Chrisovi bylo trochu smutno, že oficiální reveal na stage se nevyvedl tak jak si představoval. O to víc se divil, že hratelné ukázky v sálech fungovali správně. Proto se rozhodl pro občany vytvořit nový reveal. Snímaný přímo z obrazovky, v poklidu studia a s jistotou funkční verze.
Tři čtvrtě videa obsahuje shrnutí paxu, pokud chcete jít rovnou k věci přeskočtě video na 23:15 kde nám Dan Tracy předvede to, co jsme očekávali již na paxu. Arena Commander interface již funguje a krom toho se dozvíme, že celá záležitost s nadhozením helmy je výmysl Briana Brewera, kterému pouhé nasazení helmy přišlo dost suché. Druhý důvod byl také zakrytí zavřeného čelního průzoru přilby. Zpět k Interface. Na Interface jsou asi nejdůležitější dvě věci. Vytvoření veřejného a privátního serveru. Neřekl nám jestli privátní sever je dedicated nebo rezervace místa na serveru RSI, důležité je, že přez něj si budeme moci zkoušet pilotování a ostatní features v poklidu, bez ostatníh hráčů, kteří se nám kažodu minutu budou snažit ustřelit pozadí.
V další pasáži nám Dan spolu se svým kolegou Khamim předvedou souboj 1v1, kde Dan využije možnost ukrýt se na asteroidu. Tuto možnost vysvětlí ještě jednou později na videu. Je krásně vidět jak Khamiho lodní interface nedokáže lokalizovat Dana přilepeného na asteroidu. Následně Dan přepadne Khamiho a po krátkém souboji ho rozpráší do vesmíru.Dalšího část ukázky spočívá v demonstraci decoupling mode. Dan předvede manévrování pomocí pomocných trysek a schová se za kus volně poletujícího panelu. Krom toho taky ukázal jak hezky pilot v decoupling modu dokáže omdlít.Chvíli na to, je kratičká ukázka countermeasures, kdy ze spoda Hornetu vylétají návnady pro tepelně naváděné střely.
Další demonstrace DFM v1 probíhá na přistávací platformě, která má sloužit jako zásobovací plošina pokud vám dojde munice. Musím zdůraznit, že plošina neopravuje, pouze doplňuje. Jakmile Dan se svým avatarem vyskočil mimo gravitační pole plošiny, postava začne využívat mini trysky na skafandru k pohybu v 0g.
V dalšího pasáži je vidět, jak je jednomu z developerů ustřelena manévrovací tryska a následně po dalším poškození se musel katapultovat. Po zdlouhavém kočírování rotace v 0g způsobené prudkou katapultáží se povedlo developerovi stabilizovat postavu. Bylo řečeno, že toto neznamená smrt, ale můžete se do konce bitvy někde shovat a ačkoli vás sestřelili nebude to bráno jako smrt. Taky jsem zaslechl něco o možnosti dopravit se zpět do hangáru a znovu se zapojit do bitvy s novým letounem.
Po zbytek videa se můžeme kochat externímy záběry na hornet. Sestřihy z bitev a ještě trochu EVA.
THIS IS BULLSHIT!
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
no krasne volaco! 🙂 len vyzera to tak, ze nakoniec sa to predsalen bude asi najlepsie ovladat myskou.