Patch 1.1.5 vypuštěn

Autor: walltar | Přidáno: 25.7.2015 Kategorie Novinky

Jak nám Chris sliboval v dopise o FPS, tak se také stalo. Včera byl vypuštěn patch 1.1.5, který obsahuje několik zajímavých změn. Na popis těch nejzajímavějších se můžete podívat v článku.

Celé patchnotes najdete zde (EN)



BackPočty hráčů

Díky optimalizacím a vylepšením v netkódu můžete Battle Royale a Squad battle hrát až se 16 nepřáteli. Tato změna se v budoucnu objeví i v ostatních módech. Technici CIG už pilně pracují na dalším zvyšování počtu hráčů.

Změny ve vyvážení

S patchem 1.1.5 se CIG podívalo na vyvážení hry. V patchi není mnoho systémových změn, ale už díky přípravě na ně můžete vidět celkem drastické rozdíly.

CockpitA– Síla manévrovacích trysek byla upravena, aby si lodě déle ponechali setrvačnost, což znamená, že je potřeba trochu více plánovat a reagovat ne soupeře. Také to znamená méně blackoutů.

– Rychlé akce jsou stále potřebné, ale díky nově zvýšené spotřebě boost paliva jsou omezené.

– Štíty a pancíř byli zesíleny, což zvedá TTK a hráč má tak čas reagovat pokud je pod palbou. Aby se to vybalancovalo, tak štítům trvá mnohem delší dobu, než se začnou dobíjet.

CockpitB– Rakety dostaly disrupční poškození navíc ke starým atributům, což je dělá mnohem silnější proti štítům. To, společně s prodlouženou sledovací vzdáleností, dělá rakety efektivnějšími při přiblížení. Zvýšený čas k zaměření cíle je dělá méně efektivní při samotném boji.

– Mustang Delta může vyměnit rocket pody za další Size 2 zbraně, Avenger může osadit Size 2 zbraně na křídla, a Aurora má maximální rychlost 175.

– Štíty snižují balistické poškození o 30%, ale pancíř nemá velký efekt na energetické zbraně. Balistickým zbraním trvá mnohem déle, než vypnou štíty.

Side– Dostřel a rychlost projektilů byly vyváženy, Gatlingy střílí už při roztáčení.

– Suckerpunch dostali zvednutí disrupčního poškození – což by mělo pomoci k vyřazení velkých štítů – a poškození zbraní bylo změněno podle jejich velikosti. Rychlost pohybu gimbalových držáků byla změněna podle jejich velikosti. Výběr mezi pevnými, nebo pohyblivými zbraněmi tak má větší smysl, než kdy dříve.

Některé z těchto změn ovlivňují balanci mezi ovládacími zařízeními – většina ale ne. Záměrem tohoto patche bylo vyzdvihnutí taktického hraní a rozhodování jak už při osazování zbraní, tak na bojišti. Celkově, hrubé tahy tohoto systému byly úspěšné při testování, takže i když pořád zbývá provést další změny, nalézt další kompromisy a upravit některé chování, vize Star Citizena se začíná rýsovat.

TopOpenZáměrem je aby různé typy zbraní poškozovali štíty a pancíř různě. Štíty by měly být nejefektivnější pro blokování energetických zbraní, zatímco balistické projektily jimi projdou (i když ztratí část kinetické energie) a poškodí pancíř. S pancířem je opak pravdou, energetické zbraně jsou efektivní proti pancíři, zatímco pro balistické projektily mají problémy s jeho penetrací. To v konečném důsledku znamená, že pilot musí rozhodnout jak nejlépe vyvážit svou obranu: více pancíře proti balistickým projektilům, nebo více štítů proti energetickým zbraním? A podobně musí útočník vyvážit svoje útočné prostředky z pohledu situace, které čelí: energetické zbraně které mohou dobíjet, ale štíty je zastaví, nebo projektilové zbraně, které nesou omezené množství munice, ale projdou štíty?

Kruger P-52 Merlin

Původně designovaný jen ke Constellation, P-52 Merlin je nyní dostupný pro všechny piloty. Dedikovaný parazitní stíhač je nutné z místa na místo převážet na větších lodích (nemá jak Jump Drive, tak Quantum drive). Merlin je rychlá a manévrovatelná loď, která díky osově usazenému gatlingu dokáže zasadit nečekané rány. Ideální k závodění, lokálnímu průzkumu a rychlému boji.

Backeři, kteří vlastní Constellation Andromedu, nebo Aquilu mohou létat se svým P-52 už teď. Dále, piloti, kteří vlastní Constellation Phoenix, 890 Jump, Idris, nebo Carrack dostali Merlina k vyzkoušení, do doby než budou jejich parazitní stíhače hotové. Kdokoliv kdo by si chtěl Merlina vyzkoušet si ho může koupit za 20USD (24USD s DPH) v pledge store, nebo pronajmout za 2000REC v electronic access.

ScytheVanduulská Scyte

Scythe, rychle se stávající symbolem Vanduulů, můžete potkat v každém přepadu, což ji dělá primárním cílem pro každého lidského pilota. Přes množství zbraní, skutečnou silou Scythe je její manévrovatelnost, kterou získává díky dvěma motorům a dvanácti manévrovacím tryskám.

Se Scythe se nyní dá létat, což znamená že původní backeři, kteří ji vlastní k ní mají přístup. Dále, Imperátor Předplatitelé budou mít možnost létat se Scythe podle délky jejich předplatného.

Wwise

Star Citizen 1.1.5 má kompletně přepracované audio díky novému systému Wwise. Pokud vás nový systém zajímá blíže, podívejte se na tento článek (EN).



Původní článek: Star Citizen 1.1.5 now live!

  1. Autor: Alfajk | Přidáno: 25.7.2015, 12:37

    nejzajimavejsi na tom je, proc se zase sakra stahuje cela hra uplne znova…

    • Autor: walltar | Přidáno: 25.7.2015, 14:09

      Tak to už je normální… oni když změní nějakej soubor v paku, tak stahuješ celej soubor znova a vzhledem k tomu, že tady je dost změn, tak se znova stahuje všechno. 😀

  2. Autor: SlowlyBitch | Přidáno: 25.7.2015, 18:24

    Pecka, že si můžu Merlina vyzkoušet za REC. Hned du na to

  3. Autor: spoock | Přidáno: 26.7.2015, 12:09

    Aha, já myslel, že ty nové stroje budou v hangáru. 🙂

  4. Autor: maniakpsycho | Přidáno: 29.7.2015, 10:40

    Zdarec lidi..!
    Je to fakt pecka!!!
    Potřebuji poradit…:-(
    Musím stáhnout nějakého klienta,abych moh nainstalovat Star Citizen..?
    Nebo musím zaplatit nějaký „cash..!“???
    Pls poraďte díky moc!!!

    P.S. třeba si poradím..č.p.

    • Autor: walltar | Přidáno: 29.7.2015, 10:49

      Zdravím.

      Aby si mohl hrát Star Citizen tak musíš koupit hru. Existuje několik balíčků … Nejlevnější Aurora, nemá přístub do bety, potom je další balíček Aurory s přístupem do bety a nakonec jsou balíčky Aurory a Mustanga s přístupem do bety a s přístupem do Arena Commandera. Pokud by si chtěl přispět na vývoj hry tak jsou i dražší. Každopádně pokud chceš hrát hned, tak potřebuješ balíček se hrou + Arena Commander pass (pokud už není v balíčku).

      Případně můžeš počkat na Gamescom, to podle všeho bude akce, kde si každý bude moct na týden zkusit jak AC funguje v singleplayeru, pravděpodobně a Aurorou. A na základě toho se můžeš rozhodnout jestli koupit.

      Je každopádně potřeba pamatovat, že hra jako taková je v celkem raném stádiu vývoje, takže hromada věcí chybí, je pokažená, nebo se na ní teprve pracuje. Taky moc lidí teď nehraje, protože většina čeká až na nějaké hotovější verze.

      Lepší lodě si potom můžeš půjčovat na týden za 10% jejich ceny pomocí REC, které dostaneš jako odměnu za pomoc s testováním v MP hrách.

      Hru jako takovou si můžeš stáhnout tady, je tam taky vidět do čeho všeho máš přístup.

    • Autor: spoock | Přidáno: 29.7.2015, 10:50

      Pokud máš hru koupenou na oficiálních stránkách, tak si tam můžeš stáhnout klienta, který ti stáhne Hangar modul, pokud máš koupený i AC modul, tak se i proletíš.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum