Ten for the Chairman – ep. 8

Autor: walltar | Přidáno: 18.2.2014 Kategorie Novinky

Tak je zase úterý a je na čase, abychom vám přinesli další výtah otázek z Ten for the Chairman.

Mimochodem bych vás chtěl informovat o spuštění Star Citizen CZ WIKI, kterou najdete zde. Je to projekt Ravenshota a doufáme, že se vám bude líbit.  A teď už k otázkám.

1. Budeme moci vydělávat reálné peníze hraním Star Citizena?

Ne, ale Chris o tom hodně přemýšlel a myšlenka jako taková se mu líbí. Každopádně, žádné plány na zavedení něčeho podobného do hry nejsou. Důvodem jsou také právní problémy. V budoucnu by něco podobného mohlo přijít, ale kvůli tomu, že to může rozhodit balanci celého systému, tak se tím bude GIG zabývat až po spuštění.

2. Hornet je čistokrevný dogfighter, připadá mi ale taky jako F18 (víceúčelový stíhací letoun). Uvidíme další dogfightery, nebo zůstane spíš u Hornet vs. Scythe?

Určitě uvidíme další modely dogfighterů UEE, už jsme viděli dva bombardéry, ale máme jen jeden dogfighter. Hormet je víceúčelový stíhač, takže další bojové lodě pravděpodobně budou Space Superiority fighter a možná něco lehčího, než hornet.

3. Koupil jsem si víc, než jeden balíček, každý obsahující hangár, budu mít v PU možnost zařídit více jak jeden hangár?

Přemýšlíme o tom, že budete mít jeden domácí hangár a pokud jich budete chtít víc, tak si je můžete pronajmout. Takže zatím není jisté, jestli něco takového bude fungovat. Při současném systému to pravděpodobně fungovat nebude. Koncept hangáru byl takový, že to je místo, kde by si člověk mohl zdarma skladovat věci, není to tak, že by si hráč s každou lodí kupoval nový hangár. Možná to bude fungovat jinak u asteroid hangáru, protože to je případ sám pro sebe. Chris o tomhle nepřemýšlel, takže zatím neví, jak to bude fungovat, ale bude potřeba vzít do úvahy balanci hry, aby si nikdo nemohl nakoupit hangáry a začínat plně vybavený.

4. Bude Dogfighting modul vypuštěný po částech v závislosti na lodích, které půjde používat? Budu muset čekat, než moje loď bude k dispozici?

Dogfightimg modul bude rozdělený na několik částí, první se zaměří na jednomístné lodě a lodě pro více hráčů nebudou v první části DFM. Multiplayer lodě budou k dispozici později, hlavně kvůli mnohem složitějšímu multiplayer kódu a simulaci fyziky. Takže se CIG zaměřuje na jednomístné lodě, hlavní z nich je Hornet, protože je součástí SQ-42, ale zaměřovat se budou i na ostatní (Aurora, 300i, Cutlass a Avenger). Při releasu nebude všech 5 dostupných, ale pravděpodobně Hornet, aurora a asi i 300i dostupné budou.

5. Budou organizace více, než jen schránka, která spojuje hráče pod jednou vlajkou? Budou mít například možnost postavit základnu a podobně?

To je cíle organizačního systému, organizace nejsou jen seznam přátel. Organizace budou mít společné vlastnictví, kde každý člen může přispět na nákup například továrny, nebo celé stanice. Jeden z cílů organizačního systému je dovolit lidem pracovat společně k dosažení větších cílů, které člověk sám nezvládne. Třeba kontrola nad velkou těžební operací.

6. Když organizace vstoupí do válečného stavu, jak na to zareaguje NPC organizace, například UEE? Bude potřeba deklarace války, aby UEE uznala konflikt a nevměšovala se?

Organizace proti sobě nebudou muset vyhlašovat války, protože jsou to privátní korporace a mezi těmi vždy existuje konflikt. Podle toho kde budou bitvy probíhat, tak se zapojí i UEE. Dvě organizace nemůžou bojovat na orbitě Země. Ale můžete bojovat ve vnějších částech galaxie, protože tam UEE nemá kontrolu. Takže organizace budou mezi sebou bojovat o kontrolu nad surovinami, které jsou právě v těchto okrajových částech galaxie a potom ve středu můžou probíhat nějaké tajné operace, ale nebude to otevřená válka. Možná bude nějaká limitovaná možnost jak bojovat, ale v UEE by mělo jít spíše o soutěž v ekonomice a tajnější operace.

7. Dělá CIG kroky k tomu, aby hra byla více kompatibilní z Oculus Rift, než jen jeho zprovoznění ve hře?

Oculus Rift bude ve hře fungovat na víc, než jen na dívání se kolem sebe. První z věcí je, že hlava postavy bude oddělená od animací těla, například v animaci při nastupování do lodě bude pohled ovládaný přes Oculus Rift. Hraní s Oculus Rift by mělo být intuitivní, ve hře jsou specifické změny v kódu, právě pro Oculus Rift.

8. Pokud carrier narazí do velkého objektu, budou lodě, které nese, a nejsou připevněny poletovat po palubě?

Bude to simulované, takže když loď, která má posádku, nebo neupevněné předměty na palubě do něčeho narazí, nebo ji zasáhne velké exploze, tak se vytvoří impulz, který posádku a neupevněné předměty zasáhne. Takže například každý na palubě sebou škubne.

9. Co když se někomu nepodaří obsadit mou loď? Můžu si nechat jejich, když jsou všichni mrtví? Nebo to bude pořád považováno za krádež?

Pokud se někdo pokusí obsadit loď a selže, tak ano můžete si jeho loď nechat a nebude to za krádež považováno. Je to jedno z nebezpečí, pokud se někoho pokoušíte obsadit a selžete, můžete přijít o loď. (Jak to bude s pojištěním nebylo vysvětleno a zatím to nikdo neví.)

10. Obrázky Retaliatora ukazovali zatažitelnou paprskovou zbraň. Později jsem slyšel, že paprskové zbraně nebudou ve hře. Jak to tedy bude?

Paprskové zbraně pravděpodobně budou na větších lodích, na stíhačích pravděpodobně ne. Například centrálně uložený laserový paprsek, nebo opravdu velké proti-lodní věže. Takže ve hře takové zbraně budou, ale budou spíše pro pomalé zařezávání do trupu, než pro stíhače, které budou mít lasery jaké můžete vidět třeba ve Star Wars.

Tak to je z dnešních Ten for the Chairman vše, na Wingman’s Highlights se můžete těšit ve čtvrtek.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum