Ten for the Chairman

Autor: walltar | Přidáno: 26.2.2014 Kategorie Novinky

Tak vás vítám u dalšího dílu Ten for the Chairman, tenhle je pro nás významný, protože jsem k němu jako k prvnímu připravil cz titulky.

Další videa s CZ titulky najdete na našem youtube kanále, třeba starší update k motion capture studiu a další. V článku si také můžete přečíst výtah z otázek.

1. Drake herald je zajímavá loď, bude určená jen do PvE, nebo i do PvP akcí?

Jedna z věcí, kterou budete moct vézt bude informace, ty můžou být v SC celkem cenné, protože tu není FTL komunikace. Informace tak cestují rychlostí světla od jump pointu, k jump pointu a potom pomocí dronů přes jump pointy. Některé informace ale nebudete chtít svěřit veřejné síty a tak použijete Drake Herald. Někdy taky nebude informační síť dostupná, protože retranslační stanice jsou jen v rozvinutých částech vesmíru. Některé mechaniky organizací budou záležet na odeslaných packetech, obchod, vlastnictví, tituly, a tady nastupuje drake herald, který se tak může zapojit i do bojů mezi organizacemi.

2. Zajímalo by mě co je to sklil level (bude založený na množství sestřelů?) o kterém se mluvilo u kritérií meatchmakingu.

Matchmanking bude fungovat na více kritériích, jako jsou ping, vaše PvP/PvE orientace, síla vaší lodě a část budou i sestřely. V DFM budeme staty sledovat a rozhodneme se přesně, které jsou nejlepší ukazatele pro matchmaking.

3. Můžete vysvětlit mechaniku maximální rychlosti?

Rychlost bude omezená, jak kvůli zábavnosti, tak kvůli přetížení, které na pilota působí. Pokud chci udělat velkou změnu vektoru za krátký čas, tak by na pilota působilo obrovské přetížení, které by jeho tělo nevydrželo. A tak váš Intelligent Flight Control System (IFCS) omezí vaši relativní rychlost při soubojích. Někdy ale budete cestovat mnohem rychleji, pomocí autopilota, warpu, ale při takové rychlosti nebude možné měnit směr vůbec a tak vás IFCS vykopne z warpu když detekuje jinou loď nebo vesmírné těleso aby se vyhnul kolizi. Potom si taky pohrávám s myšlenkou, že z boje budete moct utéct tak, že budete zrychlovat. To překročí omezení IFCS pro boj, ale omezí vám manévrovatelnost a tak vás to vystaví útoku zezadu. Dokud se vám nepodaří zrychlit natolik, abyste mohli skočit do „warpu“.

4. Tažné paprsky napovídají, že budeme moci nakládat a vykládat náklad z vesmíru. Jak to bude fungovat? A co na lodích, které nemají přepážku mezi místem pro pilota a nákladovým prostorem?

Jedna možnost je mít tažný paprsek a druhá nějaká úroveň EVA, například malé nákladní vesmírné sáňky. Pokud nemáte na lodi oddělený prostor pro posádku, tak budete muset otevřít celou loď do prostoru a budete potřebovat skafandr aby jste to přežili. Snažíme se na to myslet, když lodě navrhujeme a přidáváme přechodové komory a podobně.

5. V posledním 10FTCM bylo zmíněno, že se Idris změnil interiér, kolik lodí bude moct dokovat v idris a které to budou?

Idris se změnila kvůli SQ-42, na interiéru se udělal hodně místa a přibyli třeba zbrojnice, ošetřovna a poradní místnost. Idris má dva hornety na hlídkové služby a jeden záložní, pokud se některý poškodí. Létat asi půjude se všemi třemi, ale třetí je uložen v nákladovém prostoru a vzletová paluba je dělaná pro přijmutí dvou v jeden okamžik.

6. Je možné provozovat PvP s kamarády bez ztráty vybavení?

Přesně na tohle bude ve hře simulátor. DFM je vlastně první verze simulátoru. Tam můžete bojovat bez následků, ale i bez výhod které má PU, nepřijdete o loď, ale taky nevyděláte žádné peníze. Kromě úrovně na které budou profesionální sporty, ale tam bude velká konkurence, takže nebude lehké peníze vydělat. Takže v simulátoru budete moct trénovat a pořádat soutěže a podobně.

7. Jak to bude se systémem pro hlášení bugů?

Systém pro hlášení bugů se plánuje, ale nebude v prvotní verzi DFM. Jedním z důvodů je, že by to zahltilo lidi, kteří na odstraňování bugu pracují obrovským množstvím informací. Plánuje se nějaký systém automatického zapisování a odesílání informací.

8. Jak se bude řešit situace, kdy je moje loď silně poškozená a má zničenou komunikaci? Jak budu moci přistát?

Tak pokud se jedná o planetu, tak ta pravděpodobně pozná, že se jedná o poškozenou loď a dovolí vám přistát i bez komunikace. U přistávání na jiné lodi budete muset přistát manuálně, nebo využít záchranného modulu.

9. Budeme moci naše piloty poslat na odpočinek, nebo bude jedinou možností je nechat zemřít?

Ještě nebylo rozhodnuto, ale bylo by to zajímavé, kdyby člověk mohl na konci života postavy rozhodnout, že odejde na odpočinek a ta by se potom mohla stát třeba NPC na planetě, nebo NPC v nějaké vaší instanci, nebo by vám od ní přišel jednou za čas email. Neví se, jak by to bylo těžké, ale pravděpodobně by šlo na každé planetě zarezervovat několik NPC slotů práčským postavám na odpočinku.

10. Jak je to se Star Citizen Hotasem?

Nedávno bylo hlasování, kde se lidí ptali na to, jaké příslušenství by si k SC přáli. V CIG mluvili s několika výrobci příslušenství, a ti projevili zájem na něčem takovém spolupracovat. Každopádně před DFM žádné oznámení nečekejte, možná se něco dozvíme po DFM. Chris by ale chtěl ovladač, třeba Hotas, který by byl nakonfigurovaný pro SC, měl by namapované všechno ovládání kokpitu a nějaké analogové možnosti pro rozhlížení.

 

Tak to je z otázek v Ten for the Chairman všechno. Titulky na tento WMH asi hned tak nezvládnu, ale Wingman‘s highlights by měli zítra, nebo pozítří vyjít.

  1. Autor: Komatsu | Přidáno: 26.2.2014, 22:17

    Skvelá práca. Diky moc za preklad. Veľmi sa my pači ta myšlienka s tým prithanutim nakladu do lode. Žiadne take prejdem cez naklad a automaticky ho mam .

  2. Autor: Zenge | Přidáno: 27.2.2014, 00:56

    Jako vždy, dobře odvedená práce, děkuji

  3. Autor: Byzy02 | Přidáno: 28.2.2014, 14:02

    Jen tak dál, doopravdy parádní práce, taky děkuji.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum