Dopis k 55 Milionům

Autor: walltar | Přidáno: 3.10.2014 Kategorie Novinky

Reclaimer nám pomohl poskočit o další milion. A čeká nás důležitá volba. Tak jako minulý rok, si zvolíme sadu lodí na rok příští. A co nám k tomu řekl Chris, si můžete přečíst v článku.


Ghull_reclaimerv14b_140930Jen před pár dny jsem psal dopis k 54 milionům, což je opravdu úžasné. Před dvěma roky byla myšlenka na skupinu lidí, kteří mají rádi vesmírné simulátory natolik, aby vybrali 55 milionů, nemyslitelná. Každý z vás, od těch, kteří vlastní jednu Auroru, až po ty kteří si staví vlastní flotily, byl součástí něčeho neviděného. SC už je zapsáno v Guinessově knize rekordů, a ne jako nejvíce crowdunfovaná hra, ale jako největší crowdfundingový projekt historie.

Jsem velmi rád, že je Reclaimer tak populární. Je to loď, která je tu díky vám, a to je co je cool na SC: Jdeme za hranice bojové hry a stavíme živoucí univerzum. Fakt, že tolik lidí chce provádět záchranné operace mě dělá nadšenějším, než kdy dříve. Kolik jsme jich prodali? Zmínili jsme se, že v cargu může odvézt salvage obsahu jedné Constellation, podle současných statistik (které se mohou změnit) váží Bengal Carrier asi to co 1400 constellation,Image001 takže budete potřebovat 1400 Reclaimerů na odvezení trosek z jeho vraku. UEE by se mělo mít na pozoru, protože v této akci bylo prodáno Reclaimerů na odvezení tří Bengal Carrierů. Přidávám nový koncept, který jsem zrovna dostal, kde můžete vidět rameno v akci.

Sem tam se mě někdo zeptá, proč pokračuji s vybíráním peněz. Nevybrali jste na hru už dost? Odpověď je, že Star Citizen není normální hra. Není vyvíjen jako normální hra a není financován, jako normální hra. Musel jsem odložit spoustu znalostí o tom, jak vyvíjet hry. Nemáme žádného vydavatele. Nemáme žádného investora, který by chtěl masivní profity za tři roky, Nemáme potřebu nacpat hru na disk a doufat, že jsme vše udělali dobře. Star Citizen nebude ten typ hry, kterou hrajete pár týdnů a potom ji odložíte na poličku, kde bude chytat prach. Namísto vytváření hry potají, můžeme být plně otevření komunitě, která tohle vše umožnila. Můžeme zapojit budoucí hráče do vývoje tak, jak to dříve nebylo možné. A jako skupina jsme spojeni ve snažení udělat nejlepší hru, jaká tu kdy byla.

Hodně přátel z branže mě poklepává po zádech a říká, že to musí být skvělé, být v zelených číslech ještě před vypuštěním. Dívají se na mě nevěřícně, když jim řeknu, že všechny peníze, které vybereme před launchem chceme použít pro vývoj hry. Je to komunita, od starších backerů, kteří pokračují v podpoře projektu po nové občany, kteří se přidávají každý den. Všechno úsilí, které do hry jde, je zaměřeno na obohacování vize hry. Financování, které jsme vybrali doteď nám dovolilo jít za rámec toho, co jsem myslel, že bude možné v roce 2012. Dostanete tu samou hru, o tom se nemusíme bavit, ale bude bohatší a zajímavější dík pokračujícímu financování.

Před dlouhou dobou jsem se na tuto hru přestal dívat, jako v době kdy mi dal vydavatel fixní rozpočet na udělání hry. Teď se dívám na měsíční financování jako na množství peněz, které máme na vývoj hry. Máme peněžní rezervu, takže i kdyby s financování zítra zastavilo, budeme schopní dokončit Star Citizen (neudělali bychom vše co bychom chtěli, ale měli bychom toho o hodně víc, než jsme původně plánovali). Pokud zkombinujete naše zaměstnance a outsourcované developery, tak na SC pracuje přes 280 lidí. Vaše podpora vytvořila množství míst v herním průmyslu. (A oproti tomu co jste slyšeli, tak jen malá část lidí vytváří nové lodě.)

Pokud bychom vybrali jen původní částku, nebyli bychom schopní vytvořit systémy kapitálních lodí, nebo úroveň FPS boje, které plánujeme pro PU. Ani bychom neměli čas a peníze k vylepšování hry o věci jako PBR, nebo na zlepšování našich modelů. Jen porovnejte Hornet z roku 2012 a současný Hornet v PBR, který je k dispozici v AC. Za možnost vylepšovat Arena Commander , přidávat nové herní módy, nebo letové a zaměřovací modely, taky vděčíme pokračujícímu financování. Podobné je to i s FPS modulem, Planetside modulem a epizodickým vydáváním SQ42. A zároveň díky tomu máme čas, abychom vše mohli udělat správně.

Vím, že někteří lidé se bojí „feature creepu“ a toho, že hra nikdy nebude dokončena, protože pořád přidáváme novou funkčnost a content. Řekl bych, že by to byla fér kritika, pokud bychom dodávali hru jako retail na disku. Nicméně jsme Online a už s vámi sdílíme buildy, dlouho před tím, než jsme dosáhli jakkoliv dokončené fáze. To že jsme ještě nedokončili nějakou plánovanou featuru neznamená, že se nemůžeme o hru hned podělit. Je to vyvíjející se proces, který vám dává přístup k Hangar modulu, Arena Commanderu a dalším modulům, které jsou v plánu. Sdílíme s vámi hru, tak jak ji stavíme a to je super příležitost pro každého, který přispěl. Něco takového nepotkáte u tradičního vývoje her.

Prodeje lodí a noví členové jsou dva hlavní zdroje financí pro SC. A chtěl bych znovu říci, že nikdo nemusí přispívat více, než je základní částka. Vše budete moci získat hraním, s dostatkem času (a skillu). Pokud se vám ale líbí směr, kterým směřujeme a chcete přispět na vývoj SC, koupení lodě pro různé role je skvělý způsob, jak přispět. Nové lodě přidávají zajímavý gameplay a pomáhají zaplnit vesmír hráči, kteří provádí různé profese, což jen přidá na bohatosti hry.

To je to o čem je Star Citizen: Možnost postavit něco co ještě nikdo předtím neudělal a možnost to udělat ve spolupráci s komunitou, která se o hru zajímá tak jako já. Chceme udělat ten nejlepší vesmírný simulátor a s vaší pomocí se nám to podaří.

A teď ke stretchgoalům… Tentokrát jste otevřeli:

– Balistický Gatling: Preacher Armament Inquisition XXII: PA XXII je zbraň na kterou se obrátíte, pokud chcete kompletní saturaci cíle. Její dvojitý podavač munice vám dovoluje změnit munici bez opuštění lodě, což vám dává ultimativní flexibilitu, abyste si mohli vybrat tu munici, kterou potřebujete.

Každému, kdo přispěl před 54 miliony, dáme dva, budou k dispozici v budoucím AC patchi (budou to jedny z prvních zbraní, které vyjdou z našeho nového produkčního kanálu).

Pro náš další strretch goal vás necháme hlasovat o nové vlně lodí. Teď když předchozí vlna dokončuje konceptuální fázi, tak naši umělci mohou začít pracovat na nových lodích. Vybrali jsme 10 konceptů lodí, které si myslíme, že budou zajímavé a které oživí SC. Některé jsou zaměřené na boj, jiné mluví k velkému univerzu SC… a vybrat další, kterou vytvoříme je ve vašich rukou. S každým dalším dopisem vybereme jednoho vítěze a odstraníme tu, která měla nejméně hlasů. Dokud nebude vybráno 5. Hlasovat můžete v originálním článku na RSI.

Těším se na to, co vyberete; Já už svého favorita mám. Váš feedback pomáhá SC stejně jako vaše příspěvky. Bez vás bychom to udělat nemohli; děkuji vám, za nejlepší vesmírný simulátor.

Chris Roberts

Originální článek na RSI

  1. Autor: Cassius Chaerea | Přidáno: 3.10.2014, 09:31

    To se mi nelíbí, že až objevíme vrak Bengálu, už se mi tam může motat dalších 4 200 popelářů. 🙂

  2. Autor: Alfajk | Přidáno: 3.10.2014, 12:52

    jde nejak zjistit, pred jakym stretch goalem jsem zaplatil? si to uz nepamatuju

    • Autor: jimmi.lc | Přidáno: 3.10.2014, 19:09

      Ak sedi tvoj enlist z tvojho dossieru s kupou balicka – 12.4.2014 tak si stihol 42 milionov, ktorý dosiahli 15.4.2014

    • Autor: jimmi.lc | Přidáno: 3.10.2014, 19:21

      inak stetchgoaly mas tu https://robertsspaceindustries.com/funding-goals , a kedy si kupil svoj balicek zistis v MY RSI / BILLING & SUBSCRIPTION

      • Autor: Alfajk | Přidáno: 3.10.2014, 21:07

        dik,to jsem potreboval vedet

  3. Autor: Wolf77 | Přidáno: 3.10.2014, 13:04

    Alfajk: teoreticky tak, že se na webu podíváš, co máš jako první odměnu a pak si to najdeš v přehledu stretchgoalů.
    Mne by zase zajímalo, když jsem dejme tomu zaplatil před 49 milionem, jestli s každým dalším dostanu odměnu (protože 49 je samozřejmě před 55) a nebo jestli to dělají po milionech. Tj. že abych získal odměnu, musim přispět v rámci každého milionu. Mě totiž přijde že bych těch odměn měl mít víc a mám jen ORC armor a ručník 😀 …. asi proto, že v tom armoru je děsný vedro 😀

    • Autor: walltar | Přidáno: 3.10.2014, 13:41

      Od té doby co zaplatíš dostaneš každou odměnu … nemáš je na ACC zatím protože je zatím nepřidělovali.

      • Autor: Wolf77 | Přidáno: 3.10.2014, 14:28

        OK, dobrá zpráva 🙂

  4. Autor: Alfajk | Přidáno: 3.10.2014, 13:31

    urcite se to vztahuje celkove na vsechno,pred cim jsi zaplatil,takze kdyz platis na 49,dostanes vsechno,co bude nasledovat

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum