
Informace o obsazování lodí.
Autor: walltar | Přidáno: 4.12.2013 Kategorie Mechaniky
Tento článek je překladem jednoho ze stretch goalů, který byl odhalen již v původní kampani a některé detaily mohou časem měnit. I tak je ale dobrým pohledem na to jak bude vlastně obsazování lodí ve Star Citizenu fungovat.
Mechanika Obsazování
Cílem je vytvořit systém, kde obsazení lodě bude spíše občasnou odměnou, než něčím co bude vaším hlavním cílem, nepracujeme na Grand Theft Starship. Z tohoto důvodu, budete muset obětovat jak významné zdroje, tak budete muset prokázat velkou zručnost, jen abyste byli v pozici, kdy se můžete nalodit na loď nepřítele.
Pro dokování lodí jsou dvě velké omezení: 1) cílová loď musí být ÚPLNĚ znehybněna před tím, než se člověk může nalodit na její palubu. 2) dokování vyžaduje, aby útočící hráč investoval kredity a sloty do dokovacích technologií, zahrnujících dokovací límec a tažný paprsek.
Znehybnění cílové lodě bude mnohem složitějším úkolem, než tomu bylo ve Wing Commanderu, kde leech zbraně prostě neutralizovali cíl. Ve Star Citizenu bude muset útočník napřed prorazit štít a poté (aniž by došlo k porušení trupu) musí odstřelit jednotlivé trysky. Tohle je překážka, kterou budete muset překonat svou dovedností, pokud neumíte střílet tak zjistíte, že je pro vás velmi těžké obsadit cizí loď.
Tažný paprsek je nebezpečná technologie. Zabírá starndardní slot pro zbraně a je navržen pro sběr materiálů, které jsou mnohem méně masivní, než lodě (vystřelení piloti, palety s nákladem, atd). Kvůli tomu je zde konstantní nebezpečí přetížení při jeho použití při dokování, a to zejména u levnějších modelů. Navíc vyžadují, aby cílová loď byla absolutně nehybná – pokud použijete tažný paprsek na loď s funkčními tryskami, dojde k přetížení, které poškodí vaši loď.
Dokovací límec je zapotřebí ke spojení dvou lodí k sobě. Tak jako s tažnými paprsky, na výběr bude několik úrovní ke spojení s většími loďmi. Obsadit něco velkého, jako například Carrier je mnohem lehčí, než něco vaší velikosti, jako třeba Constellation (Zničení manévrovacích trysek na Constellation bude vyžadovat velmi zručného střelce a mnohem přesnější dokovací límec).
Při dosažení 4 milionů byla také otevřena možnost bojovat přímo ve vesmíru za nulové gravitace. Potřeba bude skafandr s manévrovací jednotkou. Díky tomu se otevřela další možnost jak obsadit cizí loď i bez dokovacího límce. Přechodovou komoru vybrané lodě půjde otevřít i pomocí výbušnin
Standardní VDU nebude schopná identifikovat, jestli je nepřátelská loď kompletně znehybněna, budete muset důvěřovat vlastním dovednostem. Vyšší aktualizace softwaru budou poskytovat hloubkové prověření cíle, které vám poskytne záruku, že žádná tryska není pořád na svém místě … za jistou cenu.
Také je důležité si uvědomit, že celá mechanika obsazování funguje jen pro lodě s více členy posádky, obecným pravidlem je: V případě že v lodi není místo k chození, tak se na loď vztahují jen salvage mechaniky. Na obsazování potřebujete loď s posádkou a můžete obsazovat jen lodě, které mají větší posádku, než ta vaše.
Souboj
Poté co útočící loď úspěšně přitáhla cílové plavidlo, zadokuje na předem určeném místě (tzn. při obsazování Constellation budete vždy dokovat u stejné přechodové komory). Poté nastane 30 sec. Doba, po kterou se útočník prořezává dveřmi. Obránce může tento čas využít k nastavení obrany. Vzpomeňte si třeba na úvodní scénu Hvězdných válek, kdy obránci korvety nervózně čekají, než se Stormtroopeři prořežou dovnitř.
Hráči budou mít přístup k mnoha vylepšením, které jim pomůžou v naloďování, i v obraně lodě. Obrněné skafandry, ruční skenery, výbušniny, silnější (nebo jinak fungující) zbraně, atd. to vše bude dostupné hráčům na obou stranách přechodové komory.
Bránící se hráč bude mít možnosti upgradu, které mu pomohou obrátit bitvu ve svůj prospěch, autodestrukční proces, spínač mrtvého muže, automatické zbraně, které půjde umístit v kabině, a tak dále. Dostat se na palubu jiné lodě tak bude výzva pro zručné hráče, která bude vyžadovat zapojení i vašich přátel.
Nakonec, náklady na opravu obsazené lodě budou vysoké. Pokud si chcete loď nechat a ne jen ukrást vše co není přimontované k palubě, musíte provést opravy ve vesmíru. Při vašem pokusu o znehybnění loď utrpí značné škody. Dalším nebezpečím při opravě lodě ve vesmíru bude, že se vás pokusí obsadit někdo jiný. Výsadková skupina by také měla mít sebou opravářského bota, jinak bude muset přetrpět let v lodi bez natlakované kabiny (limitovaný čas podpory života, méně citlivé ovládaní). Také platí, že jen jedna loď může být pilotována v jednu chvíli a tak budete potřebovat partnera, který odletí s obsazenou lodí.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
díky(. dost zajímavý