PU Townhall – část první.

Autor: walltar | Přidáno: 28.1.2015 Kategorie Média| Novinky

Možná jste již zaslechli o velké prezentaci, která se udála v pátek na Pax East. Chris, Tony a Mark zde mluvili o Persistent universe. V článku naleznete prezentaci, kterou si CIG připravilo.



Prezentaci předcházeli tři panely: The Path You Choose, Living Breathing Universe, Getting Social… Články o nich uvidíte, jakmile budou dostupné videa (pokud se poštěstí, tak každý den jeden).

Celá prezentace je hodně Work in progress. Co zde uvidíte, není až tak připravené jako obvykle. Je to něco co by CIG ukázalo spíše v Jump Pointu po dokončení designu. Takže většina artworků se ještě hodně změní, než je uvidíme.

Hned na začátku byl ukázán artwork z interiéru Terra Tower, 3km vysoké věže, do které se podíváte po přistání na Teře. Sjíždět dolů budete proskleným výtahem, který vás nechá prohlédnout si celý mrakodrap.

Chris se ptá: Kdo kontroluje měnu v univerzu? Jak budou piráti obchodovat?

– Měnu kontroluje UEE, ale když jste hledaný tak top neznamená, že nemůžete používat měnu. Tony by si představoval, že prodej ukradeného zboží by byl limitován spíše lokací. Takže na Teře vaše ukradené zboží neprodáte, ale jakmile zaletíte do Nyxu… Takže pirátství se bude pojit také s přepravou ukradeného nákladu do lokací, kde ho můžete prodat.

Terra bude jednou z velkých rozsáhlých lokací, mnohem větší, než ostatní prvotní lokace. Neuvidíme ji na revealu planetside na SXSW 2015 (13-22. března), ale mohla by se objevit v jednom z dalších updatů. Je možné, že ji uvidíme někdy začátkem léta.

Star Citizen 1.1.0

– Měl by zahrnovat social modul a FPS

– Multiplayer hangáry

– Contact list v mobiGlas

– Ingame Chat

– ArcCorp: První ukázka planetside lokace. Uvidíte první verzi NPC AI, které se budou procházet po planetách.

– Nakupování: Budete si moci prohlédnout interface, ale nakupovat ještě nepůjde. Nakupování, jako takové bude v dalším updatu social modulu.

– Simpod ve vašem hangáru: AC a FPS bude integrováno imersivně.

Artwork pro systém kontaktů.

– V krátkém časovém období dojde k importu kontaktů z webu do hry. V Social modulu by potom měla být možnost přidávat hráče do přátel (kteří ji musí akceptovat).

Artwork pro výtah do jiných hangárů a na planetu.

– Nalevo jsou destinace, do kterých se můžete dostat. Area 18 vás zavede na planetu. Potom je váš hangár a nakonec hangáry vašich přátel. Tyto budou dostupné až po přijetí pozvánky.

Artwork UI pro mobiGlas pro prohlídku planety.

Co budeme moci dělat na planetách?

– V krátkém časovém horizontu budete moci prohlížet zboží pomocí mobiGlas augmented reality zobrazení, ale zatím jej nepůjde koupit.

13:55 – krátká ukázka Cubby Blast, obchodu se zbraněmi.

– Je to work in progress prostředí, které dělal Behaviour.

– Zbraně, které uvidíte, bude ovlivňovat ekonomika. Například pokud bude něčeho nadbytek, uvidíte reklamy a slevy. Pokud piráti přepadnou transport zbraní, uvidíte prázdné místa.

14:59 – první ukázka mobiGlas interface v provozu.

– augmented reality mód bude dostupný i pomocí brýlí, nebo kontaktních čoček. S kombinací brýlí a čoček nebudete muset mobiGlas pokaždé zapínat, mobiGlas se bude používat hlavně pro aplikace.

– Budete mít aplikace, které budete moci koupit a nahrát do mobiGlas, například pro nakupování, navigaci, friend listy a mise.

– Zezačátku nebude velké množství zboží v obchodech, protože nejsou hotové všechny objekty.

Artworky pro inventář [ 1 ]  [ 2 ]

– Je to celkem starý koncept, takže už dnes vypadá jinak. Ukazuje to, jak se posouvá scope Star Citizena.

18:05 – Ukázky několika různých obchodů pro planetside.

– Celnicí budete muset projít, ať už přistanete ve svém hangáru, nebo na veřejné přistávací ploše. Pokud jste udělali něco, za co vám byla odebraná licence k držení zbraně, vás nenechají projít a budete muset zbraně nechat na lodi.

– Dumper’s depo je skoro hotová kvalita na kterou se zaměří.

– Nemocnice je místo, kde se objevíte, pokud zemřete ve vesmíru. Taky zde budete moci koupit různé itemy pro léčení.

– G-Lock Bar. Ve hře budou různé cenové kategorie barů.

– Astro Armada, kterou najdete na Teře je high-end prodejce lodí, něco na způsob prodejen Porsche.

– TDD je místem kam si půjdete pro misi, nebo zde najdete množství ekonomických informací.

Artworky nových kontejnerů [ 1 ]  [ 2 ]  [ 3 ]  [ 4 ]

– Uvnitř budou projektory stázového pole, které budou držet věci uvnitř na místě.

– Velké kontejnery budou mít vlastní pohon pro přemisťování ve vesmíru a magnetické pole pro přemisťování na planetě.

– Ovládat je budete pomocí malého zařízení, které se k nim připojí.

26:57 – První ukázka navigace v lodi. Velice raná implementace.

28:22 – Video průletu Jump Pointem

Nyx

– Je to méně regulovaná planeta, místo kde budete mít větší šanci prodat vaše kradené zboží.

– Celá kolonie je postavena ve velkém kráteru na asteroidu. Jedná se o opuštěné těžební zařízení. Po jeho opuštění se přistěhovali squatteři, političtí aktivisté a piráti.

– Je to celkem strašidelné místo. Najdete zde chodby, kde moc nefunguje elektřina a může vás zde někdo přepadnout.

Virgil

– Jeden z velmi raných konceptů

Helios  [ 2 ]

– Systém s vodní planetou.

– Přistávací zóna je velké obezděné město o jeho zdi se tříští obrovské vlny.

– Má dlouhou historii.

– Mimo zdi jsou na moři obří vlny, které sem tam odhalí sopky, které je způsobují.

Model Xi’Ana

– Některé planety adaptovali mimozemské technologie, takže uvidíme lokace, které jsou hybridní.

Piráti!

– Podle Tonyho bude hraní za piráta jedno z těch zajímavějších povolání.

– Konstantně se zabývají také pašeráctvím, takže hra bude mít hodně mechanik, které jim dovolí provozovat jejich řemeslo. Vyhýbat se policii, pořídit si falešné doklady, nebo rušit nouzový signál. V některých zónách bude potřeba vyrušit možný nouzový signál před útokem. Někdy budou moci využít překvapení a stealthu a obsadit loď, než si její kapitán uvědomí, co se děje. Například se mohou potají nalodit, vypustit náklad do vesmíru a než si kapitán uvědomí co se děje a zavolá policii, kterým bude chvíli trvat, než dorazí, už může být pirát pryč.

-Hráči budou mít různé možnosti se proti tomu bránit. Jednou z obran může být pro převážení malého množství nákladu, nebo nějaké osoby, použít co nejrychlejší loď a ulétnout. Nebo u větších nákladů najmout eskorty. Taky bude dobré, aby vaše loď vydržela, než se k vám dostane pomoc, což znamená najmout NPC posádku. NPC posádka bude požadovat měsíční výplatu.

– Jedna z variant Avengera, Warlock, bude mít vybavení pro rušení komunikací.

– Kradený náklad je mnohem lehčí propašovat ze systému, než kradenou loď. Pokud se snažíte odletět z bezpečného systému v kradené lodi, budete se muset potýkat se spoustou policie. U nákladu budete moci například využít stíněný nákladový prostor a od patrol se držet ve větší vzdálenosti.

– Ukradení nákladu je jen polovinou problému, další bude najít místo kde takový náklad prodáte. V systému jako Nyx budete mít větší šanci, k systémům jako Terra, nebo ArcCorp se s takovým nákladem ani nebudete moct přiblížit. Taky za takový náklad nedostanete ani z daleka takovou cenu, jako při normálním prodeji. Takže si pirát musí rozmyslet, jestli se jim ukradení takového nákladu vůbec vyplatí.

 

Otázky a odpovědi

 

Plánujete nějaký film, nebo seriál pro Star Citizen.

– Chris dělá hru. Ale v delším časovém horizontu by chtěl udělat nějaké krátké příběhy, něco jako příběhy napsané zezačátku kampaně. Aby se lidé mohli ponořit ještě více do hry. A lidem se do ruky dostane cinematická kamera, aby takové věci mohli sami vytvářet.

Existují plány pro boje na opravdu velké vzdálenosti?

– Ne. Chris chce, aby souboje byly osobní. S přechodem na 64b precision přijde skenování na delší vzdálenosti a možná i nějaké rakety, které uletí velkou vzdálenost. Ale neuvidíme planetární bombardování.

Budou ve Sqadron 42 mise, kde by hráč spíš ovládal bojiště ve stylu AWACS?

– Méně ve Squadron 42, ale určitě to uvidíme v PU a AC. Už existují lodě, které jsou na tom postavené, například Hornet Tracker a další větší lodě, které jsou v přípravě.

Budou mít hráči, kteří nechtějí být piráty možnost jak získat loot? Jinak, než pomocí salvage.

– Můžou jít do obchodu a koupit si je. Salvage nebude primárním způsobem jak získávat loot, protože ze zničené lodě, protože při boji se většina zbraní poškodí, nebo zničí. Průzkumníci mohou najít velice vzácné mimozemské zbraně.

Meziplanetární cestování. Jak asi bude rychlé?

– Mělo by být trochu rychlejší, než Elite: Dangerous. Mluví se o 8-10minutách z jedné na druhou stranu systému.

Plánujete jiné hry, než AC a FPS pro SimPod?

– Budou různé variace, různé mise, Arena Commandera, jinak se nic neplánuje.


Pokud se mi to podaří stihnout, tak zítra napíšu podobný článek pro video z prvního panelu, které by mělo být dostupné dnes.

  1. Autor: alien5 | Přidáno: 28.1.2015, 19:43

    Velice dekuji za preklad super, hodne me prekvapilo ze ukazali tolik informaci a ukazek ikdyz ve ranem stadiu.. Necekal jsem ze toho ukazi tolik. Letosni rok si pekne maknou ale s novim studiem v nemecku by to mohlo klapnout 🙂 Ale moc tomu neverim ze vse letos co naplanovali splni 🙂

  2. Autor: Alfajk | Přidáno: 28.1.2015, 20:27

    skoro bych rekl, ze az moc protezujou piratstvi, aby to nakonec nebylo jediny, co se vyplati delat, protoze je vzdycky jednodusi neco ukrast, nez si na to vydelat

    • Autor: solta | Přidáno: 30.1.2015, 05:03

      Asi je o nej maly zajem tak je treba ho podporit 😀

  3. Autor: Fremen | Přidáno: 29.1.2015, 09:21

    Díky za překlad…. 🙂

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum