
Cloud Imperium Games míří na pláž ! Minulý měsíc jsem reportovali o více než 200 zaměstnancích pracujících na Star Citizen … tento měsíc je všechny posíláme do podnikového zátiší na Bahamách. Jak všichni víte, vesmír ve Star Citizen obsahuje několik odpočinkových světů a vytvoření těchto světů co nejreálněji je maximálně důležité pro celý tým.
Pamatujte, tohle není dovolená. Od zvukařů, jež nahrávají zvuk ocelového bubnu pro naše marketingové plány po dramatické zvýšení rozpočtu Star Citizen vsazením 41M $ jednou rukou v bakjacku, náš celý tým bude pracovat tvrději než kdy předtím ! Vzhledem k tomu může jít o překvapení pro naše podporovatele, zveřejníme plány pro každé oddělení ve vlastní sekci tohoto reportu.
PRODUKCE
Jako vždy, zaměstnanci v Produkci těžce pracují na způsobu jak zvýšit efektivnost a efektivitu týmů. Do teď probíhal intenzívní výzkum účinnosti když se programátorů. umožní na 15 minut si zdřímnout. Studie byla tak slibná, že vedla k širšímu zkoumání houpacích sítí jako náhražky místo pracovních stolů v kancelářích ! Samozřejmě, že by tento konkrétní výlet nebyl možný bez pečlivého plánování produkčním týmem. Na vrcholu plánování je organizace pokojů a zajištění vozidel pro členy týmů včetně otevírná dveří k nastupování a vystupování, také zajistili leteckou službu, kterou všichni milují a proto ji budeme využívat pro cestování celé společnosti !
PROGRAMÁTOŘI
Tým programátorů Star Citizen využije tuhle příležitost ke studování nezbytných případů fyziky, které budou klíčové pro konečnou verzi hry. Od reálné simulace volejbalu přeletí k vytvoření 100% reálné simulace fyziky ručníků, naši programátoři budou pracovat mnohem tvrději než kdy dříve ! ( Po tom všem, blížíme se ke 42M $ a vesmírnému ručníku zdarma pro všechny ! Nebyla by to hra od Chrise Robertse, pokud by jsme neudělali fyziku ručníku správně ).
DESIGN
Díky našim podporovatelům, tým designerů již byl schopen v minulém roce udělat výbornou práci studiem na dopadu tvrdého alkoholu na dogfighting; zátiší společnosti nám umožní posunout se ke studiu specifického vlivu ovocných koktejlů. Hlavní designer Rob Irving bude také zkoušet procedurální generování hradů z písku, klíčové analogie k systému ekonomiky ve Star Citizen ( tak jako doposud očekáváme, že každý systém systém, který vytvoříme bude okamžitě „spláchnut“ hráči ).
GRAFICKÉ NÁVRHY
Star Citizen bude obsahovat několik oceánských světů, což nás samozřejmě vede k otázce: budou dostatečně modré ? Grafici to hodlají zjistit ! A nezapomenou na Zlatou Košili ! Mark Skelton se dobrovolně přihlásil k asistenci při úsilí grafického týmu vytvořit reálný pirátský systém vytvořením plného využití několika souvisejících konceptů ( nelegální kontraband, ostrovní vězni ). Očekávejte v téhle oblasti v budoucnu stretchgoal týkající se kauce. Grafické oddělení je také obviňováno z přijímání návrhů s ohledem na potenciální přídávání tropických ryb do akvária v hangáru, vlivu vody na povrchy tvaru paluby a samozřejmě z intenzivního studování bump-mapingu protože se týká návrhu bikin.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
jen pro jistotu – ANO opravdu je to aprílový článek, skutečný report bude přeložen později 🙂