25 milionů! – Update

Autor: walltar | Přidáno: 27.10.2013 Kategorie Novinky

Někdy si tak říkám: „Tohle přece už dlouho nemůže vydržet, tahle rychlost s jakou se sypou peníze na účty RSI už musí zpomalit.“ A pokaždé když si tohle pomyslím, mě Star Citizen s potěšením nakope do zadnice. A tak se stalo i nyní … Minulou zprávu o 24 milionech jsme vám přinesli 23. 10. a Star Citizen nám opět ukazuje, jak se vlastně dělá Crowdfunding.

23mil

Dnes jsme otevřeli podle mě jeden z velmi důležitých Stretch goalů. 25 milionů nám přináší vylepšenou Alphu.

25 milionů:

Vylepšená Alpha: Využijeme další peníze k tomu, abychom udělali širší alpha test, než jsme měli původně v plánu. Původní plán bylo spustit servery v Severní Americe a poté expandovat do ostatních částí světa, jako do Evropy a Austrálie, abychom snížili latenci na těchto územích a tak zdokonalovali hru, jak se zlepšuje zážitek v různých částích světa. Peníze navíc nám umožní investovat do větší infrastruktury hned od začátku a tak nasadit více serverů. Dosažení tohoto goalu nám taky umožní zvýšit počet zbývajících alpha slotů. Extra alpha sloty neznamenají jen, že bude víc hráčů při spuštění, ale taky budeme mít více feedbacku a lepší stress test. A díky tomu bude zážitek ve Star Citizenu ještě lepší.


Dalším stretch goalem, na který si už můžeme začít brousit zoubky je Vylepšení kapitálních lodí. Něco co alespoň mě osobně hodně zajímá. Přinese nám snad něco jako Star Citizen verzi simulátoru Artemis?

idris_S

26 milionů:

Vylepšené systémy kapitálních lodí: Ke Command & Control systému, který jsme už popsali, přidáme ještě další možnosti. Veďte opravářské týmy v boji proti požárům a opravujte klíčové systémy v bitvě, ovládejte přepážky pro zpomalení nepřátelských mariňáků a ovládejte množství řídících panelů. Tohle vše vám pomůže se ještě lépe se vžít do hry při řízení kapitální lodě.


27 milionů:

Banu Merchantman: Banu jsou známí pro svůj um v obchodování, při svých cestách po galaxii obchoduju s každým, od lidí po Vanduuly! Jejich robustní, specializované obchodní lodě jsou ceněné více, než všechno ostatní obchodní lodě a někdy jsou mezi Banu předávány z generace na generaci. Při 23 milionech jsme slíbili, že Xi’Anské lodě budou jedinečným zážitkem. Při 27 milionech budeme tuto myšlenku rozšiřovat i na lodě Banu. Počínaje Obchodní lodí, bude tým rozšiřovat technologii Banu a tak hráčům nabídne zcela odlišný způsob, jak prožívat jejich Hru.


Update k 25 milionům na RSI: Letter from the Chairman: $25 Million!

  1. Autor: Net | Přidáno: 27.10.2013, 09:45

    Tak jsem zvědav, kolik alfa slotů přibude.

  2. Autor: Netopyr | Přidáno: 27.10.2013, 10:01

    Artemis je skvela tymova hra, lec trochu nedotazena, jsem moc zvedavej jak to pojmou ve SC.

  3. Autor: Keinar | Přidáno: 27.10.2013, 11:53

    Jo, az se mi nekdo nalodi na palubu, tak chci mit moznost otevrit prechodove komory a nechat je podtlakem vytahnout do prostoru:-))

  4. Autor: Raven | Přidáno: 27.10.2013, 15:44

    Chris dneska chrápe, ne a ne to okomentovat 😉

    • Autor: hadas | Přidáno: 27.10.2013, 15:45

      spis vymysli co asi necekal ze to bude tak rychle 😀

  5. Autor: Jayce Pulsefire | Přidáno: 27.10.2013, 16:55

    Nebo je prostě neděle a fláká se.. 😀

  6. Autor: Netopyr | Přidáno: 27.10.2013, 18:17

    Novy stretchgoal je dost nuda, rad bych videl neco ohledne optimalizace vykonu, aby hra bezela na co nejvetsim spektru pocitacu, o portu pro Linux nemluve.

    • Autor: walltar | Přidáno: 27.10.2013, 18:26

      Optimalizace je snad samozřejmost. A port na linux není v rukou vývojářů … dokud Cryengine nebude podporovat Linux, tak ho nebude podporovat ani SC. Jak bude podpora linuxu hotová, tak CIG potvrdilo, že i SC bude linux podporovat.

      Ale zároveň s tou optimalizací … hra jako taková je prostě mířená na highend PC a žádná optimalizace to nezmění. Chris je známý tím, že posouvá hranice a kdyý posuneš hranici vzhledu, tak tím zvedneš nároky na HW a žádné množství optimalizuace s tím nic neudělá. Musel by si zhoršit grafiku a to určitě CIG neudělá.

      • Autor: realizeN | Přidáno: 27.10.2013, 18:50

        To aby som sa zmieril s tým že môj PC za 500 euro to nepotiahne high 😀

      • Autor: Netopyr | Přidáno: 27.10.2013, 22:32

        Ok, o hernich enginech nic nevim a ani jsem nevedel ze SC je primarne mireno na highend PC. Zda se mi to sice jako krok nespravnym smerem, ale snad pan Roberts vi co dela.

        • Autor: Keinar | Přidáno: 28.10.2013, 08:50

          Podle meho je hra mirena hlavne na hrace, HC hrace.
          Ty na to PC budou mit. Chce posouvat hranice a nepotrebuje (narozdil od klasickych MMO), aby to spustil kdokoliv s 5-8 let starym pocitacem. Nikdy to nebude mega masovka.
          Ale verim, ze kvantitu tu nahradi kvalita.

          • Autor: hadas | Přidáno: 28.10.2013, 12:23

            a hlavne ta hra vyhazi za 2 roky to ten HW bude zase levnejsi

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum