Dopis k 53 milionům

Autor: walltar | Přidáno: 17.9.2014 Kategorie Novinky

53 milionů jsme překonali už v pátek, dopis ale přichází až teď. Tak se podívejte, co nám k tomu napsal Chris.


Shubin_CommTower_Reverse_v001_002_JmcMusím se napřed omluvit za zpoždění. Jedna z věcí, kterou jsme se naučili je, že čas po velkém patchi je kritický: Dostáváme ten nejdůležitější feedback, tím, že odpovídáme na to, co slyšíme v prvních hodinách po releasu. Takže tým pracoval přes víkend na opravě problémů a taky na budoucích plánech ohledně vašeho feedbacku.

Jsme ale extrémně spokojení s tím jak vypuštění AC 0.9 proběhlo. Vypadá to, že si hodně lidí užívá závodního módu a updatované mechaniky opravdu ukazují, co jsme mysleli, když jsme říkali, že v boji v SC půjde o sklil. Naším nejurgentnějším úkolem je znovu zprovoznit privátní souboje a vyřešit problémy s ovládáním; Čekejte, že uslyšíte více v budoucnu.

Teď pojďme oslavit další milník v crowdfundingu. Jsme sice hrdí na AC, ale víme že by neexistoval bez našich backerů. Vy jste to umožnili, a vy si zasloužíte všechen pot, který vkládáme do hry. Unlock z 53 milionů byla nezávislá gilda arbitrů:

– Spolek Nezávislých Arbitrů: Byli jste poškozeni svým nadřízeným? Sledoval člen organizace, který byl pověřen sledováním vašich peněz, hlavně to jak tečou do jeho kapes? Myslíte si, že nemáte žádné odvolání? Mýlíte se! Plně licencovaný a oprávněný pro práci v UEE i mimo něj, Spolek Nezávislých Arbitrů dovoluje občanům (a civilistům, nediskriminujeme!) podat stížnost proti (nebo uvnitř) soukromé organizace. Petice u zástupce IAG znamená, že je váš hlas bude slyšet a náprava bude provedena. Je vaše podnikání méně, než legitimní? IAG je tu od toho aby se zabývalo jen věcmi, u kterých to chcete. Diskrétnost zaručena.

Samozřejmě, tohle není něco co by bylo potřeba do launche PU… ale už jsme odložili peníze a rozhodujeme jaké budou požadavky. Ozvalo se nám mnoho fanoušků, kteří by chtěli tuto pozici, a zvažujeme, že vezmeme někoho mimo herní branži. Vypadá to, že právní asistent se znalostí našeho univerza by mohl být ideálním kandidátem.

V posledních dvou letech jste se dozvěděli, jak fungují naše lodě, a slyšeli jste, že budou plně customizovatelné. Teď se posuneme k tomu, abychom to udělali realitou. Na další set stretch goalů si budete moci zvolit komponenty, které si necháte (a použijete v bitvě). Není to dlouho, co jsme rozjeli výrobu lodních komponentů, s cílem zaplnit Arena Commander a Voyager Direct obchod velkým množstvím možností, jak si udělat hru zajímavější.

Vybrali jsme deset z těchto budoucích upgradů, od laserových zbraní, po chladící jednotku, pro hlasování (hlasovat můžete v původním článku). A ten, který vyhraje, bude darován backerům, kteří přispějí do 55 milionů. Takže hlasujte pro něco co dostanete v krátkém časovém horizontu do Arena Commandera.

Tady je popis možností hlasování:

– Balistický Kanón: A&R PyroBolt C1: PyroBolt C1 je dalším ceněným přírůstkem do historické linie produktů A&R. PyroBolt je 15mm balistický kanón schopný doručovat různé druhy munice se střední rychlostí střelby a maximální přesností.

– Laserový Kanón: Preacher Armament Alpha1: Když PA odhalil svůj Alpha 1 na posledním DefConu, nikdo nečekal překvapení, ale PA redefinoval „standardní“ lodní zbraň, zvýšením zastavovací síly, bez přetěžování vašeho generátoru.

– Balistický Gatling: Preacher Armament Inquisition XXII: PA XXII je zbraň na kterou se obrátíte, pokud chcete kompletní saturaci cíle. Její dvojitý podavač munice vám dovoluje změnit munici bez opuštění lodě, což vám dává ultimativní flexibilitu, abyste si mohli vybrat tu munici, kterou potřebujete.

– Laserový Repeater: Verified Offworld Laser Technologies Firestorm: Můžete utíkat, ale před Firestormem se neschováte. Nový laserový repeater od VOLT je cenově efektivní přírůstek do vašeho arzenálu, základních 6 výstřelů za sekundu jej činní srovnatelným s balistickými protějšky a zároveň se nemusíte bát, že vám dojde munice.

– Neutronový Kanón: ProPOW Kill-O-Blast 3000 Pro: POW to udělal znova! Kill-O-Blast je jejich poslední středové řešení, které je schopné doručovat obrovskou zastavovací sílu v každém výstřelu. Kill-O-Blast může být první neutronová kanón, který koupíte, ale může být poslední, který budete potřebovat.

– Rakety: Spearfish ASIM-09/eN7 Arrestor: Řada raket Arrestor od Spearfish jsou vyzkoušení a opravdoví lovci. Nejlepší infračervené senzory zkombinované s proprietárním softwarem VK9 minimalizují ztrátu zaměření a doručují devastující EMP… pokaždé.

– Generátor: Ace Astrogation FushionPro 3H: Optimizován pro středně velké letouny, se 3H od AA chlubí vysokou životností a výkonem pod palbou, přičemž udržuje vysoký výkon.

-Generátor Štítů: RAMP Corporation ProSec Twin Standard: ProSec Twin je dvou segmentový generátor štítů, každý nabízí přední, nebo zadní uložení pro optimalizace vašich obraných opatření. ProSec taky má nižší EM signaturu, pro dobu, když nechcete bojovat vůbec.

– Chlazení: J-Span Cryo-Star: Oceňovaní designéři v J-Span vytvořili jeden z nejpokročilejších chladicích systémů vůbec. Cryo-Star používá nový typ tekutinového chlazení, což zaručuje, že vaše motory budou chladné, bez obětování výkonu.

Pamatujte, rozsah SC je založen na našem crowd fundingu; vaše pokračující podpora znamená, že můžeme operovat s týmy po celém světě. Vy jste taky důvod proč Star Citizen vůbec vzniká a já vám nemůžu dost poděkovat.

-Chris Roberts

  1. Autor: Alfajk | Přidáno: 17.9.2014, 17:50

    „když jsme říkali, že v boji v SC půjde o sklil“

    me trosku desi,doufam ze aktualni podobu ovladani a hlavne zamerovani class1 zbrani nechteji nechat natrvalo…

    • Autor: walltar | Přidáno: 17.9.2014, 17:53

      Snad nechají … Class 1 je pevná zbraň. A zaměřování na lead indicator je standard v každé hře. To co udělali teď udělali protože to komunita chtěla. To jak z nich udělali vlastně class 2 zaměřované myší a ještě si mířil přímo na loď bylo úplně k smíchu.

      • Autor: Alfajk | Přidáno: 17.9.2014, 18:50

        k smichu mozna,ale 10x zabavnejsi nez nahaneni 5x5mm ctverecku

        • Autor: walltar | Přidáno: 17.9.2014, 19:32

          Hrál si vůbec někdy nějakej simulátor? Fixní zbraně a střílení s předsazením jsou základ čehokoliv, co si chce říkat simulátor (pokud se bavíme o stíhačích) … osobně bych class2 a class4 zbraně z malých letounů vypustil … ty musí manévrovat aby zaměřili nepřítele a ne lamit s turretkama … to potom není žádnej souboj. A extrémní nuda. Zábava je tam právě to, jak dva lidi poměřují skill v manévrech a předvídání toho co udělá tvůj nepřítel. Jakoukoliv zbraň s turretem, nebo gimbalem bych nechal jen větším lodím, protože ty se potřebují bránit proti agilnějším, a nemají šanci je vymanévrovat.

          • Autor: Alfajk | Přidáno: 17.9.2014, 19:41

            jasne ze jsem hral simulatory i jinejch stihacek,ale hra se odehrava v roce 1945 nebo 2945? kdyz vypustim vsechny detaily ohledne toho,ze v ty dobe se nebude bojovat stihackama,tak i pres to jsou fixni zbrane proste blbost,alespon malej pohyb by meli mit

      • Autor: cabalsvk | Přidáno: 17.9.2014, 18:54

        Class1 robí problémy koli zvýšeniu rýchlosti lodí pri stávajúcej rýchlosti zbraní, čo je o zvyku a treba rýchlejšie reakcie.
        A u zbraní indikátor nieje moc použitelný. X krát som pálil do kosoštvorca a netrafil, je to len ako pomocka. Projektil proste letí moc pomalu na rýchlosť lode, takže má šancu uhnúť aj pri presnej strelbe, teraz majú výhodu rychlopalné zbrane s rozptylom 🙂
        Skor vidím problém s class2 pre hotas.

    • Autor: Micaak | Přidáno: 17.9.2014, 18:58

      Teraz je to tak, ako plánovali, takže dosť pochybujem, že by to menili. Len dodám, že chvalabohu 🙂

  2. Autor: LSters | Přidáno: 17.9.2014, 20:23

    Já jsem spokojený. Myslím že to udělali dobře. Velkorážní zbraně budou na class1 a malorážky na class2 . Já mám na originu 300i 2x CF-007 bulldog (mám je na class 2) a když se snažím sestřelit horneta není to zrovna nejlehčí a kdyby jsem měl vše fixnuté tak by to bylo prakticky nemožné..

    • Autor: Alfajk | Přidáno: 17.9.2014, 21:05

      kanony class 1 a malorazky class 2,to docela dava smysl,ale treba aurora ma misto laseru vzduchovky a jeste k tomu class 1,to je proste peklo neco sestrelit…

      • Autor: walltar | Přidáno: 17.9.2014, 21:20

        Tak Aurora je taky nákladní starter ship …. kdo bude chtít něco sestřelovat si pořídí horneta, gladia, avengera, a začínat bude s Mustangem.

  3. Autor: LSters | Přidáno: 17.9.2014, 21:21

    Hmm to ti věřím. Taky jsem měl puvodně auroru ale upgradoval jsem na Origin

  4. Autor: Tetragramat | Přidáno: 18.9.2014, 23:04

    Mě třeba uniká význam Class 1 zbraní, osobně s nima trefím maximálně stodolu z 5 metrů, natož stíhač na vzdálenost několik set metrů. Takže můžu využívat jen Class 2 (300i) a Class 1 zkusím jen když se mi zcela náhodou ocitne přímo před čumákem a to i tak často netrefím.

    • Autor: walltar | Přidáno: 18.9.2014, 23:15

      Tak já třeba hraju s joystickem, takže všechny moje zbraně jsou class1 zbraně … a zase takový problém něco trefit není.

      • Autor: Tetragramat | Přidáno: 19.9.2014, 11:21

        Vždy jsem AC hrál s gamepadem, ale to jsem po 0.9 nebyl schopnej nic trefit, takže jsem přešel na myš, abych mohl na plno využít Class 2 zbraně. Joystick nemám, je to takový rozdíl v jemnosti ovládání? AC jsem si nastavil tak, že mám v průměru 29 fps (s rozlišením 800×600 xD), takže s tím by problém být neměl.

        • Autor: cabalsvk | Přidáno: 19.9.2014, 12:00

          Viz posledny patch opravujuci pohyb gamepadu 🙂

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum