JUMP: Zvěsti jsou pravdivé. Origin Jumpworks pracuje na větší lodi. 890 JUMP je vysoce stylová, mezihvězdná super-jachta s množstvím vysoce kvalitních upgradů. Cestujte hvězdami ve vysokém stylu, s několika palubami, velkými okny s úžasným výhledem a malým dokem pro jinou loď. Ať už chcete prozkoumávat daleké hvězdy, či se vydat na cestu po Teře, 890 Jump je ztělesněním luxusu, třídy a uhlazenosti.

31 milionů

– RSI Orion: Cílem RSI vždy bylo udělat vesmír dostupným i pro jednotlivce. S těžební platformou Orion, se nyní můžete zapojit do procesu, který byl donedávna kontrolován megakorporacemi. Orion vám nabídne kvalitní tažné paprsky, které jsou namontované ve věžích, odolné venkovní „brašny“ na skladování rudy a kabinu navrženou týmem, který vám přinesl Auroru a Constellation.

32 milionů

– Aegis Surveyor: Surveyor je vyráběn známým armádním dodavatelem Aegis, je to vyprošťovací loď průmyslové kvality.  Je vybavena zesíleným nákladovým prostorem, dalekonosným jump drivem a plošinami pro bezpilotní drony, Surveyor je tak ideální lodí pro hledání vraků. Tažné paprsky, světlomety, scannery a přechodové komory dělají z téhle utilitární lodě schopný nástroj.

33 milionů

– Anvil Carrack: Carrack byla předvojem veškerého průzkumného úsilí UEE v posledních letech. Nabízí zesílené palivové nádrže pro zvýšenou dobu letu, vysoce pokročilý Jump motor a specializovanou počítačovou místnost, která vám umožní přenést maximální výpočetní výkon do mapování jump pointů. Původně exkluzivní jen pro armádu, je Carrak dnes k dispozici i pro civilní použití. Nabízí palubní zázemí, které vám dovolí být ve vesmíru skutečně soběstační, zahrnující zdravotnické a opravárenské zařízení a senzorovou výbavu zaměřenou na mapování, schopnou vás vždy dovést bezpečně domů.

34 milionů

– MISC Hull C (Discreet) – Od malých „náklaďáků“ po masivní supertankery, nabídka lodních trupů (typů A-D) od firmy MISC je standardem pro přepravování zboží v lidském vesmíru. Extrémně konfigurovatelné trupy od společnosti MISC mohou být uzpůsobeny k jakémukoliv typu přepravy: od obyčejných balíků a kontejnerů na bezpečných lodních trasách po obrněné přepravy nákladu na hraničních systémech. I když jsou tyto přednastavené varianty většinou používány pro legitimní účely, trupy typu C se v poslední době staly favority pro kriminálníky, kteří lodě modifikují pokročilými stínícími senzory, rychlo-dekompresními komorami a různými skrytými přihrádkami bez toho, aby změnili stavbu lodi, takže se plavidlo bude jevit jako obyčejný, všední transportér.

35 milionů

– Drake Herald:  Informace znamenají moc, a nejcennější komoditou mezi občany je nezkreslená informace. Ať již se kolonisté snaží zůstat v kontaktu s centrálními světy UEE nebo jde o zločince využívající nelegální data, bude tu vždy potřeba přenášet takové informace bezpečně. Drake Herald je malou pancéřovanou lodí, která je plně přizpůsobená pro bezpečný převoz informací z bodu A do bodu B. Je vybaven výkonným motorem (pro rychlé lety a vytvoření dostatku energie pro efektivní datové šifrování/uzamčení dat), pokročilým šifrovacím programem a  počítačovým jádrem chráněným před vnějším poškozením. Herald je unikátní vesmírnou lodí, a je navržen tak, aby v případě nebezpečí dokázal rychle vymazat všechna data. Herald má zabudováno mnoho zabezpečovacích systémů pro ochranu obsažených informací, včetně záložních napájecích subsystémů. Také disponuje vylepšenou ochranou proti EMP a výkonným vysílacím zařízením pro přenos dat.

36 milionů

Systém Tamsa: Nachází se na okraji prostoru Banu, systém Tamsa obsahuje masivní hvězdu, která se zhroutila do černé díry. Důkazy naznačují, že když se hvězda zhroutila, byly v systému nejméně dvě další planety. V systému zůstávají jen dvě planety, pekelný svět a plynný obr, které jsou dost vzdálené od horizontu událostí černé díry. První průzkumy ukazují, že planety jsou pomalu přitahovány k černé díře, což z nich činní v nejmenším riskantní pro jakoukoliv kolonizaci.

37 milionů

– Systém Tanga: Leží v srdci neobvyklé planetární pravoúhlé mlhoviny. Vnitřní planety pohltila hvězda, když vstoupila do fáze rudého obra. Malý ledový svět se tak dostal do zvětšené obyvatelné zóny a stal se tak na několik set milionů let obyvatelným. Objevil se na něm život, a když se dostával do primitivní fáze, tak hvězda zkolabovala do bílého trpaslíka, což planetu opět zmrazilo, zhroucení hvězdy také vymrštilo atmosféru planety do vesmíru a vytvořilo tak planetární mlhovinu. V tomto stavu byl systém nalezen, pouze dva světy (spekuluje se, že tu mohly být dva, nebo tři další), oba mrtvé a bez atmosféry.

38 milionů

Systém Cano: Je domovem trpasličí hvězdě typu G, která je téměř totožná s hvězdou Země. Ze čtyř planet v systému, je obývána pouze Carteyna. Carteyna je typický vodní svět, který se nachází na okraji obyvatelné zóny. Naštěstí sklon její osy udržuje její severní hemisféru odkloněnou od slunce, čímž dal vzniknout rozlehlým ledovým pevninám, které posloužili pro první přistání v roce 2587. Jíž několik pokusů bylo podniknuto k transformování husté atmosféry na něco dýchatelného, ale zatím bez úspěchu. Vlastně, vždy když se objeví nový proces v geo-inženýrství, je testován právně zde na Carteyně. Téměř před padesáti lety objevili vědci v hlubinách oceánu mikroskopické organizmy, které jsou v počátečních fázích života.  Představa, že se osadníci pokusili teraformovat vyvíjející se svět způsobila pobouření po celém UEE. Carteyna byla okamžitě zařazena do programu Fair Chance. Bohužel, lidé už na Carteyně žili přes tři sta let a rodiny, které zde žili po generace, měli pocit, že mají právo zde zůstat. Po letech debat, jak v politické, tak ve vědecké komunitě bylo osadníkům dovoleno zůstat pod podmínkou, že se upustí od dalších teraformačních pokusů, a lidé se konsolidují v jedině arkologii, aby se omezil jejich dopad na vývoj organizmů v hlubinách.

39 milionů

Systém UDS-2943-01-22: Mimořádné zprávy: Astrofyzici UEE ze slavné Klavsovy vesmírné observatoře použili pokročilé teleskopy a další technologie k identifikaci opravdu neobvyklého systému na okraji známého vesmíru. Objekt, který byl dříve považován za jedinou masivní hvězdu je ve skutečnosti trojhvězda složená ze dvou bílých trpaslíků a aktivního pulsaru, které se vzájemně obíhají. Vzhledem k pozorovaným složitým gravitačním faktorům se nyní předpokládá, že jump-point vedoucí do tohoto systému se nachází v nebo poblíž prozkoumaného lidského prostoru. Složení systému je s výjimkou bizarní hvězdné skladby naprosto neznámé. Mohou v této pečlivě vyvážené síti existovat planety? Co dalšího by se tam mohlo nacházet? Jedna věc je jistá: prvnímu občanovi, který přicestuje do UDS-2943-01-22, se naskytne vyhlídka jako hrom.

40 milionů

Systém Kabal: Objev nového systému je vždy vzrušující. Ani nejotrlejší NavJumpeři si nedokážou pomoci od spekulování nad, možností vědeckého poznání nových druhů, nebo dokonce nálezu nového domova, který čeká na druhé straně nového skoku. Objev Kabalu bylo určitě něco nového. Na první pohled se systém zdál prázdným. Jakmile průzkumné týmy UEE začali blíže prozkoumávat Kabal III, objevili něco znepokojivého, staré neobydlené tevarinské města. Jak mohl tento tevarinský systém uniknout detekci? Věděli o něm Tevarinové, kteří byli asimilováni do UEE? Jak jej udrželi v tajnosti? Otázky se znásobili po té, co se mariňáci UEE vydali zabezpečit planetu. Objevili zásobu starých tevarinských válečných strojů. Mezi řadami zbraní učinili ještě závažnější objev, některé ze strojů byly vyrobeny v posledních 10 letech.

Systém Oretani: Oretani byl jen jeden z mnoha systému, které byly objeveny během rychlé expanze 25. Století. Průzkumníci nenašli v systému nic, co by mělo bezprostřední význam, jen jedna planeta byla vhodná k teraformaci. Terraforming corp, která vyhrála výběrové řízení, poslala do systému tým (a jejich rodiny), aby započali s procesem, po čemž se jediný přeskokový bod vedoucí do systému zhroutil. Vědci se snažili přijít s řešením, ale bylo to poprvé, kdy se něco podobného stalo. Jak se roky protáhly do desetiletí, lidé prozkoumávající oblast přeskokového bodu, doufajíc, že se znova otevře, to vzdali. Dnes je Oretani probírán jen mezi úzkou společností historiků. Většina si myslí, že bez podpory, teraformeři vymřeli. Ale nikdo neví jistě, co najdeme na druhé straně, pokud by se přeskokový bod znovu otevřel.

41 milionů

Tým pro výzkum a vývoj Procedurálního generování: Díky tomuto stretchgoalu budou přiděleny finance týmu, který vyvine procedurální generování pro budoucí iterace Star Citizena. Pokročilé Procedurální generování bude potřeba pro vytvoření celých planet plných obsahu. Speciální tým vývojářů zaměřených na procedurální generování bude sestaven, aby tuto technologii uvedl v realitu.

42 milionů

Updated Observist Guide: Další finanční prostředky půjdou na rozšíření webových stránek v sekci Galaktopedie. Můžeme očekávat a vidět holografické znázornění lodí, předmětů a navigačního interfecu ve 3D. Představte si, jaké to bude obdivovat své lodě nebo konfigurovat a nastavovat lodě přímo na RSI stránce.

Explorer-class mobiGlas Rig: každý hráč, který podpořil hru před dosažením 42 milionů, bude začínat ve hře s jeho vlastním mobiGlas “ExoGlas” soupravou, která umožní kdykoliv se připojit k Observit sekci kdykoliv. Pověřil jsem tým mobiGlas velmi obtížným úkolem: vytvořením reálné interface, která pomůže udržet vaše záležitosti/události v určitém řádu ve stále se zvětšující galaxii. Kdy jak doufáme, hráči budou expandovat do neprobádaných míst. Je to skoro jako vytvoření našeho vlastního fiktivního operačního systému pro vymyšlenou budoucnost. Je to velmi rozdílné než vytváření vesmírných lodí. Tento exkluzivní mobiGlas kit bude přinášet informace pro jejich majitelé o něco dříve než pro nové hráče, kteří budou tyto věci muset nejdříve objevit nebo koupit si takové informace. Je to způsob jak si vážíme informací, které jste nasbírali o Star Citizen světě díky stránce RSI v uplynulém roce.

Gladius: Tým Squadron 42 vytvořil nový stíhač pro hru, Aegis Dynamics Gladius- lehký stíhač. Gladius je první letoun vytvořený výhradně od conceptu do CryEngine v UK! Oficiální popis zní: Aegis Gladius je UEE lehký stíhač s krátkým doletem jež slouží jako patrolovací letoun. Jednomístná loď bez místa pro rozšíření. Gladius je rychlá, obratná a schopná boje s většími loděmi. Hlavní výhodou konstrukce je jednoduchost, levná výroba, snadná opravitelnost a možnost rychlejšího výcviku nových pilotů. Samotná technologie Gladiuse již začíná být zastaralou, ale neustávající vylepšení jej udržují jako nejvíce obratným stíhačem v aktivní flotile.

Ručník: A samozřejmě všichni co podpoří hru před dosažením 42 milionů $ obdrží ručník do jejich hangárů. Bez něj se prostě nedá objevovat galaxie.

43 milionů

 – Omni Role Combat Armor (ORC) mk9:
Výrobce: CDS (Clark Defense Systems)

Standardní brnění mariňáků po dvacet let, ORC je neúměrně dražší, než standardní brnění pěchoty, které používají pozemní síly armády, ale mariňáci se chlubí mnohem menším počtem a mají tendenci dělat přesvědčivé argumenty pro to, co si žádají. ORC od Clark Defese Systems je tvořeno sítí kompozitních vláken vyztuženou ablativními pláty, nabízejícími skromnou ochranu před, jak energetickými, tak kinetickými zbraněmi. I když nenabízí stejnou ochranu, jako proprietární Nail-brnění, nebo jeho SpecOps varianta, ORC mk9 je základním řešením v řadě situací, na které může průměrný mariňák za den narazit. Navíc, slovy Lt. Col Armina Traska, „chcete vědět co je nejlepší brnění? Nenechat se střelit.“