Dopis k 64, 65 a 66 milionům

Autor: walltar | Přidáno: 6.12.2014 Kategorie Novinky

Tři miliony travalo, než jsme se konečně dočkali dalšího Chrisova dopisu, ale jen to ukazuje jak je Chris zaměstnaný tvorbou hry, na kterou tak čekáme. Čekání se vyplatilo a tentokrát nám Chris přinesl velice zajímavý stretch goal.


Hangar03_staircase


Zdravím občané, pro Star Citizen to byl rušný týden. Celkem hodně z vedoucích projektů se shromáždilo v Manchesteru, kde jsme se zaměřili na vše ohledně animace, kinematiky a Squadron 42. Cílem tohoto summitu bylo synchronizovat zbytek studií s úžasnou prací, kterou předvádí neskutečně talentovaný tým ve Foundry 42, při hlavním pushi ke Squadron 42, která je naplánovaná na konec druhé poloviny příštího roku. Byl to fantastický týden, plný vášnivých debat a čisté kreativity, která, jak mohu piště říci, pohání tento projekt… ale jak jsme měli plné ruce práce s tím, aby SQ 42 udržela velkou vizi Star Citizen, tak byl překročen další stretch goal, nebo dva. 🙂

Mezi posledními dny výroční akce a spuštěním prodeje Carrack se nám podařilo překročit 66 milionů. Je to úžasné číslo, za které vděčíme jak novým, tak starším backerům. Ačkoliv mnoho starších hráčů přispělo koupí Carrack, tak také máme 7400 nových backerů, který se rozhodli zjistit o čem je všechen ten povyk. Děkuji vám a vítám nové backery; jsme rádi, že jste s námi.

Na 64 milionech jsme otevřeli mazlíčky!

Mazlíčci: Máme opravářské boty, máme ryby… ale zatím jsme neimplementovali tradiční systém mazlíčků. To se na 64 milionech změní. Od Jonese, kočky v Alienu po Daggity v originální Battlestar Galactica, mazlíčci mají místo na palubách lodí… a my vám chceme dát tuto možnost ve Star Citizenu. Tento stretch goal je na počest Paddingtona, úderného psa na palubě UEES Paul Steed. V jednom z našich prvních videích, nám Paddington pomohl překonat 4 miliony dolarů a bohužel nedávno zemřel.

Poslední dopis narážel na stretch goal pro 65 milionů: Předělání modulárního systému, který je vytvořen přímo z feedbacku od komunity. V současném stavu jsou lodě Star Citizen extrémně upravitelné. Můžete vyměnit motory, trysky, zbraně, rakety, senzory, skenery, nákladové pody, a některé interiérová sedadla (a mnohem víc). V 1.0 jsme přidali první iteraci technologie pro náš paint systém, který nám dovolí vytvořit slibované skiny a nakonec vám dovolí si upravit lodě podle sebe. Ve verzi 1.0 ho používáme pro různé skiny jednotlivých variant. V delším časovém horizontu jej použijeme, abychom dali všem backerům skiny které si koupili a nakonec jej použijeme i pro hráči vytvořené skiny.

Caterpillar-Separated-Command-Module01Jedna z největších částí feedbacku, které jsme dostali z prodeje Constellation a Caterpillara bylo, že backeři chtějí víc: chtějí upravit role a interiér své lodě více, než jsme původně mysleli. Na základě tohoto jsme se rozhodli udělat změny na lodích, které tak budou lépe reprezentovat to, co chcete. Tým ve Foundry 42 vytváří řadu modulárních kapitálních lodí, jako Javelin, které mohou měnit své interní a externí tvarové provedení pomocí řady hráči konfigurovatelných modulů. Co zamýšlíme teď je vzít tuto technologii a aplikovat ji na řadu menších lodí Star Citizena.

– Vylepšená modulárnost lodí: Tak už máte loď svých snů a teď si přejete, aby mohla být lépe upravena pro vaše potřeby. Tento nový cíl, toto masivní projekt, vás bude zajímat. Chceme předělat každou vhodnou loď (což zahrnuje Cutlass, Avenger, Retaliator a Redeemer) aby umožnila použít množství modulárních komponent, které se budou dát vyměnit. Takže například: Pokud jste si koupili Redeemer, tak za použití nového modulárního systému budete mít mnoho nových možností, jak upravit svou loď. Pokud jste lovec lidí, můžete koupit modul se stázovou komorou pro spodní palubu kde potom budete moci zadržovat provinilce. Horní palubu můžete upravit modulem pro dálkovou komunikaci, která vám umožní být ve spojení se svým info agentem i v hlubokém vesmíru. Nebaví vás už lovení lidí? Vyměňte modul na spodní palubě za větší nákladový prostor, nebo za modul pro planetární průzkum s malým vozidlem. Výrobci budou stále nabízet předkonfigurované varianty, ale pokud budete chtít upravit loď pro určitý úkol tak budete mít možnost.

Samozřejmě, 65 milionů není jediný milník, o kterém chci mluvit. Od 66 milionů bych se chtěl zaměřit na úroveň detailů, kterou budeme mít díky vaší podpoře. Takže namísto toho, abychom měli pokaždé nějakou novou featuru, nebo odměnu, bych se chtěl podělit o hlubší pohled na část designu, která byla umožněna vaší podporou.

Tentokrát se jedná o akcích na konzolích víceposádkových lodí. S vypuštěním Carrack se objevilo mnoho diskusí na téma létání lodě sólo, a zdali potřebuje posádku… a taky se objevilo spousta otázek o tom jak to vše vlastně bude fungovat. Níže najdete odpovědi na vaše otázky (pozn. redakce: článek bude uveřejněn samostatně dnes večer, nebo zítra). (Tento design update byl sestaven týmem v UK, který také pracuje na víceposádkových lodích pro AC 2.0)

To neznamená, že bychom sem tam neodměnili backery malým ingame dárkem, nebo nepřidali další lodě, jako oslavu velkých milníků, ale chtěl bych se zaměřit spíše na úžasnou hru, kterou spolu tvoříme, než na to, kolik se vybralo. Pravda je taková, že s komunitou jako je tahle můžeme stvořit historii.

Tak jako vždy vám děkuji, že jste tohle všechno umožnili. Je čest být hlavou vývoje hry, která už teď znamená tolik pro spoustu lidí. Zasloužili jste si vaše občanství!

– Chris Roberts


Více informací a pokračování článku, které vám přineseme později najdete na stránkách RSI.

  1. Autor: alien5 | Přidáno: 6.12.2014, 23:30

    Diky za preklad super rychlost 🙂 Uz je na youtube prvni gameplay video ze dneska dlasi 2 budou… na foru je odkaz http://youtu.be/JNEAHBslims

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum