Britský team Moon Collider se zabývá vývojem middleware Kythera. Star Citizen má tu čest být první hrou, která takovouto AI bude opatřena. Krom otitulkovaného videa z našeho youtube kanálu, se více detailů můžete dozvědět z našeho článku.
Kythera je next-gen platfroma pro umělou inteligenci určená pro zjednodušení vývojářské práce na hrách. První z her, která Kytheru adoptovala je Star Citizen. AAA space sim od nezávislého studia. Vývoj Kythery závisí na našich klientech, která jsou zároveň našimi partnery ve vývoji a tvoří značnou část toho kam se Kythera ubírá. Dodáváme responzivní a dynamickou AI pro vývojáře a hráče. Naše AI se přizpůsobuje změnám v herním světě, Kythera také disponuje silnou inteligencí s minimálním zásahem od vývojářů. Spolu s jejich kreativitou tak vzniká úchvatná AI, která určuje nové možnosti sandbox hraní, tak jak to dříve zkrátka nešlo.
Dynamická Navigace
První modul, který Kythera nabízí je revoluční přístup k dynamické navigaci. Navádění pohybu postavy – tak aby AI řízené postavy nespadli například do propasti – používá většina moderních studií navigační meshe. Zjednodušeně jde o oblast kde je pohyb AI dovolen. Takže při změně mapy je třeba regenerovat navigační meshe, což může být časově náročné. A pro pohyb např, přes rozevírací most je třeba náročné skriptování. Oproti tomu, Kythera spolupracuje s vaším enginem a vytváří si navigační meshe sama, dynamicky, a informace pocházejí přímo z fyzických objektů ve vaší mapě. Pokaždé když se prostředí změní – ať už vlivem vývojáře nebo hráčské akce – Kythera okamžitě změní své navigační meshe, předělá možné cesty postav a to bez jakéhokoliv zásahu od vývojáře.
Studie AI
Na oficiálních stránkách teamu Moon Colider, můžete detailně prostudovat videa s chováním AI pilotů v Star Citizen. První video se soustředí na volbu a změnu strategie vzhledem k tomu jak se souboj vyvíjí. Veškeré volby AI pilotů jsou generovány v reálném čase. Ve videu se také nachází debug řádky se stavem lodi a aktuálním chování pilota. Pro neangličtináře Engage = útočit, Evade = uhýbat, Escape = uniknout. Druhé video pojednává o vlastnostech pilotů. Každý z nich má náhodně vybrané silné a slabé stránky. Kvalitnější piloti také mají na výběr z větší knihovny manévrů a používají v souboji mnohem komplexnější navigační splajny. Ve třetím videu se jedná spíše o ukázku parametrů samotné Kythery. http://www.kythera.ai/case-studies/star-citizen/focus-on-dogfighting
Team
Tem Moon Collider je složený z veteránů a geniálních lidí v oboru. Z leva:
Matthew Jack – Bývalý zaměstnanec Cryteku, vystudoval Počítačové vědy na cambridge. Pracoval na vývoji AI pro Crysis a Crysis 2.
Mike Bell – Matematik z Cambridge. Před vstupem do Moon Collider pracoval jako externí pracovník pro několik AAA titulů s CryEnginem a Unity. Jeho největším přínosem pro Kytheru je psaní variabilních algorytmů díky, kterým se AI přizpůsobuje.
Ben Lowing – Fyzik a astrofyzik. Svou zkušenost ze simulacemi s temnou hmotou nyní aplikuje na Kytheře. Za své simulace temné hmoty dostal ocenění na Royal Society.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
super 😉