Info z RTV a RTV sub

Autor: Ravenshot | Přidáno: 5.4.2016 Kategorie Novinky| Zpravodaj

Pokud jste nezastihli info z RTV a RTV Subscriber edition na Discord Infokanále, tak si ho můžete přečíst v článku.



•   Hostem březnového speciálu Reverse the Verse byl Chris Roberts.

•   K Hotasu stále ještě není produkční prototyp, proto zatím nejsou ani předobjednávky.

•   Koncept pro Orion je hotový, teď se čeká, až bude na něj čas.

•   Další koncept, který bude v prodeji, je potvrzená malá těžební loď od MISC.

•   Holotable byl pozdržen kvůli spoustě nových UI prvků, které jsou zase pozdržené kvůli absenci perzistence ve hře. Spoustu interakce bude přesunuto na mobiGlas. Nechtějí, aby se kvůli nastavení lodi muselo pořád do hangáru k holotablu, aby to šlo třeba na přistávacích plochách.

•   Ideou je, že nebude nikdy nutné opustit Crusader, pokud potřebujete něco změnit. Toho by se mělo docílit ještě před koncem roku.

•   Perzistence je to, kdy předměty, inventář, loď, postava a další věci zůstávají nezměněné s odchodem ze hry. Pokud se poškodí loď a teď opustíte Crusader, který se momentálně chová jako instance, tak po návratu bude loď zase vpořádku. Tak to v budoucnu nebude.

•   Nadcházející update přinese první verzi perzistence a nastavení lodi budou jednou z věcí, které po vypnutí hry zůstanou uložené v cloudu.

•   Objeví se také testovací verze kreditů nazvaná alpha UEC. Tuto měnu bude možné získat za plnění misí a kupovat za ni předměty ve hře včetně vylepšení a komponent pro lodě. Je to dočasná měna a mohou ji v určitou dobu vynulovat a kvůli testování bude k dispozici ve větší hojnosti.

•   Některé z výše zmíněných bodů začnou v omezené míře fungovat již od nadhcázející verze 2.4.

•   Bude možné různě umístit předměty v hangárech a na lodích.

•   Verze 2.4 přinese velký průlom v hraní, něco podobného, jako když se spustila verze 2.0.

•   2.4 pravděpodobně přinese i možnost přeskakovat přes překážky v FPS.

•   Snaží se vytvářet nové a předělávat stávající herní systémy, aby byly jednoduše rozšířitelné. Příkladem jsou například Přeměty 2.0 (Items 2.0), tento systém pasuje na osobní předměty, brnění, zbraně, granáty, lodní zbraně, dveře, cokoli… všechno je to stejný kód.

•   Dveře a světla budou na stanicích napojená na elektrárnu, pokud bude elektrárna poškozená, dveře nepůjdou otevřít a světla nebudou svítit. To samé by mělo platit o lodích a jejich generátorech. Momentálně jsou dveře součástí hullu, ale to se změní.

•   Předměty 2.0 nebudou zřejmě hotově dříve jak za pár měsíců. Boarding, obrana během boardingu a další mechaniky z toho pak budou vycházet.

•   Další zajímavostí je mechanika, že když je poškozená větší zbraň u velkých lodí z venku, bude poškození i ze vnitř. Hráči tak budou pobíhat po lodi a zalátávat díry :). Budou také existovat uzly elektrické sítě, které budou obstarávat části lodi. Při jejich poškození tak může být část lodi bez elektřiny.

•   Proběhne změna systému, jakým se předávají informace bezi serverem a klientem. Momentálně se musí přesunout cca 5 MB množství dat, aby klient mohl zobrazit např. cizí Retaliator. S novým systémem to bude jen pár bitů.

•   Procedurální generování bude použito na všech sférických tělesech (planety, větší asteroidy, měsíce), kde to má smysl. První procedurní prvky ve hře budou zóny pro přistání a těžba minerálů. Herní mechanika kolem těžby bude zahrnovat skenování ložisek nerostných surovin, jejich nalezení, sestoupení k nim, těžba, odvoz a prodej.

•   Implementace procedurálního generování přistávacích ploch a těžby není daleko. Přistávací plochy budou zřejmě dříve.

•   2.4 nabídne první ochutnávku character customization. Nejprve se to bude týkat oblečení. Později přibude možnost vybrat si jednu ze šestnácti tváří (8 pro muže a 8 pro ženy), později pak přibude možnost měnit barvu vlasů a očí a pak proporce tváří.

•   V plánu je nový skafandr pro 2.4 včetně dalších obleků. Tyto obleky a skafandry jsou postaveny na nové technologii, kterou jsme ještě neviděli. Stávající skanadr je postaven na staré technologii.

•   Další profese s mechanikou bude první integrace recovery systému, možnost vysílat svou polohu a nechat se vyzvednout, lidé se budou moci najímat a nechat si za záchranu platit.

•   Až bude Starfarer létatelný, bude fungovat i první verze mechaniky doplňování paliva.

•   Na změně launcheru se pracuje, ale termín ještě není daný. Každopádě, až to bude hotové, zásadně se změní velikost stahovaných dat.

•   Pracuje se na Vulkanu a DX12.

•   Dveře půjdou uzamykat, až je půjde i hacknout a otevřít násilím, a to bude, až bude hotový systém Předměty 2.0

•   Lodím půjde měnit barvu, ale není to prioritou.

•   Je teoreticky možné, že Starfarer bude létatelný už v 2.4 a momentálně by jej měli mít všichni na pár dní v hangáru.



•   Disco Lando, Ben a další vtipkují na úkor apríla.

•   Tyler byl v LA celý týden, aby se zatrénoval ve své nové pozici komunitního manažera.

•   Trénink se skládal z pochopení ovládání všech nástrojů, které takový komunitní manažer potřebuje, aby mohl pracovat na webu RSI a nejen tam 🙂

•   Aprílovým žertíkem CIGu je nové povolání přepravce jídelních produktů, hlavně Benny nudliček. Disco Lando děkuje všem ve firmě, kdo mu pomohl s tímto vtipem, skinem, videem a dalšími materiály, které si můžete prohlédnout na webu RSI.

•   Ben si nemůže vzpomenout, co tento týden dělal, ale něco to určitě bylo.

•   Disco Lando připomíná, že ve středu byl speciál Reverse the Verse s Chrisem a jeho rozsáhlými odpovědmi na otázky. (stručný obsah naleznete v tomto kanálu trochu výše)

•   Justin pracoval na několika videích včetně 10FTCh, dvou AtV, nějaké interview, Bugsmashers a další. Musel všechno udělat, jelikož přístí týden nebude moc pracovat.

•   Alexis upozorňuje, že v prodeji jsou podložky pod myš.

•   Všichni jsou velmi unavení.

(otázky zatím nemají žádný smysl, o nic nepřicházíte)

•   Hvězdné mapy se budou rozesílat v květnu.

•   Tyler říká, že lidé mají klást lepší otázky 🙂

•   Pracuje se na tom, aby byly v obchodě i nějaká trička s ingame tématikou, jako jsou třeba právě Benny nudličky.

… (jde vidět, že dnes jsou opravdu unavení)

•   V budoucnu bude více druhů (potisků) podložek pod myš.

•   Za týden nebo dva se dokončí plán na GamesCon a budou shánět dobrovolníky.

•   Každý, kdo má zakoupenou velkou loď, dostane dočasně Starfarera, až bude létatelný.

•   Soundtrack bude dříve, než by lidé čekali. Ještě bude jedno nahrávání a bude to, na obálce se pracovalo tento týden.

•   Kdy budou NPC na ArcCorpu nikdo z nich neví, ale viděli ostatní, jak na tom pracují. V posledním AtV navíc bylo video o novém systému pro AI a vyhýbání se překážek.

•   Xi’An Scout má momentálně lidské zbraně, ale později zapracujou i na xi’anských zbraní.

•   Nejoblíbenější lodí Tylera je Carrack, jelikož mu připomíná Serenity.

•   Artisti teď pracují na oné malé těžební lodi, která bude v prodeji později tento měsíc.

•   První verze perzistence bude obsahovat například to, že hangár bychom si mohli měnit (vybírat mezi verzemi) přímo ve hře a ne na webu. Po skončení hry se zachová kriminální status a jak bylo loď poškozená a podobné věci.

•   Na Carracku se začne pracovat, až se dokončí Caterpillar.

•   Soutěž: The Next Great Starmarine je stále v plánu, teď se shání sponzor, soutěž bude tento rok pozdějí.

•   Kvůli větším lodím nebudou zřejmě větší hangáry, bude jiný mechanizmus.

•   Původně měl být Starfarer jako opuštěná loď v Crusaderu, aby si ho mohli hráči prohlédnout. Nakonec ale skončil každému v hangáru (jen do pondělího rána).

•   Je možné, že někdy bude opravdu k dispozici skin pro lodě s Benny nudličkama.

(kecají o aktuálních i nadcházejících filmech s DC/Marvel hrdiny)

•   Do pondělí jsou ještě v prodejí psí známky.

•   Zítra budou streamovat, jak sledují poslední Star Wars.

•   Příští týden, 9. dubna, budou streamovat hraní Wing Commander Secret Missions 2.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum