PU Townhall – část druhá

Autor: walltar | Přidáno: 29.1.2015 Kategorie Média| Novinky

Druhým videem v řadě je první ze tří panelů The Path You Choose tentokrát se mluvilo o customizaci a o vašem místě ve vesmíru.



Jak moc můžu přizpůsobit svou postavu? Mohu vrstvit oblečení, upravit obličej, vlasy a jejich barvu, mohu nosit šperky?

– Odpověď na to je ANO. Poslední měsíce byly zaměřeny na úpravu postavy. Austin s Foundry 42 vytvořili nové postupy pro vytváření postav.

– Ve hře uvidíme layering. Například si můžete obléknout tričko, na něj vestu. Můžete nosit kalhoty přes, nebo v botech.

– Byl vytvořen nový model postavy založený na skenu celého těla, což zvýšilo jeho rozlišení.

– CIG spolupracuje s 3Lateral, což je jedna ze společností, která pracovala například na Ryse. CIG to přináší mnoho zkušeností se skenováním tváře. Dále CIG spolupracuje se společností Imaginarium, Andyho Serkise, která se zabývá Performance Capture.

– Zařízení na skenování tváře a postav už je funkční ve Foundry 42, má mezi 80-90 kamerami, což se bude do budoucna ještě rozšiřovat.

– Pro SQ-42 a PU se bude skenovat spousta tváří a my potom budeme moci tváře upravovat (velikost nosu, čelisti, uší, barvu vlasů, očí).

– Ve výsledku by SC měl mít velmi živoucí a realistické postavy. Ztuhlé animace, které máme v současnosti v hangáru, se vůbec neblíží těm finálním. První iteraci těchto nových animací možná uvidíme už se spuštěním social modulu na konci března, ale opět to nebudou finální animace. Ty zaberou delší čas.

– CIG zkoumá technologie pro renderování vlasů a vousů, jako například TressFX.

– Budeme moci upravit, jak bude naše postava štíhlá/tlustá. Minimu a maximum bude záležet na sedačkách a kokpitech.

-Technologie, která se použije pro nápisy na lodích, bude také použita na tetování.

Kde začneme hrát? V hangáru.

– Jsme asi 2 verze od toho, abychom si mohli zvolit startovní planetu v PU.

– Naše hangáry fungují jako primární skladiště našich lodí a itemů.

– SimPod nám dovolí hrát AC a FPS bez nutnosti pokaždé nastupovat do stíhače.

– Do hangáru časem přibude množství přizpůsobitelnosti. Například místnosti, jako střelnice, místnost pro overclocking, nebo pro zábavu. Budeme mít spousty itemů, které budou fungovat jako upomínky na místa, která jsme navštívili.

– Mezi hangárem a městem se budeme přesouvat výtahem.

– Relativně brzo do hangárů přibude skladování lodí. Pokud budete mít víc lodí, než se vám vleze na 5 padů v hangáru, tak se další lodě uloží do podzemního skladiště. Něco na způsob japonského parkování. Tak budete mít možnost se rychle dostat k jakékoliv vaší lodi, bez toho, abyste museli prohledávat obrovské hangáry.

– Parkování větších lodí pořád nebylo rozhodnuto. Idris asi bude na orbitě a dostanete se k ní raketoplánem. Možná taky přibude venkovní přistávací plocha pro velké lodě.

-Skiny na buggy jsou první implementací nového paint systému. Na skinech pro lodě se začne brzy pracovat. V budoucnu si budou moci hráči dělat i vlastní.

Přechod mezí hangárem a planetou. Můžeme nosit zbraně?

– Oproti původnímu plánu budeme moci nosit zbraně všude.

– Na planetách bude ochranka a automatické zbraně. Jejich kvalita bude záležet na bezpečnosti planety. Na Teře bude stačit vytáhnout pistoli a okamžitě budete omráčeni, v ArcCorp budete mít třeba i chvíli času na výstřel a v Nyxu možná nebude kontrola zbraní vůbec.

– Budou existovat mechanizmy, které budou hráče odrazovat od použití násilí. Pokud na někoho zaútočíte, tak vám bude na nějakou dobu odebráno povolení nosit na planetě zbraň. Pokud se vám i přes to podaří si zbraň opatřit (například vám ji dá kamarád), na nějakou dobu vám mohou zakázat vstup na planetu úplně.

– Griefeři, budou mít vlastní instanci, kde se budou moci setkávat jen s jinými griefery.

– To vše dovolí pro různé situace na planetách. Větší bezpečnost ve dne, menší v noci. V temné uličce vás i na Teře může někdo přepadnout, a pokud nebudete mít licenci na zbraň, tak budete mít problém se tomu bránit. A tak si budete dávat na planetách pozor a nestanou se tak rychle nudným prostředím, kde se nic neděje.

– Zaútočit na planetě na vás může i NPC, pořád platí, že hráči tvoří jen 10% postav v PU, a bude možno se bránit, takže si užijete FPS i na planetách.

Co můžeme dělat v obchodech?

– Prvním z obchodů, které uvidíme, jsou obchody s oblečením. Oblečení budeme moci kombinovat díky layering systému.

– Tony by chtěl dovolit hráčům krást peníze v obchodě, pokud se jim podaří rozptýlit prodavače.

– Ukázky z obchodů a jejich popis najdete v minulém článku.

– Věci, které si koupíte v obchodě, vám doručí do hangáru, nebo do lodě.

– Některé obchody budou řetězce a některé najdete jen na jedné planetě.

Jaké povolání uvidíme v misích?

– Povolání nejsou nijak pevně definované. Vždy můžete dělat, co budete chtít. Jen například vrátit se od pirátství může být těžší.

– Mise pro žoldáky budou například útoky na lodě, na stanice, zabezpečení nějakého místa ve vesmíru, a ne každá mise bude jen pro jednoho člověka. U některých misí můžete zjistit, že nejste jediní co je plní. Například mise která požaduje lovit piráty u které dostanete zaplaceno podle toho, jak jste si vedli, jak moc jste se zasloužili o její splnění. Jiné mise budou spíše defenzivní, obrana lodí, nebo stanic, eskortní mise. A další mise budou o záchraně uneseného politika, nebo nějakého mimozemského artefaktu.

– Záchranné mise… Evakuace vědců ze stanice, která je blízko hvězdy, na které probíhají solární bouře, které vyřadili štíty a poškodili stanici. Takže budete muset zadokovat a najít a zachránit vědce. Nebo se může jednat o misi na záchranu pilotů z bojové oblasti, takže se budete snažit nabrat piloty z vesmíru a sami se nestát obětí. Takoví piloti mohou být hráč, nebo NPC a opět zaplaceno dostanete podle toho, jak jste si vedli.

Povolání pro více lidí. Těžba!

– Mnoho povolání bude těžit ze spolupráce několika lidí. Příkladem je těžba.

– Těžba není úplně bezpečná. Na asteroidech, do kterých budete zavádět megawatty energie, můžete potkat volatilní materiály, kapsy plynů. Takže existuje spousta cest, jak vám může takový asteroid vybouchnout do tváře.

– První pozicí v těžbě bude operátor skenerů, jehož prací bude určit asteroidy, které chcete těžit.

– Další lidé budou provádět vlastní těžbu pomocí těžebních paprsků. Jejich prací bude také monitorovat co se děje s asteroidem. Kolik energie se v něm nachází a hlídat tak jestli v něm neprobíhá reakce, která by mohla přivodit jeho výbuch. Důležitá je také seismická aktivita, protože některé materiály v asteroidech mohou být citlivé na vibrace.

– Operátor nákladu poté bude jednotlivé kusy buď přitahovat do nákladového prostoru, nebo odpuzovat od lodě podle toho co v nich je, pomocí tažného paprsku.

– Pilot musí manévrovat lodí k místům asteroidu, kde se nalézají prvky, které chcete.

– Další člověk ovládá rafinerii, která odděluje rudu na materiály.

– Vše zvládne jeden člověk, ale pokud bude hráčů více, tak budou mnohem efektivnější a tak budou mít větší výnos. To platí pro většinu profesí, které těží z více hráčů. Někdy ale bude nebezpečné a neefektivní pracovat sám, například pokud pracujete s těžebním laserem a zjistíte, že v asteroidu dochází k reakci, tak budete mít jen málo času na doběhnutí do pilotního křesla.

– Na tyto pozice si můžete najmout NPC posádku, jejich efektivita bude záležet na jejich skillech, které jsou zase ukazatelem pro velikost výplaty o kterou si NPC řekne.

– NPC, které provozuje nějakou činnost dlouho, se v této činnosti zlepší.

– Každá pozice bude po hráčích vyžadovat jinou dovednost, u některých budou nutné rychlé reakce a jiné potrápí vaši hlavu. Takže někdo bude výborným operátorem rafinerie a někdo úžasným pilotem.

– Lidi, kteří chtějí těžit budou také potřebovat průzkumníky kteří vlastní asteroidové pole najdou, což znamená, že průzkumníci nebudou zkoumat jen tak pro nic za nic.

– Pro průzkumníky také budou existovat mise… například pořídit 30 sekundové video z jedné strany asteroidu, ze kterého odlétají nebezpečné úlomky, nebo identifikovat nějaký starý vrak (o který zase budou mít zájem salvageři).

– Jak bojové, tak nebojové povolání budou mít vlastní nebezpečí, kterým bude muset hráč čelit a tak vždy budou výzvou.

  1. Autor: Alfajk | Přidáno: 29.1.2015, 19:33

    jestli nam jen mazou med kolem huby, tak to bud skonci hromadnou vrazdou, nebo sebevrazdou 😀

    • Autor: Wolf77 | Přidáno: 29.1.2015, 20:07

      Pod to se Ti podepíšu 😀

  2. Autor: Fremen | Přidáno: 30.1.2015, 08:45

    Se obávám, že až všechny mechaniky budou hratelné, tak bude z mojí manželky „křemíková“ vdova. 😀

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum