PU Townhall – část třetí

Autor: walltar | Přidáno: 30.1.2015 Kategorie Média| Novinky

Ve třetím videu se podíváme na panel A Living, Breathing World který se věnuje tomu, jak budeme cestovat, jak se svět bude měnit a ekonomice.



Jak budou průzkumníci a ostatní hráči cestovat galaxií?

– Na cestování v systému se používá Quantum drive. Jeho rychlost je kolem 0,2c. A trvá celkem dlouhou dobu, než se nažhaví (asi 30-40sec). Budete muset loď udržet v kurzu. Takže uletět z boje bude problematické, protože nebudete moct manévrovat, než se váš QD zapne a pokud se někdo dostane před vás, tak se QD odpojí. Jakmile jste v QD tak nelze manévrovat a pokud vaše loď něco před sebou detekuje, tak zpomalí na bojovou rychlost. Když jste v QD můžete se pochybovat po lodi, ale nemůžete interagovat s vnějškem, takže se při něm nedá například bojovat.

– Druhá metoda je Jump Pointy mezi systémy (video v prvním článku). Bude vyžadovat více zručnosti, než QD.

– Z jedné strany systému na druhou se dostanete za cca 8-10 minut. Díky času, než se váš QD nažhaví to zabere víc, protože při takovém dlouhém skoku vás asi čeká více, než jedno přerušení.

– Jump pointy jsou známkované podle obtížnosti, což omezuje lodě podle jejich manévrovatelnosti. Takže malá loď může letět přímou cestou, zatímco velký freighter musí letět delší cestou snazšími jump pointy. To je důležité třeba u dodávek nákladu, který se může rychle kazit.

– Největší jsou pro kapitální lodě.

– Střední pro lodě velikosti Freelancera, nebo Constellation.

– Nejmenší pro zbytek a budou nejčetnější.

– Různé Jump pointy se také budou různou rychlostí měnit, takže je bude potřeba po nějaké době proletět znova a nahrát novou cestu, což bude další z možných specializací pro hráče.

– Data od lidí, kteří prolétávají a skenují trasu Jump Pointy, budou k dostání pro ostatní hráče. Pokud tyto data máte, tak se vám na HUDu zobrazí optimální cesta a vy tak budete moci snáze proletět. Asi nebude plný autopilot.

– Pokud se vám nepodaří proletět, tak vaše loď asi nebude automaticky zničena (Zatím není rozhodnuto). Pokud uděláte chybu v 90% cesty, tak se dostanete poškozený někam do systému, kam jste letěli, pokud v 10% tak do systému ze kterého jste vyletěli.

15:07 – ukázka mapy vesmíru a systémů. A co v systému najdeme?

– Bude obsahovat ekonomické a další informace o systémech, jejich čerstvost bude záležet na tom, kde se nacházíte.

– Na mapě systému uvidíte všechny body, ke kterým můžete letět pomocí QD…

– Planety, měsíce, hvězdy, asteroidové pole a další věci, které jsou v systému pořád.

– Další body, které se objevují a mizí podle toho, jak je hráči využívají. Takže například asteroidové pole, které objevil průzkumník a uveřejnil jeho pozici, po nějaké době zmizí, pokud se v něm netěží. Další takové budou komety, vraky a podobně.

– Také zde uvidíte lodě volající o pomoc, kterým budete moci pomoct.

Jakmile se zapne QD, je garantováno, že dorazíme do destinace?

– Bude celkem běžné, že cestu něco přeruší. Pokud se pokoušíte překonat polovinu velikosti systému, vaše cesta bude přerušena několikrát. Bude ale taky záležet na tom co se mezi vámi a vaší destinací děje.

V systému bude jen několik planet, znamená to, že pokud nejste na planetě, tak budete na lodi?

– Aby byly umožněny zajímavé FPS boje, které nejsou tak kontrolované jako na planetách ve vesmíru bude množství stanic.

– Stanice budou postaveny pomocí modulárních stavebních setů, které se používají například k tvorbě planet a budou doplněny dalšími menšími objekty, které jim dodají pocit jedinečnosti.

Modulární stavební sety.

– Jsou odpovědí na potřebu vytvořit množství jedinečných lokací, bez nutnosti vytvářet všechny modely znova pro každou lokaci.

– První architektonické styly, které můžeme vidět, jsou naše hangáry.

– Bude více stylů, například historické styly.

– Některé místa, jako například Terra Prime, budou turistické destinace, ve kterých uvidíte spoustu historických míst, které budete moci navštívit.

Jsou planety statické?

– Planety se budou v čase měnit. Hlavním měřítkem bude ekonomika. Bude měnit složení obyvatel, smog, počet turistů, počet vandalů a další, mise jaké dostanete, zboží které můžete koupit a jeho cenu…

– Počasí a denní cyklus taky způsobí změny. Pokud přistanete na planetě v noci, některé obchody budou zavřené a na ulicích bude mnohem méně lidí.

Jaký má jeden hráč, nebo organizace vliv na ceny zboží?

– Hráči pravděpodobně nebudou moci úplně ovládnout trh, protože poměr hráčů a NPC by měl být 1:10

– Pokud chcete mít větší šanci ovlivnit trh, je lepší to zkoušet na místě s menší populací. A s kamarády.

– Čím větší změnu budete chtít udělat, tím to bude těžší, ale není žádné pevné omezení.

– Pokud se vám podaří rozpoutat velkou bitvu mezi UEE a piráty, tak ceny munice vzrostou, ale zároveň to bude znamením pro NPC a hráče aby začali přivážet munici z jiných systémů.

Jak mohou hráči přispět k živosti vesmíru? Musím si brát mise, nebo můžu létat jen tak okolo a nacházet zajímavé situace?

– Existují dva typy misí, jedny si vezmete například v TTD a na jiné můžete narazit náhodně při průletu systémem. Třeba piráti útočící na loď.

– I když nikdo nebude online, tak by SC mělo být pořád živoucím univerzem.

– Hráči přepravující náklad mohou být misí pro jiné hráče, kteří chtějí tento náklad ukrást.

Co CIG plánuje, aby se zamezilo rozbití ekonomiky?

– Simulace, která řídí vesmír, jede nezávisle na serveru, na kterém hrají hráči.

– Spojení není úplně exaktní, takže například pokud je v nějakém systému v ekonomické simulaci 10, tak systém vypočítá procentuální šanci na setkání s pirátem a pokud je v systému dost lidí, tak se ti lidé mohou setkat s 20 piráty a zničit je. Systém to potom bere, jako že všichni piráti byli zničeni. Hráči si těchto rozdílu nemají jak všimnout, protože je jich velké množství.

– Toto rozdělení také umožnuje vypnout Server simulující vesmír na nějakou dobu kvůli opravám a změnám bez toho, aby si někdo všimnul rozdílu.

– Věci se budou měnit pomalu… zničení jednoho dopravce mědi nemusí nijak změnit ceny, protože výrobci mají zásoby a na cestě jsou další.

– Ovlivňování systému si můžeme představit jako pružinu… čím větší změnu uděláme, tím je těžší provádět další změny.

– To zabraňuje tomu, aby při velké bitvě došla v systému munice a hráči tak nemohli pokračovat v boji.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum