Patch 1.1 vypuštěn

Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015 Kategorie Moduly| Novinky

Nový patch přináší celkem dost změn, mimo Gladiuse v AC a Retaliátora v hangáru, máte přístup k REC a automatickému přistávání. Další velkou změnou pro majitele lodí s gimbaly je, že mohou osadit jen zbraně o Size menší. Před instalací patche 1.1 je nutné kompletně odinstalovat hru.


ArenaCommanderLogoSkinned


Proč musíte odinstalovat hru? Můžete to nazývat jarním úklidem. Tým CIG vyčistil všechny soubory, které nejsou potřebné od minulých patchů, přechází z CDN na servery Amazonu. Přes 80% problémů s metafile bylo vyřešeno, což také povede k úplnému odstranění nutnosti mazat vaši user složku.

Návod k instalaci nového patche najdete v krátké instalační příručce na RSI. Myslím, že jsme všichni alespoň dost zruční na to, abychom odinstalovali program i bez českého překladu.

Jen zmíním jednu důležitou věc, abyste stáhnuli nový instalátor z https://robertsspaceindustries.com/download budete potřebovat prohlížeč Firefox, či Chrome.

Také si dejte pozor na zákeřný Bing Bar při instalaci DirectX.

A teď už se pojďme podívat, co nového nás v 1.1 čeká.

Nové lodě

Ve Star Citizenu 1.1 najdete dva nové přídavky. Aegis Dynamics Retaliator byl nyní přidán do Hangáru a Lehký stíhač Gladius je plně funkční v AC.

Pokud si jednu z lodí chcete koupit, tak můžete tady.

Retaliátor je limitovanou lodí a bude se prodávat jen do 30. 3. Gladius je v obchodě pořád.



Nový manuál

Nová verze anglického manuálu pro AC je dostupná zde.

Nové ovládání

Již nebudete vstupovat do AC přes vaše lodě. Každý hangár je teď vybaven SimPodem, který vám umožní hrát AC a brzo i Star Marine (FPS modul).

Nové systémy

1.1 také obsahuje několik nových systémů. Některé, jako 64b konverze jsou úplně v pozadí, zatímco jiné jsou použitelné už teď. Hra obsahuje nový sytém animace postavy, což znamená lepší animace. Nový systém dynamického poškození byl spuštěn s Gladiem a eventuálně bude aplikován na všechny staré a nové lodě. AC také obsahuje přistávací systém (popsaný níže), nový systém držáků zbraní, Gimbalové držáky byly přidány do VD a EA obchodů. A asi nejzajímavějším systémem pro piloty je nový REC systém, který vám dovolí si vypůjčit lodě, které jste si nekoupili. V budoucnu můžete očekávat spousty balance, takže do toho, CIG čeká na váš feedback! Pro začátek všichni dostali 5000REC.

Kompletní anglické patchnotes naleznete zde.


Nový Přistávací systém

Je to první verze automatizovaného přistávacího systému, takže váš feedback se bude hodit, je to základ, na kterém bude CIG dále stavět.

Při zapnutí se zaměřovací systém lodě přepne z bojových cílů na blízké přistávací plochy. Všechny blízké přistávací plochy jsou zvýrazněny na HUDu a na radaru. Nejbližší zóna je automaticky zaměřena, ale může být změněna obvyklou klávesou pro zaměřování.

Landingicons_newExistují dva typy přistávacích zón: řízená a neřízená. Řízené přistávací plochy vyžadují povolení k přistání, neřízené ne.

Kvůli testování jsme všechny přistávací plochy v SC nastavili jako řízené, což znamená, že by pilot měl požádat o povolení přistát. Samozřejmě že vám nic nebrání přistát bez povolení, ale pokud to budete zkoušet ve Star Citizenu, tak očekávejte trest – ať už pokutu, nebo zničení automatickými turrety.

Pro vyžádání povolení, loď musí být v dosahu zóny. Ve Free flight bude povolení uděleno automaticky. Při udělení povolení bude radar nahrazen přistávacím asistentem. Ten pomáhá loď navádět k přistávací zóně, a jakmile je loď za hranicemi zóny, poskytuje lodi vedení v pozici a orientaci.

Přistávací HUD

RSI_HUD_0000_Landing-System-HUD-1

RSI_HUD_0001_Landing-System-HUD-2

RSI_HUD_0002_Landing-System-HUD-3

In-game příklad přistání

 

PlayerEntersLandingMode-001 PlayerEntersRangeofthePad-002

 

RequestsPermissionToLand-003 PlayersNearLandingPad-004

 

PlayerEntersBoundsOfLandingPad-005 PlayerIsOrientedAndAligned-006

 

Přistávací módy

Můžete přepínat mezi dvěma módy: Automatický a Manuální.

Automatický: Jakmile se dostanete do hranic přistávací zóny, loď sama zastaví, vyrovná se, a přistane bez hráčova zásahu.

Manuální: Zkušený pilot zjistí, že zvládne přistát rychleji, než automatický mód, takže máte možnost přistát manuálně bez asistence autopilota.

Pilot může přepnout mezi módy v jakékoliv fázi přistávání.

Vzlet

Pro vzlet z řízené přistávací zóny by měl pilot požádat o povolení ke vzletu. Samozřejmě, že to můžou ignorovat prostým strafováním vzhůru, ale ve Star Citizenu to může být trestáno.

Budoucí změny

Budeme pokračovat v iteraci a expandování systému. V budoucích patchích bychom chtěli přidat komplexnější přistávací situace, jako hangáry a vertikální šachty s přechodovou komorou. Tento systém bude taky rozšířen pro dokování a bude fungovat naprosto stejně.

Také je potřeba si uvědomit, že v PU bude mnoho míst, která nejsou označena jako přistávací zóna, ale půjde na nich přistát. V takovém případě se přistávací podvozek spustí automaticky, což vám umožní přistát na většině rovných povrchů.


Jak používat REC

1. Hrajte AC public souboje (mínus Free Flight). Dokončování cílů a vyhrávání soubojů dává větší odměny.

2. Kompletní počet REC a změny v počtu REC na vašem acc můžete najít v billing sekci ZDE

3. Jakmile máte dost REC, můžete si vypůjčit loď ZDE

4. Po tom co si něco vypůjčíte, account potřebuje odhlásit a přihlásit pro načtení změn (také pomáhá smazat User složku)

5. Po opětovném nalogování budou itemy připravené k použití.

6. Každá výpůjčka může být používána 7 dní.

– Den bude odečten při každém přihlášení do AC

– Děje se to jak v SP, tak v MP, aby se zabránilo nekonečným výpůjčkám

– Zapne se 24h odpočet, který můžete vidět na stránce

– Další den se nespotřebuje, pokud máte 24h odpočet aktivní

– Odpočet se spouští u všech itemů ať už je používáte či ne.

– Informace o spuštění odpočtu je předána 30 sec. Po startu souboje.

7. Pokud chcete sledovat které komponenty máte vypůjčené a které itemy mají aktivní odpočet, můžete to zjistit ZDE

8. Tato lokace také ukazuje, kolik dnů zbývá, abyste mohli obnovit výpůjčku se slevou. To zjistíte kliknutím na šipku napravo.


Zdroj: Star Citizen Patch v1.1.0

Star Citizen 1.1 is Live!

 

  1. Autor: spoock | Přidáno: 21.3.2015, 19:20

    U Gladia mi nesepl přistávací mód 🙁

  2. Autor: alien5 | Přidáno: 21.3.2015, 19:58

    Mno tak nemuzu se dostat do hry bfe sluzba nevyresena v boji to laguje gladius nema forsaz mrzne to pri nahravani atd..atd.. omg je to temer nehratelny omg

  3. Autor: Alfajk | Přidáno: 21.3.2015, 20:04

    v hangaru tezce nestaci 8GB ram, mam tam kulervouci lagy a to i na LOW, ve hre je to sice ok, ale proskakat hangarem je peklo

    • Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015, 20:06

      Já sem měl taky, ale jak sem zvedl velikost stránkovacího souboru tak už to nedělá.

      Jediné problémy jsou když třeba otevírám holotable, tak se hra na pár sekund zastaví.

      Ale jinak průměrně kolem 40+ FPS na low bez lagů.

      • Autor: Alfajk | Přidáno: 21.3.2015, 20:50

        a kolik mas pagefile? me treba afterburner ukazuje, ze jen 10GB, ale nastaveno mam skoro 19GB, to musi stacit

        • Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015, 20:53

          Já mám nastaveno 16GB, takže to by určitě mělo stačit… Ale mám ho na SSD, což by udělalo dost rozdíl, pokud to máš na normálním plotnovém disku.

          • Autor: Sithis | Přidáno: 22.3.2015, 12:59

            U mne to jede bez problémů na 50 FPS a 40 když natáčím… (16G ram GTX 970 I5-3330)

    • Autor: Amaunet Phoenix | Přidáno: 22.3.2015, 04:52

      Ahoj. 8GB RAM je dneska průměr u herního PC. Na SCi je to ale málo ( jako asii všechno). Minulý týden jsem měla taky 8GB a v pondělí jsem upgradla na 16GB a problém je pryč. Dokud jsem v hangáru měla 2 lodi, nebyl problém. Free týden a 12 lodí v hangáru už udělalo paseku. Page file mám 1GB, což při 16GB RAM bohatě stačí. Cpe se tam povětšinou jen prohlížeč.

      • Autor: hadas | Přidáno: 22.3.2015, 16:12

        no ja jdu do upgradu pristi rok to budou nove CPU od amd a GPU asi pockam ted tam zadny velky skok neni :(mozna az se to hne z tech 28nm

        • Autor: Amaunet Phoenix | Přidáno: 22.3.2015, 16:36

          Já GPU obnovuji každoročně a deska+CPU po dvou letech 😀

          • Autor: hadas | Přidáno: 22.3.2015, 16:39

            to by me financne zrujnovalo 😀

          • Autor: Amaunet Phoenix | Přidáno: 23.3.2015, 04:02

            Samozřejmě, původní komponenty ( zvláště GPU ještě v záruce ), jdou za 50%+ ceny někomu jinému. Takže vše nové je o tu částku „levnější“ 🙂

  4. Autor: alien5 | Přidáno: 21.3.2015, 20:33

    hm tak nedudu to hrat do hry jsme se dostal za 2 hodiny 2x, lagy jak krava, hud mizi, obcas si lod leti jednim smerem kam ji napadne a nereaguje na ovladani forsaz neni nijak videt atd. atd. atd.. bugu jak po prvnim spusteni 0.8 omg tezky sklamani…

    • Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015, 20:37

      To chce zase počkat na 1.1.1 nebo 1.1.2 … Určitě bude brzo nějaký hotfix, který toho hodně opraví.

      Já hraju jen SP a žádné velké problémy sem neviděl. Jen že nefunguje ten nový damage model. Loď se sice rozpadá, ale není vidět žádné poškození.

      • Autor: Albert2599 | Přidáno: 21.3.2015, 22:38

        Těch bugů je dost? Měli mít víc času 😉
        Co jsem četl, tak první Arena COmmander verze byla taky hrozně zabugovaná, protože ho vydali (kvůli hráčům) o něco dřív.

  5. Autor: alien5 | Přidáno: 21.3.2015, 20:49

    A ty rec body se mi neukazuji heh

  6. Autor: Avy Ares | Přidáno: 21.3.2015, 21:04

    Tie lagy v hangari su podla mna sposobene uvolnenim vsetkych lodi do AC. Predtym mi to nelagovalo

    • Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015, 21:07

      Tak to je jasný … to se v pondělí zase opraví. Plný hangár lodí si totiž umí ukousnout 12GB ram.

  7. Autor: cabalsvk | Přidáno: 21.3.2015, 22:04

    V prvom rade som prenajal na 315p Tarantulu GT-870 pod čumák, odpalovač rakiet a teraz zarobiť na všetky druhy rakiet a pekne každý druh otestovať.
    Máte niekto skúsenosti s „MAXOX NN-14 NEUTRON CANNON“ (size 2)? Zeby som sa vykašlal na rakety a otestoval rozdiel oproti Tarantuli. Na size 2 mi príde docela drahý.

    • Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015, 22:06

      Pokud chceš dobrou zbraň tak jdi Full Sledge … Je OP jako prase. V MP je to nejlepší moneymaker… protože i když nemá skoro žádnou munici, tak si tam stejně furt mrtvý a dostáváš pořád novou.

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hpZDxqXlXp2gbLXMkiMGbOCzMwoxj7mGu72w3MofmxQ/htmlview?usp=sharing&sle=true prostě hrozně OP. 😀

      • Autor: cabalsvk | Přidáno: 22.3.2015, 09:37

        To skusim 😀 Tiez som nahodil novy stit a je to sakra poznat. Sawbuck ma dost sklamal, rozdiel v predsadeni oproti omnisky je moc velky, nehovoriac o kadencii po 3 strelach a Tarantula tiez moc nepresvedcila.

  8. Autor: Albert2599 | Přidáno: 21.3.2015, 22:35

    Wow 😀
    Předd 2 týdny jsem musel stáhnout SC celé znova, protože mi nefungovalo (vůbec, ani user složka nevyřešila).
    Před týdnem jsem reinstaloval windows 😀 A stáhl SC
    A teď ho můžu stáhnout potřetí 😀

    • Autor: walltar | Přidáno: 21.3.2015, 22:39

      Normál… Já už ho stahoval tolikrát.

      25Gb je nic … až bude těch finálních 100GB tak si potom něco povíme o stahování. 😀

  9. Autor: spoock | Přidáno: 22.3.2015, 13:40

    naštěstí jsem byl o víkendu u mladé, tak jsem využil jejího rychlého netu a za dvě hodiny to bylo doma

  10. Autor: Micaak | Přidáno: 22.3.2015, 13:48

    Tiež ste zaznamenali výrazne rýchlejší loading, alebo som mal predchádzajúcu verziu nejak rozbitú? P

  11. Autor: spoock | Přidáno: 22.3.2015, 17:02

    a nezmizely ti lodě z hangáru?

    • Autor: Micaak | Přidáno: 22.3.2015, 17:22

      Nie, ale zvýšil som ten pagefile, ako sa spomínalo vyššie, možno to spôsobilo to.

  12. Autor: spoock | Přidáno: 22.3.2015, 19:01

    jo, taky jsem si zdvojnásobil virtuálku, jen na obyč HDD a pomohlo to taky.

  13. Autor: Darkover | Přidáno: 25.3.2015, 23:30

    Mám balíček s Aurorou LN (asi půl roku) doteď jsem lítal jak se mi zachtělo bez problémů, od 1.1 mi to v RSI píše, že nemám přístup do Alpha verze a mám si ho dokoupit. I na ofiko fóru to vysvětlovali, že jsem se „se štěstím“ přihlašoval v dny, kdy byl Arena Commander „free“. To je podle mě nesmysl, protože jsem lítal náhodně v rámci celého týdne/týdnů/měsíců. Nemá někdo info, jak je to tedy s tím přístupem oficiálně? Předem děkuji.

    • Autor: walltar | Přidáno: 25.3.2015, 23:36

      Podívej se do https://robertsspaceindustries.com/account/pledges tam najdi svůj balíček a klikni na trojúhelník v pravém rohu toho balíčku. Tím se ti otevřou podrobnosti.

      Aby si měl plný přístup do AC, potřebuješ tam mít Alpha Access. Pokud ho tam nemáš, tak si musel mít v přístupu do AC nějaký bug, který teď opravili a chce to si koupit AC pass.

      Můj LN balíček s Alphou vypadá takhle: http://i.imgur.com/465gauM.jpg

      Pokud ho tam máš, tak kontaktuj podporu na https://robertsspaceindustries.com/contact

      • Autor: Darkover | Přidáno: 26.3.2015, 22:52

        No jo, tak jsem si lítal „zadarmo“, mám jen Betu 🙂 Budu muset bohužel počkat a to jsem si chtěl nahrabat nějaký REC, ach jo.

  14. Autor: alien5 | Přidáno: 27.3.2015, 01:11

    Tak uz jsem si dobre zahral info na foru, ale musite trosku poladit system 🙂 BFE delam porad ..

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum