
Ten for the Chaiman – cz titulky
Autor: walltar | Přidáno: 20.3.2014 Kategorie Novinky
Zdravím u dalšího dílu Ten for the Chairman. Dnes kromě přepisu otázek najdete v článku ještě další dvě videa, které pro vás otitulkovat Chromozom.
Tak teď už se vrhneme na otázky.
1. Když najímáme NPC do posádky našich lodí, jaká bude variace NPC? Budou se moci NPC zlepšovat?
Budou různé úrovně skillů a NPC se budou moci i vyvíjet. Úroveň skillů NPC bude taky spojená s jejich cenou, takže veteránská posádka vás bude stát víc. A aby se NPC vyvíjelo, tak nesmí zemřít a musí něco dělat, například sem tam někoho sestřelit.
2. Budou tu nějaké výhody pro katapultáž, než vaše loď vybuchne?
Pokud se katapultujete, zachráníte si život (více o mechanice smrti v SC najdete ve článku Život a smrt ve Star Citizenu). U některých lodí se nepůjde katapultovat, a tak budete muset vyskočit přechodovou komorou (Aurora), nebo dojít k únikovému modulu (větší lodě).
3. Existují nějaké plány na to, abychom si mohli navrhnout kostýmy pro naše postavy?
Budeme moci vytvářet mody s kostýmy pro postavy (pro soukromé servery). Pokud by něco mělo být přidáno do PU, bude to muset být schváleno CIG.
4. Jak ty (a CIG) definujete alpha testing? Vidí nás CIG primárně jako stress testery, nebo budeme testovat nedokončenou verzi hry a hledat bugy?
Budeme testovat nedokončenou verzi hry, moduly které mají jen část funkčnosti celé hry jsou přesně to. Budeme taky poskytovat feedback na to jak tyto části hry fungují. A nakonec budeme hledat i bugy, i když CIG má i své interní testery. V první verzi DFM ještě nebude žádný Bugr reporting nástroj, protože by to CIG zahltilo obrovským množstvím reportů, ale časem se ho dočkáme.
5. Stanou se, v průběhu letu, trosky ostatních hráčů navigačním nebezpečím, na které je potřeba si dávat pozor?
Určitě ano, Když zničíte loď tak dost často zůstane velký kus vraku, na který si musíte dávat pozor, pokud do něj narazíte, poškodíte si loď.
6. Bude SC plně využívat 6 a 8 jádrové procesory? A co více jak 8GB, nebo 16GB ram … 32GB?
Ano, Cryengine využívá více jádrové procesory a CIG bude dělat ještě další vlastní optimalizaci. Více ram je taky vždy dobré, umožní vám to třeba použít větší textury, nebo se vám díky tomu bude méně dat načítat z disku.
7. Budeme moci použít setrvačnost, abychom někam doletěli a tak ušetřili palivo?
Ano, budeme mít možnost dělat velkou škálu manévrů a naše IFCS bude mít různé nastavení. Kromě základního letu, který napodobuje let letadla, bude možné využít nastavení, které bude měnit orientaci lodě, bez změny jejího vektoru, nebo bude měnit vektor bez změny orientace.
8. Budou přeskokové body blízko okrajů solárního systému, nebo budeme mít možnost narazit na nebezpečné přeskokové body, například v blízkosti slunce, nebo asteroidového pole?
Přeskokové body nebudou jen u okraje systémů. Mohou se vyskytnout body, které budou v blízkosti slunce, nebo asteroidového pole. Nebo taky můžete narazit na přeskokové body, kterými neproletí větší lodě.
9. Bude možnost si půjčit loď od NPC korporace, nebo od jiného hráče?
Bude to pravděpodobně možné, už teď je plánováno, že budeme moci půjčovat lodě lidem, nebo si najímat NPC. Takže dává smysl, že si budete moci najmout loď od NPC korporace, nebo jiného hráče.
10. Můžeme se zblízka podívat na model za tvým stolem?
Je to Snake, Model z filmu Wing Commander. Byl vytvořen výtvarným oddělením jako podklad pro vytvoření 3D modelu, který byl k vidění ve filmu.
To je k otázkám všechno.
Jak jsem psal na začátku, tak pro vás Chromozom přeložil titulky ke dvěma videím. Tak tady je máte.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
Doufám, že kromě rozbití asteroidu neopatrnou těžbou, půjde špatným řízením těžby degradovat suroviny na bezcenný prášek na praní:)