
FPS Update
Autor: walltar | Přidáno: 20.7.2015 Kategorie Moduly
Další týden a další článek o tom, jak postupují práce na FPS. A podle posledních informací si přečteme ještě takových 3 až 5 dalších článků.
Původní článek najdete na RSI, pokud vás zajímá výtah toho důležitého, tak pokračujte do našeho článku.
Engineering a Kód
První vylepšení v Netkódu jsou integrované a díky interním playtestům se přidávají další. Byla vyřešena většina problémů s prolínáním modelů.
Testovalo se taky sdílení dat mezi hrou a platformou CIG (pro tabulky a podobně), zde byl odhalen problém, který se opravuje. Další problémy byly odhaleny při použití granátů při schovávání zbraně a s nezničitelným osobním štítem.
Pokračuje se na hledání problémů, které způsobují teleportaci a špatnou synchronizaci zásahů mezi klienty.
Animace
Predikce a vylepšení networkingu už animacím pomohli. Probíhají experimenty s ragdoll animacemi pro smrt. Pracuje se také na dalších animacích pro změnu směru. Pracuje se na animacích pro schování zbraně při použití žebříku, při chůzi, běhu, sprintu a na animacích pro změnu zbraně.
Není vůbec lehké dokázat, aby animace vypadali dobře jak z první, tak ze třetí osoby.
Level Design
Designéři se podívaly na mapu Gold horizon z pohledu kompetitivního hraní, což znamená úpravu důležitých míst a viditelnosti pro lepší požitek z boje. Díky úpravě některých částí mapy se zlepšilo FPS. Stanice pro dobíjení energie byly opraveny a pracuje se na zničitelnosti světel.
Plánuje se přidání dalších spawn pointů pro nový FFA mód. Také se opravují problémy s dírami po kulkách, které způsobují nízké FPS.
Game design
Designéři pracovali na jednotlivých herních módech a diskutovali jak udělat z Team Elimination, pomalejší taktický gameplay na který cílí. Cílem je simulovat hraní v PU, například přidat následky za smrt, které hráče zpomalí a a donutí ho přemýšlet. Dále se bude pracovat na přidání timeru do Free play a přidání tabulek na konec souboje a respawn prodlevy.
Zbraně a Gadgety
Animace pro brokovnici Devastator byly přepracovány, aby přidali zbrani váhu. Pracovalo se na animacích pro používání gadgetů.
UI/HUD
Pracuje se na nových Ikonách pro zbraně, gadgery a granáty a brzy se začne pracovat na ikonách pro zdraví. Práce byla dokončena na widgetu pro výběr zbraní a množství munice. UI tým pracoval na vylepšení pro zaměřovač a zrychlení ADS animací. Další na řadě je widget pro zdraví a zranění.
Blockery
– Problémy s Netkódem. V playtestech se objevují problémy s používáním gadgetů, se střelbou na cíl, který tam ve skutečnosti není a další problémy, které vypadají jako vysoká latence, i když připojení k internetu je solidní.
– Úskoky a zastavování musí být vylepšeny.
– Zbraň se v ADS příliš houpe. Musí se změnit tak, aby jediný pohyb byl od hráče, animací dýchání, výsledek bytí v blízkosti krytu, zásahů, nebo přechodových animací při příliš rychlém pohybu.
– Animace pro zbraně ještě nejsou dokončeny.
– Nový HUD ještě není hotov.
– Radar se správně nevykresluje v ADS.
– Audio pomůcky nejsou propojeny se zbraněmi, indikátory zásahů a UI elementy.
– Poziční audio pro kroky a střelbu nefunguje.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
Diky za preklad maji dost prace koukam heh.