Kickstarter: Kingdom Come: Deliverance

Autor: Net | Přidáno: 18.2.2014 Kategorie Novinky

Zdravíme občané. Dnes vám mimořádně místo plánovaného překladu lore zmiňující v UEE neznámou rasu Kr’Thak přinášíme překlad včerejšího (potažmo dnešního) článku, kde Chris vyzývá k podpoře kickstarteru Kingdom Come: Deliverance z dílen českého studia Warhorse.

Zároveň oznamuje vzájemnou podporu vývojářů a zdá se, že by Star Citizen měl obdržet robustní systém tvorby postav, kterým právě Kingdom Come disponuje.

Kickstarter: Kingdom Come: Deliverance

13577-Kickstarter-Kingdom-Come-Deliverance_Horse-Combat_600

Zdravím Občané,
13577-Kickstarter-Kingdom-Come-Deliverance_Rataje-Enterence-003-Copy
Možná si vzpomínáte, že jsem občas využil tento prostor, abych vyzdvihl další crowdfundingové projekty, o kterých mám pocit, že by mohly zajímat backery Star Citzena. Je to vzácné potěšení, když na mě oznámení na Kickstarteru skutečně zapůsobí… a Kingdom Come: Deliverance právě tohle dokázalo.
13577-Kickstarter-Kingdom-Come-Deliverance_Sunrise
Co mě poprvé přitáhlo do Kingdom Come byl herní Launch Trailer, embedovaný výše. Stejně jako u Star Citizena, tým Warhorse zahájil svůj projekt s graficky ohromujícím videem, které předvádí skutečnou hratelnost… a je to síla! Také jako v případě Star Citizena je hra postavena na CryEnginu. Aby udělali meče a brnění, používají stejné technologie, které používáme my pro kosmické lodě a cizí světy.
13577-Kickstarter-Kingdom-Come-Deliverance_City-2
Nejenže Kingdom Come vypadá jako skvělá hra: vypadá jako něco, z čeho bychom se v týmu Star Citizena mohli poučit. Postavy a oblečení, které jsem viděl pracovat v enginu v traileru, na mne zapůsobily natolik, že jsem kontaktoval tým, abych se jich zeptal, co se děje pod pokličkou. Star Citizen nepotřebuje rolníky a rytíře… ale opravdu potřebuje robustní systém na vytváření postav pro perzistentní vesmír. A tahle technologie je přesně to, co Warhorse dělá pro CryEngine.

Dobrá zpráva je, že tým Warhorse není jen neuvěřitelně talentovanou skupinu lidí… jsou to také spřízněné duše, které jsou ochotny se podělit o práci, kterou odvedly! Budeme s nimi sdílet pro práci s CryEngine, které jsme se naučili v průběhu posledních 18 měsíců a ony nám na oplátku zasvětí do tajů a techniky, kterou mají! Vždycky jsem říkal, že nezávislí vývojáři by měli držet spolu, a potenciální benefity pro obě hry, které mohou vzejít z tohoto neoficiálního partnerství, jsou pozitivním důkazem!

Chtěl bych vyzvat všechny občany, aby se podívali na Kickstarter studia Warhorse. Pokud jste fanouškem úrovně detailů, kterou dáváme do Star Citizena, může to být něco, co by se vám mohlo líbit. Pokud ne, je to stále skvělý příklad některých neuvěřitelných věcí, které jsou možné s CryEnginem. Myslím, že odvedli neuvěřitelnou práci, a já jsem hrdý, že jsem jejich hru sám podpořil.

— Chris Roberts

O chvíli později se objevila na Kickstarteru Kingdom Come: Deliverance související aktualita.

Vítejte Hvězdní Občané!

Když jsem byl patnáctiletý kluk, jedenou z mých nejoblíbenějších her na mé Amize 500 byl Wing Commander. Sakra, ta hra byla jako hrát Star Wars film! Měl efektní 3D grafiku, kterou dalece předběhl svou dobu, skvělý příběh se skvělými animacemi a jeho tvůrce Chris Roberts se stal mým idolem. Nikdy jsem nebyl závislý na nějakém jiném vesmírné simulátor jako tenkrát.

O 22 let později jsem viděl Kickstarter kampaň pro Star Citizen a bez váhání jsem ji podpořil. Nabízel všechno, co žádný z vesmírných simulátorů za posledních dvacet let neměl a bylo to jasné po prvních deseti vteřinách traileru. Byla to ultimátní vesmírná hra a já ji podpořil, aniž bych četl jejich stránku na Kickstarteru. Nebyl jsem sám, a Star Citizen se stal nejúspěšnější crowdfundovanou hrou všech dob.

Takže bylo logické, že o rok později, kdy jsme připravovali naši vlastní kampaň pro Kickstarter, Star Citizen byl náš vzor. Učíte se od těch nejlepších. Takže si dovedete představit, jak jsme byli šťastní, když se Chris Roberts objevil na seznamu našich backerů, a ani si nedokážete představit, jaké to bylo, když jsme obdrželi e-mail od samotného Chrise. Řekl nám, že se mu líbí náš materiál a protože jeho tým také používá CryEngine, chtěli by s námi spolupracovat a sdílet některé technologie! Koho by tohle napadlo před 23 lety, když hrál Wing Commandera?

Takže, abych to zkrátil – budeme sdílet některé z našich nástrojů s týmem Star Citizena a Deliverance bude s největší pravděpodobností mít na oplátku nějakou technologii ze Star Citizena. Hell yeah!

A pokud mi nevěříte, stačí si poslechnout přímo Chrise: „Je to vzácné potěšení, když na mě oznámení na Kickstarteru skutečně zapůsobí… a Kingdom Come: Deliverance právě tohle dokázalo,“ řekl Chris Roberts z Cloud Imperium Games. „Nejenže Kingdom Come vypadá jako skvělá hra: vypadá jako něco, z čeho bychom se v týmu Star Citizena mohli poučit. Postavy a oblečení, které jsem viděl pracovat v enginu v traileru, na mne zapůsobily natolik, že jsem kontaktoval tým, abych se jich zeptal, co se děje pod pokličkou. Star Citizen nepotřebuje rolníky a rytíře… ale opravdu potřebuje robustní systém na vytváření postav pro perzistentní vesmír. A tahle technologie je přesně to, co Warhorse dělá pro CryEngine. Dobrá zpráva je, že tým Warhorse není jen neuvěřitelně talentovanou skupinu lidí… jsou to také spřízněné duše, které jsou ochotny se podělit o práci, kterou odvedly! Budeme s nimi sdílet pro práci s CryEngine, které jsme se naučili v průběhu posledních 18 měsíců a ony nám na oplátku zasvětí do tajů a techniky, kterou mají! Vždycky jsem říkal, že nezávislí vývojáři by měli držet spolu, a potenciální benefity pro obě hry, které mohou vzejít z tohoto neoficiálního partnerství, jsou pozitivním důkazem!“

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13577-Kickstarter-Kingdom-Come-Deliverance

A mimochodem, v tomto odkazu najdete tři nové screenshoty!

Dan Vávra, kreativní ředitel

PS: Chtěl bych osobně přivítat všechny hvězdné občany, kteří přicházejí do Kingdom Come: Deliverance. Děkujeme za Vaši podporu!

  1. Autor: Rohlos | Přidáno: 2.3.2014, 11:08

    Hmmm, bejknul jsem oba tyhle skvosty, tak jsem zvědavej, jak se spooluprace obou týmů projeví…

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum