Ten for the Chairman

Autor: walltar | Přidáno: 5.3.2014 Kategorie Novinky

Vítám vás u dalšího dílu, ve videu opět naleznete cz titulky.

Pokud nemáte čas se na video dívat, tak jsem pro vás jako vždy připravil krátký výtah z otázek, který najdete v článku.

1. Moje moje nejoblíbenější věc na Star Citizenu jsou drobné detaily, které ukazují, že jste se zamysleli nad světem. Co by nás nejvíce překvapilo, že jste plánovali dopředu?

Tahle odpověď je opravdu dlouhá a doporučuji se u ní podívat na video. To co by nás asi nejvíce překvapilo je, jak v CIG nahlíží na design měst. V ostatních hrách jsou většinou sci-fi města dělaná na jeden zátah a město je potom celé postavené v jednom stylu. Na rozdíl od reálných měst, kde můžete potkat různé typy architektury, protože tyhle města vznikala v průběhu času. Aby tohle vyřešili, CIG ve spolupráci s Behaviorem, který pracuje na planetách, připravili dokument, který rozebírá vývoj architektury od současnosti až do doby, kdy startuje Star Citizen. A jak se tyto styly mění podle událostí, které se odehrávají.

2. Vím, že jsi v minulosti říkal, že Idris není loď pro sólo hraní. Ale i tak hádám, že budu mít možnost s ní létat sám. Je to tak?

V tomhle se Chris ještě nerozhodnul, například u lodě, jako Constellation, nebo Freelancer si plně vystačíte sám se sebou a několika NPC. Ale Idris je první kapitální loď a Chris se spíš přiklání k tomu, že bude na plně provozuschopnou korvetu potřeba několika hráčů. Každopádně finální rozhodnutí ještě nepadlo.

3. Budou lodě jako Origin 890 Jump, RSI Orion, Aegis Surveyor,Anvil Carrack, MISC Hull C a Drake Herald dostupné ke koupi ještě před vydáním hry?

Taky zatím není rozhodnuto, jak to bude. Ale je dost pravděpodobné, že minimálně 890 Jump bude na prodej a možná i další lodě o kterých jsme hlasovali. Každopádně většina z těchto lodí není ani v konceptuální fázi a CIG musí před nimi udělat asi 50 lodí.

4. Bude mít konvoj složený z přepravních lodí vůbec šanci se ubránit nájezdu nepřátelských stíhaček?

Pokud poletíte v tomto konvoji s eskortami, tak se budete určitě moct ubránit nájezdu. Pokud poletíte s neozbrojenými nákladními loděmi, tak to asi budete mít problém. Ale většina lodí v SC je navržena taky, aby měla alespoň nějakou výzbroj, takže se budete moci bránit. Třeba freelancer je dobře vyzbrojená nákladní loď, starfarer je už ale mnohem méně agilní a tak už bude mít s nálety stíhaček problémy.

5. Je možné mít nějaký modul, který nám dovolí přenést energii do štítů jiné lodě nebo ji dokonce opravit?

Tady je odpověď ne. Budete moci převádět energii v rámci vlastní lodě, ale ostatním lodím tuhle energii nepředáte.

6. Bude v PU více druhů přeskokových bodů? Příklad: Jednosměrné,bortící se, body, kterými neproletí větší lodě. Nebo přeskokové body, pro které je třeba mít speciální zařízení?

Ano, v PU bude více druhů přeskokových bodů. Například přeskokové body, do kterých se nevejde velká loď a nebo jednosměrné přeskokové body. Taky jsme v jednom ze stretch goalů odemknuli systém, ve kterém se přeskokový bod zhroutil.

7. Jaké periferní zařízení bude první vydání DFM podporovat? Konkrétně, hodláte implementovat TrackIR již od začátku DFM?

Track IR nebude mít podporu v prvním vydání DFM, je šance, že by se tam mohla dostat podpora Oculusu, ale tady záleží na Cryteku, jestli opraví problémy s latencí.

8. Já a několik mých přátel plánujeme být Bounty Huntery (BH) jako hlavní zdroj obživy v PU. Můžeš mi prozradit, jestli tu bude nějaký oficiální BH systém a jak bude fungovat.

Ano bude existovat oficiální systém odměn. Ve hře bude veřejná tabule, ve které budete moci procházet sekcemi, například převážení nákladu. A jednou z těchto sekcí budou odměny na lidi. A nebude to platit jen pro lidi ve vesmíru, lidi budete moci stopovat i na planetách.

9. Přepracováváte Constellation jako jste přepracovali Avengera?

Ano, Constellation prochází úpravami. Jednou z nich je třeba zefektivnění nakládání a vykládání nákladu, nebo se zvažuje posunutí ubikace do přední části lodě. Pracuje se taky na dalších variantách.

10. Mohl by jsi vysvětlit jak bude ve hře fungovat EVA? Budeme si moci opravit poškození lodě?

Ano budete si moci opravit poškození lodě a budete moci prozkoumávat vraky. Většina lodí bude mít přechodové komory, ale například u lodě jako je Hornet budete muset otevřít překryt kabiny a odpoutat se ze sedadla. GIG připravuje pohyb v nulové gravitaci, takže pokud nebudete mít na skafandru manévrovací trysky, budete se moci chytit různých předmětů. Taky bude možné bojovat v nulové gravitaci. Pokud budete chtít opravit poškození, nebudete moct ale loď opravit kompletně, můžete uvést některé systémy do provozu, aby jste se dostali na planetu, kde loď opravíte úplně.

 

Tak tohle byl takový krátký výtah otázek, pokud chcete vědět víc, podívejte se na video nahoře. Taky dnes byl odvysílání nový díl WMH, Highlighty vám přinesu zítra a Přeložené video, jak se nám podaří přeložit titulky.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum