Dopis k 46 milionům.

Autor: walltar | Přidáno: 13.6.2014 Kategorie Novinky

Freelancer nás pěkně nakopnul k dalšímu stretch goalu. Tentokrát pro nás bylo nachastáno celkem důležité hlasování … chcete pokračovat ve stretch goalech?

Z_soon1

V posledním dopise před pár dny jsem psal o tom, že Freelancer by se mohl stát hitem. Pojďme to trochu změnit, na 46 milionech máme důkaz, že náš vesmírný náklaďák je superstar. Děkuji za vaši podporu. Je obzvlášť potěšující vidět, že backeři mají zájem i o jiné role, mimo tradičního vesmírného boje. Úspěch Freelancera, který je zaměřený na obchod a průzkum je dobrou upomínkou toho, že Arena Commander je jen prvním krokem k živoucímu univerzu.

46 milionů otevírá:

– Updatovaný skenovací software:Chimera Communications odhalila poslední verzi svého skenovacího softwaru SBit, dále také oznámila jednorázový upgrade zdarma pro všechny současné a dlouhodobé zákazníky. Nový SBit upgrade nabízí pokročilé možnosti pro průzkum asteroidů nad rámec svých základních systémů. SBit je FIB systém, který zaplaví skenovanou zónu částicemi a potom zpracovává frekvenci energie, která se odrazí, poskytuje tak obsluze kompozitní náčrt možných ložisek rudy. S novou verzí, Chimera přidala updatovanou knihovnu frekvencí a variabilní skenovací velikosti, což umožnuje skenování menší plochy s větším rozlišením. Široká veřejnost bude mít možnost si update koupit, jak bude vypuštěn.

Vítězem posledního hlasování se stal Retaliator (bylo to těsné, dokud se v poslední minutě Avengeru nevzdálil.) Díky tomu to bude další reklama, kterou vytvoříme po Constellation a Cutlassu. Naši spisovatelé už pracují na tom, jak dáme dohromady reklamu na bombardér.

Ret_greybox_weapons_bayNa počest hlasování bych vám rád ukázal obrázek z Retaliatora. Díváte se na in-engine záběr raného modelu s pohledem do prostoru zbraní. Tenhle obrázek je ve skutečnosti několik týdnů starý. Požádal jsem tým v UK, aby sestavil malou galerii Retaliatora, která bude ukazovat současný status. Ta bude k dispozici zítra.

Tohle mě přivádí k tématu stretch goalů. Když jsme začali kampaň, účel stretch goalů byl umožnit věci, které jsme měli vymyšlené, ale neměli jsme na ně peníze. Přidání systémů kapitálních lodí, studování procedurálního generování, najímání dalších umělců, kteří postaví další lodě a podobně. Další finance pomáhají rozšiřovat rozsah hry a umožňuje nám dělat, to co děláme… ale začíná být čím dál tím těžší kvantifikovat to více stretch goaly (a vysvětlit to zbytku světa, který se zaměřuje na to, kolik peněz jsme vybrali.)

Mojí preferencí by bylo využít budoucí dopisy k informování vás o tom, co děláme s penězi, sdílení dalších částí vývoje Star Citizena. Pokračovali bychom taky v odměňování backerů dalšími věcmi ať už podle rozvrhů, nebo dosažených peněz. Pokud objevíme další technologie, které bychom rádi zakomponovali, oznámíme vám jak se tak stane. Ale tohle je rozhodnutí pro komunitu. Dejte nám vědět, co si myslíte v hlasování.

 

Hlasovat můžete v původním článku na stránkách RSI.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum