39 milionů!

Autor: walltar | Přidáno: 21.2.2014 Kategorie Novinky

Tak je to tu zas! Tentokrát jsme se přehoupli přes 39 milionů a blížíme se k pěkně kulatému číslu.

Javelin_Landing_Hobbins

Tentokrát jsme otevřeli systém UDS-2943-01-22. Novým stretchgoalem na 41 milionů je tým pro výzkum a vývoj procedurálního generování . Na ostatní se můžete podívat v našem seznamu stretchgoalů.

Předešlé strechgoaly byly o  rozšiřování Star Citizena bezprostředně. Nové lodě, nové systémy a další. Každý z nich dovolil týmu rozšířit záběr, najmout více zaměstnanců, rozšířit naše studia, pořídit nové technologie. A teď nastal čas podívat se do budoucnosti.

Star Citizen není jen o tom, jaká hra bude při launchi. Nestavíme jen imersivní zážitek při spuštění, ale také platformy a nástroje, které nám pomohou rozšiřovat hru do budoucnosti. Chceme aby vás Star Citizen překvapil něčím novým i po 5, nebo 10 letech.

Mezi nejčastější požadavky na nové funkce patří atmosférický let a pozemní průzkum. Jsou to obrovské systémy a chceme je dostat do hry, ale zároveň víme, že to nemůžeme stihnout do spuštění hry. Náš vesmír je velký a vytváření stovek lokací už je dosti velkou výzvou samo o sobě… vytvoření celých kontinentů a atmosfér by nám zabralo celý život.

Tady přichází na řadu procedurální generování. Pokud se nám podaří vytvořit opravdu dobrý procedurální systém, který dokáže vytvářet a zaplnit celé planety, potom budeme moci rozšířit hru a přidat tuhle a další funkce.

Takže co vlastně dostaneme?

– Tým pro výzkum a vývoj Procedurálního generování: Díky tomuto stretchgoalu budou přiděleny finance týmu, který vyvine procedurální generování pro budoucí iterace Star Citizena. Pokročilé Procedurální generování bude potřeba pro vytvoření celých planet plných obsahu. Speciální tým vývojářů zaměřených na procedurální generování bude sestaven, aby tuto technologii uvedl v realitu.

Další věcí, kterou by nám chtěl Chris ukázat je Destroyer třídy Javelin. Javelin byl navržen Davidem Hobbinsem. Plán je takový, že loď bude modulární s částmi, které půjdou vyměnit pro jednotlivé role (útočný destroyer, destroyer s dálkovým radarem a další!). Javelin je pořád v konceptuální bázi, ale už je připravený na to aby se ukázal.

Nezapomeňte, že příště bude odhalen stretchgoal pro 42 milionů. Takové číslo potřebuje speciální odměnu.

  1. Autor: Poseidon | Přidáno: 22.2.2014, 15:06

    Já jsem myslel, že nejčastější žádost je o manuální přistávání na planetách, což bych osobně taky uvítal?. Generovaného povrchu se bojím, jelikož zatím kromě jednoduché krajiny jsem neviděl nic kloudného

    • Autor: walltar | Přidáno: 22.2.2014, 15:15

      Tak myslím, že to jde ruku v ruce … nemůžeš nechat lidi manuálně přistávat když nebudeš mít tu planetu na které můžou přistát. Potom by si je musel omezit na nějaký koridor ve kterém poletí a v takovém případě to pořád není manuální přistávání … je to autopilot, který ti dá trošku volnosti.

      • Autor: Poseidon | Přidáno: 22.2.2014, 16:26

        Jj . O tom jsem mluvil, že krajina vymodelovat jde, ale zatím to nepracuje v reálu, kdy se musí přidat objekty s určitými vlastnostmi nebo zvířata či něco jiného. Zatím jsem viděl spoustu generovaných krajin, ale nic co by v reálu pracovalo ve hře, jelikož je to strašně složité a přináší to spoustu problémů viz Skyrim.

        • Autor: walltar | Přidáno: 22.2.2014, 16:56

          Tak od toho chcou založit ten R&D tým aby všechno vykoumal … třeba outerra engine umí přidávat objekty (auta, letadla a podobně) zvířata jsem zatím neviděl nikde. Já si myslím, že největší výzva co je čeká bude to všechno rozchodit v multiplayeru. Sice vytvořit stejný svět všem není problém ale zaznamenávat všechny změny co hráč udělá už bude něco.

    • Autor: sectoid | Přidáno: 22.2.2014, 15:58

      Nemyslím si že by na tom dnes byl procedurálně generovaný povrch špatně, technologie existují viz. http://unigine.com/articles/131016-procedural-content-generation2/ nebo http://www.youtube.com/watch?v=wxeI7Hz5Zcw , http://www.youtube.com/watch?v=FR9xI0GgrBY.

  2. Autor: Gerlak | Přidáno: 22.2.2014, 17:03

    @sectoid: souhlasím technologie funguje, až budou takhle udělaný planety, kde bude několik kosmodromů viz. země, kde budou min, 3, tak při přistání budeme mít naváděcí paprsky pro přistání. A pokud to někdo bude chítt napálit do jíného města, bude existovat /podle mě/ účiná obrana, kdy tě raději sestřelí ve vzduchu než aby jsi ohrozil 1*∞ obyvatel města/planety

    • Autor: VereWolf | Přidáno: 22.2.2014, 19:11

      Tak města nejsou zas tak složitá, tam je vidět určitá symetrie. Takže ano mohly by bít i města. 🙂

  3. Autor: VereWolf | Přidáno: 22.2.2014, 19:04

    Tak osobně si myslím, že to nemusí být až tak nemožné. Tohle je třeba moje práce. http://micizek.deviantart.com/art/VereMapGen06-432966735 Textura je vygenerována v programu L3dt, render je taky v L3dt, ale terén je procedurálně vygenerovaný mými algoritmy. Akorát to má ještě daleko k dokončení. Přemýšlím že bych je kontaktoval, zas tak si od toho ale moc neslybuji.

  4. Autor: Keinar | Přidáno: 22.2.2014, 21:00

    Chteji udelat neco podobnyho jako tady: http://www.youtube.com/watch?v=Tsr-XtuKuSw
    Omluvte snizenou kvalitu:-)

  5. Autor: Papinak | Přidáno: 21.4.2014, 23:20

    A ve hře to už je taky použito zmínil bych třeba Fuel 🙂 hra s prostorem 14.400km2 a celkově je na 1 DVD.

    vysvětleno:
    https://www.youtube.com/watch?v=HhyyUiYQolA

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum