PU Townhall – část čtvrtá

Autor: walltar | Přidáno: 31.1.2015 Kategorie Média| Novinky

Panel číslo 3, Getting Social je posledním, ze 3 panelů, které si rozebereme. K poslednímu panelu Community ideas už výtah dělat nebudu, protože neobsahoval až tak zajímavé info, jednalo se spíš o nápady komunity.



Vydání Social modulu

– Konec března / začátek dubna. Velké odhalení na SXSW 2015 (13-22 března). Obsahovat by mělo:

– Multiplayer hangáry. Budete moci pozvat přátele, pomocí friend pozvánky ve hře.

– Contact list v mobiGlas. Zezačátku velmi jednoduchý seznam přátel. Plný contact list by mohl být někdy v polovině roku.

– Ingame chat.

– ArcCorp: První z planetárních prostředí, které budeme moci prozkoumat. Uvidíme zde obchody, první iteraci NPC AI (asi z 50% hotová). Není jisté, jestli se potkáme s kamarády i zde, bude záležet na optimalizaci.

– Nákupy: Zatím jen prohlížení v AR, bez přímého nakupování.

– SimPod v hangáru: Integrovaná AC a FPS lobby.

 – Optimalizace na multiplayer aspektu hry je několik měsíců daleko, než uvidíme více, než 8 hráčů.

– Města by měla mít stovky NPC.

Contact systém

– Eventuálně uvidíme v jakém jsou naši přátelé systému a jestli jsou online.

– Corp chat bude instantní, protože jinak by lidi stejně používali chat a TS aplikace mimo hru.

– Pokud ale budete chtít vzít misi, tak k ní stejně budete muset doletět.

Persistent Universe

– Hra zatím nemá persistenci pro inventář, takže proto zatím nebudeme moci nakupovat.

– Tento rok by nás měli čekat 3 milníky: V prvním navštívíme hangáry přátel a ArcCorp. Druhý bude mít více persistence, takže budeme moci nakupovat a prodávat a podívat se mimo planetu a možná vyzkoušet QD. Třetí, na konci roku, by měl být mini PU s 5 systémy a Jump Point cestováním.

– Terra prime bude zvětřena a stane se tak jednou z velkých, opravdu epických přistávacích zón. Lokace: Terra Tower (o ní se mluvilo v prvním článku) a Blocks, což je starší a celkem nebezpečnější část Terry. Space port, ve kterém budou obchody s lodním vybavením.

Kolik pracuje lidí na SC?

– celkem 300 – 320

– V Austinu kolem 60

Jak se změnili plány oproti začátku?

– Hra měla původně vyjít s mnohem menším množstvím featur. Původně měli planety fungovat například jako v Privateeru, nebo Freelanceru, bez možnosti se procházet v pohledu z první osoby.

– FPS taky mělo být velice omezené.

– Díky všemu se hra bude zdát mnohem živější.

– Díky tomu, jak se hra vyvíjí, tak se nemusíme bát feature creepu, protože hru můžeme hrát dlouho před tím, než jsou některé featury přidány. Takže například hru můžeme hrát rok, nebo dva roky před tím, než v ní budou mazlíčci.

Jak bude fungovat inventář? Budeme moci lootovat nepřátele, které porazíme? A jak budeme loot nosit?

– Pokud někoho zabijete a ten má nějaký item, tak si ho můžete vzít.

– Pokud je například náklad vyhozen do vesmíru, tak ho server bude trackovat, jen pokud někdo je v té instanci. Pokud všichni odletí, tak se náklad ztratí.

Budeme moci manuálně měnit instance? Bude jeden velký server?

– Instance měnit manuálně nepůjde, ty bude zařizovat matchmaking server.

– Většinu času bychom neměli poznat, že existuje jiná instance. Pokud třeba nemáme kolem 200 lidí ze stejné organizace.

– Hra pracuje na infrastruktuře google, která mezi jejich datacentry neprochází přes internet, což poskytne hráčům lepší ping.

– Hráči budou instancováni podle toho, kde se nachází, ale pokud budou chtít, budou moci hrát s kamarády například z USA za cenu vyššího pingu. Dále bude záležet na tom kdo je váš kamarád, z jaké jsou ostatní lidé organizace, kdo je nepřítel, na úrovni skillu… Nebo pokud třeba odpovídáte na nějakou misi. Ale jedná se o overflow mechanizmus, nová instance se nevytvoří, dokud ta první nebude plná.

– Party systém bude nejdůležitějším indikátorem pro matchmaking server pokud bude ve vaší instanci místo (a servery se budou snažit zachovávat nějaké volné místo) tak se vždy připojíte do instance s lidmi se kterými jste ve skupině.

Můžeme editovat data věcí, které jsme nalezli (např. Jump Pointů), abychom třeba nalákali lidi k naší pirátské flotile?

– Ne

Jak bude hra sdílet data s lidmi? Api? Podpora aplikací od třetích skupin?

– Některé informace už jsou dostupné a někteří hráči už tuto API používají. A další informace se objeví v budoucnu.

– Informace ze hry budou záležet na designových rozhodnutí. Hodně věcí bude v aplikaci pro tablety. Například váš inventář, mise, nebo také ekonomické informace.

Pokud opustíme naši loď ve vesmíru, bude v bezpečí?

– Zatím není rozhodnuto. Ale je možnost, že loď buď doletí, nebo se respawnuje ve vašem hangáru. Je také možné, že pokud kolem nebudou žádní jiní hráči, tak loď zůstane na místě. Ale pokud při odlognutí nebudou kolem jiní hráči, tak se nemusíme bát, že ji někdo najde a ukradne.

Poznáme, že jsou naši nepřátelé online?

– Hra vám, řekne, že vaši přátelé online, ale ne vaši nepřátelé.

– Mělo by být těžké griefovat.

 

  1. Autor: Amaunet Phoenix | Přidáno: 1.2.2015, 08:45

    Stále lepší a lepší. Nemohu se dočkat Social modulu. Jen škoda že asi bez friendů.
    Jestli splní do vydání 50% slibů, bude SCI stále nářez 😀

  2. Autor: cabalsvk | Přidáno: 2.2.2015, 15:37

    Super info a preklad 🙂

  3. Autor: Lopez | Přidáno: 2.2.2015, 19:00

    Děkuji překladateli za výtah..

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum