Nový patch přináší celkem dost změn, mimo Gladiuse v AC a Retaliátora v hangáru, máte přístup k REC a automatickému přistávání. Další velkou změnou pro majitele lodí s gimbaly je, že mohou osadit jen zbraně o Size menší. Před instalací patche 1.1 je nutné kompletně odinstalovat hru.
Proč musíte odinstalovat hru? Můžete to nazývat jarním úklidem. Tým CIG vyčistil všechny soubory, které nejsou potřebné od minulých patchů, přechází z CDN na servery Amazonu. Přes 80% problémů s metafile bylo vyřešeno, což také povede k úplnému odstranění nutnosti mazat vaši user složku.
Návod k instalaci nového patche najdete v krátké instalační příručce na RSI. Myslím, že jsme všichni alespoň dost zruční na to, abychom odinstalovali program i bez českého překladu.
Jen zmíním jednu důležitou věc, abyste stáhnuli nový instalátor z https://robertsspaceindustries.com/download budete potřebovat prohlížeč Firefox, či Chrome.
Také si dejte pozor na zákeřný Bing Bar při instalaci DirectX.
A teď už se pojďme podívat, co nového nás v 1.1 čeká.
Nové lodě
Ve Star Citizenu 1.1 najdete dva nové přídavky. Aegis Dynamics Retaliator byl nyní přidán do Hangáru a Lehký stíhač Gladius je plně funkční v AC.
Pokud si jednu z lodí chcete koupit, tak můžete tady.
Retaliátor je limitovanou lodí a bude se prodávat jen do 30. 3. Gladius je v obchodě pořád.
Nový manuál
Nová verze anglického manuálu pro AC je dostupná zde.
Nové ovládání
Již nebudete vstupovat do AC přes vaše lodě. Každý hangár je teď vybaven SimPodem, který vám umožní hrát AC a brzo i Star Marine (FPS modul).
Nové systémy
1.1 také obsahuje několik nových systémů. Některé, jako 64b konverze jsou úplně v pozadí, zatímco jiné jsou použitelné už teď. Hra obsahuje nový sytém animace postavy, což znamená lepší animace. Nový systém dynamického poškození byl spuštěn s Gladiem a eventuálně bude aplikován na všechny staré a nové lodě. AC také obsahuje přistávací systém (popsaný níže), nový systém držáků zbraní, Gimbalové držáky byly přidány do VD a EA obchodů. A asi nejzajímavějším systémem pro piloty je nový REC systém, který vám dovolí si vypůjčit lodě, které jste si nekoupili. V budoucnu můžete očekávat spousty balance, takže do toho, CIG čeká na váš feedback! Pro začátek všichni dostali 5000REC.
Kompletní anglické patchnotes naleznete zde.
Nový Přistávací systém
Je to první verze automatizovaného přistávacího systému, takže váš feedback se bude hodit, je to základ, na kterém bude CIG dále stavět.
Při zapnutí se zaměřovací systém lodě přepne z bojových cílů na blízké přistávací plochy. Všechny blízké přistávací plochy jsou zvýrazněny na HUDu a na radaru. Nejbližší zóna je automaticky zaměřena, ale může být změněna obvyklou klávesou pro zaměřování.
Existují dva typy přistávacích zón: řízená a neřízená. Řízené přistávací plochy vyžadují povolení k přistání, neřízené ne.
Kvůli testování jsme všechny přistávací plochy v SC nastavili jako řízené, což znamená, že by pilot měl požádat o povolení přistát. Samozřejmě že vám nic nebrání přistát bez povolení, ale pokud to budete zkoušet ve Star Citizenu, tak očekávejte trest – ať už pokutu, nebo zničení automatickými turrety.
Pro vyžádání povolení, loď musí být v dosahu zóny. Ve Free flight bude povolení uděleno automaticky. Při udělení povolení bude radar nahrazen přistávacím asistentem. Ten pomáhá loď navádět k přistávací zóně, a jakmile je loď za hranicemi zóny, poskytuje lodi vedení v pozici a orientaci.
Přistávací HUD
In-game příklad přistání
Přistávací módy
Můžete přepínat mezi dvěma módy: Automatický a Manuální.
Automatický: Jakmile se dostanete do hranic přistávací zóny, loď sama zastaví, vyrovná se, a přistane bez hráčova zásahu.
Manuální: Zkušený pilot zjistí, že zvládne přistát rychleji, než automatický mód, takže máte možnost přistát manuálně bez asistence autopilota.
Pilot může přepnout mezi módy v jakékoliv fázi přistávání.
Vzlet
Pro vzlet z řízené přistávací zóny by měl pilot požádat o povolení ke vzletu. Samozřejmě, že to můžou ignorovat prostým strafováním vzhůru, ale ve Star Citizenu to může být trestáno.
Budoucí změny
Budeme pokračovat v iteraci a expandování systému. V budoucích patchích bychom chtěli přidat komplexnější přistávací situace, jako hangáry a vertikální šachty s přechodovou komorou. Tento systém bude taky rozšířen pro dokování a bude fungovat naprosto stejně.
Také je potřeba si uvědomit, že v PU bude mnoho míst, která nejsou označena jako přistávací zóna, ale půjde na nich přistát. V takovém případě se přistávací podvozek spustí automaticky, což vám umožní přistát na většině rovných povrchů.
Jak používat REC
1. Hrajte AC public souboje (mínus Free Flight). Dokončování cílů a vyhrávání soubojů dává větší odměny.
2. Kompletní počet REC a změny v počtu REC na vašem acc můžete najít v billing sekci ZDE
3. Jakmile máte dost REC, můžete si vypůjčit loď ZDE
4. Po tom co si něco vypůjčíte, account potřebuje odhlásit a přihlásit pro načtení změn (také pomáhá smazat User složku)
5. Po opětovném nalogování budou itemy připravené k použití.
6. Každá výpůjčka může být používána 7 dní.
– Den bude odečten při každém přihlášení do AC
– Děje se to jak v SP, tak v MP, aby se zabránilo nekonečným výpůjčkám
– Zapne se 24h odpočet, který můžete vidět na stránce
– Další den se nespotřebuje, pokud máte 24h odpočet aktivní
– Odpočet se spouští u všech itemů ať už je používáte či ne.
– Informace o spuštění odpočtu je předána 30 sec. Po startu souboje.
7. Pokud chcete sledovat které komponenty máte vypůjčené a které itemy mají aktivní odpočet, můžete to zjistit ZDE
8. Tato lokace také ukazuje, kolik dnů zbývá, abyste mohli obnovit výpůjčku se slevou. To zjistíte kliknutím na šipku napravo.
Zdroj: Star Citizen Patch v1.1.0
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
U Gladia mi nesepl přistávací mód 🙁