Ten for the Chairman – ep. 7

Autor: walltar | Přidáno: 11.2.2014 Kategorie Novinky

Zdravím všechny. Ten for the Chairman se nám oddělil od Wingmanova hangáru a tak bude i Wingman’s Highlights rozdělen na dvě části. Každé úterý se můžete těšit na Překlad 10-4-the-C a každý čtvrtek na Wingman’s Highlights.

Také v rozvrhu vysílání proběhly změny. Jak víte, tak WMH bylo posunuto na středu, takže nový rozvrh je následující:

Pondělí (24:00) – 10 for the Chairman
Středa (18:00) – Wingman’s Hangar
Pátek (24:00) – The Next Great Starship


A teď už k otázkám ze včerejšího dílu Ten for the Chairman.

1. Command & Control a Radar/Skenování/Detekce byli všechny zmíněné v minulosti. Bude moct letoun jako F7C-R Tracker předávat informace na velící loď?

Ano, Tracker je na to vlastně dělaný. Prakticky má větší a silnější radar a umí vysílat a přijímat informace od jiné lodě. Tracker může třeba fungovat jako oči a uši větší lodě v místech, kam se hůř dostane, třeba asteroidové pole. Užíváme si spousty zábavy, při designování kapitálních lodí. A myslím, že se vám to všem bude líbit. Pracují na nich hlavně lidí z Foundry 42, protože ve SQ-42 je jich hodně.

2. Co se stane, pokud poletím na planetu Banu? Bude mít přistávací plochy, vesmírné stanice, atp? Budou tu mimozemské obchody?

Ačkoliv, zpočátku, nebude celý prostor Banu zmapovaný, tak ve hře budou světy náležící Banu, na kterých můžete přistát. A pravděpodobně budou mít i stanice. A ano budou mít jinou architekturu. Například Banu Merchantman vypadá jinak, než lidské lodě. Brzo taky budeme ukazovat nějaké Xi’anské věci a ty také budou vypadat jinak. Chceme, aby každá kultura byla svérázná a aby hráč poznal, kde se zrovna nalézá.

3. Jsou Class 4 věže ovládané lidmi přímo, nebo na dálku?

Class 4 věž je větší na dálku ovládaná věž. Nejde ji ovládat přímo. Class 5 a výš jsou věže, které půjde ovládat přímo. Například Constellation má Class 5 věže a stejně tak věž na zádi freelancera je Class 5. Class 4 je prakticky buď místo na jednu větší, nebo dvě menší zbraně. Dobrý příklad jsou věže na Hornetu. Jak Ball turret, tak Canard turret jsou Class 4. Typy zbraní jdou až do Class 10, kde jsou zbraně a věže pro kapitální lodě.

4. Budeme si moct vydělat nějaké credity převozem lidí? Nebo to nepůjde, kvůli systému hromadné dopravy?

Zkoušíme najít způsoby, které dovolí hráčům ve hře podnikat. Takže budete moct převážet náklad, nebo lodě. Chtěli bychom najít i způsob jak by hráči mohli převážet lidi. Ve hře budou velké linkové lodě a celý systém veřejné dopravy, ale bylo by pěkné, kdyby hráči taky mohli převážet lidi.

5. Jak si bude moct hráč, který bude hrát jen 2-3 hodiny za týden, užít hru stejně jako někdo, kdo hraje 10-20 hodin za týden?

Tohle vypadá jako otázka od člověka, který si myslí, že SC bude hra kde člověk jde, jedou cestou k vítězství. Ale takhle já hru nedesignuji. Ve hře jsou různé věci, které můžete dělat. Takže záleží na tom jaká je vaše definice vítězství. Různí lidé mají různé definice toho, co je dělá úspěšnými. A někteří lidé takových věcí dosáhnou samostatně, nebo ve skupině. Takže pokud chcete jen tak hrát a nemuset kooperovat s ostatními hráči, tak budete moci, nikdo vás nebude nutit hrát ve velké skupině. Nebo můžete hrát s malou skupinou přátel. A pokud budete chtít, můžete hrát s velkou organizací a pokusit se například kontrolovat část vesmíru, nebo vystavět obchodní impérium.

Myslím, že je pro nás důležité aby každý měl nějaký cíl, za kterým může jít. Například těžební operace… Někdo může chtít vystavět a řídit těžební operaci a někdo jiný může zase chtít být obyčejným těžařem a pracovat pro organizaci. Takže to není o tom, jestli někdo hraje 2-3, nebo 10-20 hodin protože nesoutěžíš se všemi okolo. Je to o tom, že si každý musí najít, co chce dělat ve hře. Člověk co hraje 2-3 hodiny bude dělat jiné věci, než člověk, který hraje 10-20 hodin, nebo udělá míň.

6. Máš pořád ještě Order of Battle pro Bitvu u Slavkova? …

*Chris ukazuje svoje malé vojáčky*

RhbggqE[1]

7. Bude SQ-42 a Star Citizen podporovat SMAA (Enhanced Subpixel Morphological Antialiasing)?

Podporujeme prakticky všechny AA nastavení. Takže SMAA, FXAA, MAA a ještě několik dalších. Budeme podporovat i další které přijdou v budoucnosti. Máme pěkně velký grafický tým. Máme čtyři grafické inženýry a chceme najmout další dva. Můj cíl je mít víc grafických inženýrů, než mají v CryTeku.

8. Vlastním Idris a několik Super Hornetů. Chtěl bych mít tyhle Hornety na mé Idris. Bude tu způsob jak zaparkovat a nechat Hornety na Idris?

Ano, Idris je navržena aby měla několik malých lodí. V SQ-42 jsme rozhodli, že bude mít dvě aktivní lodě, v armádě jsou to dva Hornety a potom náhradní Hornet, pokud je jeden poškozený, nebo zničený. Velké lodě mají vlastně inventář, menší lodě mají inventář a hangáry mají inventář. Takže prakticky přesuneš Hornet z inventáře hangáru do inventáře Idris. Budeš moci taky najmout NPC, které budou ty lodě pilotovat, nebo ještě lépe nechat v těch lodích létat hráče, protože Idris není navržena jako loď pro sólo hráče. Už jsem mluvil o Tracker Hornetu, s velkými loděmi půjde dělat hodně věcí, bude to vlastně hra ve hře.

9. Kdy zmizí z hangáru vánoční dekorace?

Pokud vím, tak příští týden bude patch, ve které mimo jiné zmizí i dekorace.

10. Bude se Star Citizen vyvíjet i graficky?

Ano, plánujeme, že dlouhodobě nepřestaneme vyvíjet Star Citizen. Pořád budeme přidávat obsah a mechaniky. Teď třeba pomalu budujeme novou hru a tuhle filozofii nezměníme ani po vydání hry. V dlouhém horizontu plánujeme dát možnost hráčů, přistávat na planetách, možná díky procedurální generaci, mít možnost stavět vlastní věci. To jsou věci, které teď zkoumáme. Nejsou to věci pro vydání, chceme to dostat do procesu a zjistit jaké jsou s tím problémy.

Můžeš se podívat na současného Horneta a porovnat si ho s Hornetem, který jsme měli v prvním prototypu. Nový Hornet má mnohem víc detailů, protože pořád zlepšujeme a updatujeme modely. Naším cílem je z SC udělat  co nejpropracovanější a co nejdetailnější vesmír jak jen to bude možné a to se nám nepodaří při vydání. A to budeme dělat potom, taky některé věci, které jsme otevřeli ve stretchgoalech nebudou dostupné hned při vydání.


Takže to byl další díl Ten for the Chairman. Zítra se můžete těšit na novou epizodu Wingmanova Hangáru, ze kterého vám highlighty přinesu ve čtvrtek.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum