Minulý týden jsem vypsat to zajímavé z FPS updatu nestihnul, tak to tento týden napravím. Takže co nového nefunguje ve Star Marine? FPS update na příští týden bude posunut na pondělí kvůli Gamescom demu.
Tým pracující na FPS modulu se minulý týden věnoval hlavně animacím, které jsou totiž jednou z nejdůležitějších částí Star Marine, protože se přímo přenesou do všech ostatních modulů. Ostatní práce jsou hlavně v duchu vylepšování a vychytávání mušek. Na konci článku najdete video ukazující nové úpravy osvětlení.
Gameplay
Netkód! Tohle slýcháme už nějakou dobu, lidé pracující na netkódu udělali pokroky v optimalizaci predikce hráčů, vyhlazení pohledu, a vyhlazení rotace těla. Hra tak posílá méně paketů a odesílání rovnoměrněji rozprostírá. Predikce hráčů by měla být o dost vylepšená a tyto změny možná uvidíme už na Gamescomu.
Dále se pracovalo na „ready“ póze postavy, aby zbraň mířila do středu okna a na rychlejších a intuitivnějších přechodech do ADS. Změny balance zahrnují omezení rozptylu při střílení v ready postoji při pohybu, úpravu parametrů zbraní při pohybu a úpravu hodnot zbroje. Do hry bylo vráceno několik featur, jako DoF maska pro zbraně s puškohledem (odstřelovačky) a kamera ze třetí osoby, pro Free Play practice mód. Rychlost střelby pistolí byla upravena.
Pokračuje se také na opravě bugů. Zaměřovač se už nezobrazuje v e třetí osobě. UI bude ve třetí osobě z velké části vypnuto, jako v AC. Podařilo se dočasně opravit problém s objekty, které se náhodně teleportují po mapě a trvalý fix už je na cestě. Byl vyřešen problém s osobním štítem, který se nezobrazoval. Záblesk výstřelu byl upraven pro třetí osobu. Problémy s nabíjecí stanicí byly vyřešeny a zabránili jsme hráčům měnit zbraně při házení granátu.
Blockery
– Zničitelné objekty se náhodně teleportují po mapě, je potřeba dlouhodobého řešení.
– Netkód byl vylepšen, ale pořád se opakují problémy s trhanými pohyby v přechodech animací.
– Pracuje se na tracer offsetech při úkrocích.
– Umístění gadgetů není konzistentní. Když pokládáte minu, tak si musíte být jisti, kam ji položíte.
– Problém s implementací imtemport systému, protože věci jsou jinak uchyceny k lidem a lodím. Zásobníky zůstanou ve světě, po přebytí, všechny itemy, které člověk má zůstanou na místě smrti.
UI/HUD
Pracovalo se na UI pro zobrazení zdraví. Ještě není plně zapracován do hry, ale už vypadá cool. Další z věcí připravených k zapracování je indikátor směru ze kterého na vás jdou střely. Pozice těžké helmy byla upravena tak, aby nezabírala tolik místa na monitoru. Nakonec byl upraven Bug, který uzpůsoboval, že zbraň se renderovala přes některé UI elementy. Příští týden můžeme čekat nějaké ukázky UI.
Animace
Jak již bylo řečeno, práce na animacích je teď primární. Tento týden animátoři zapracovali animace pro odstřelovací pušku, dokončili úpravy začátku a konce pohybu při přikrčení, vyřešili problémy s ADS při přikrčení, snížili animaci odskoků při střelbě z laserových pušek a dokončili práci na animaci přechodu z přikrčení do lehu. Začalo se pracovat na animacích úskoků s pistolí, přechodů pohybu a házení gadgetů.
Nový animation rig, právě se testuje, ale měl by být do hry zapracován v pondělí.
Blockery
– Animace musí být retargetovány na nový rig.
– Pracuje se na zastavení při přikrčení.
– Ještě se nezačalo pracovat na animacích pro boj beze zbraně a pro boj nablízko s pistolí.
– Animace pro pohyb se zraněním ještě nejsou dokončeny.
– Animace pro prostředí bez gravitace nejdou dokončit bez nového rigu.
Výtvarníci
Výtvarníci se zaměřili na vylepšování zbraní a mapy Gold Horizon jako takové. Práce na zbraních zahrnuje práci na P4AR a red dot zaměřovači pro ATT4. Tento zaměřovač byl použit, protože P4AR má jako základní zaměřovač Ghost Ring. Práce na mapě zahrnovala například úpravu výšky schodů a vytvoření dvou verzí textur pro panely (špinavé a čisté). Tato práce bude pravděpodobně pokračovat až do vypuštění. Nakonec výtvarníci dokončili vzhled lobby pro Free play practice mód.
Blockery
– Pracuje se na předělávkách některých assetů pro Gold Horizon, aby mohly být použity jako základ pro další rozšíření.
– Tým reviduje mockupy zásahů v první osobě, toto je celkem velká týmová práce, která vyžaduje audio, animace, VFX, HUD/UI.
Původní článek: Star Marine Status Update
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
Nemalo byť pôvodne FPS bez pohľadu z 3. osoby? Vôbec by som ho tam nedával, ak sa snažia o HC FPS, aj keď bez HUDu, zbytočne to umožní vidieť za roh…