Anvil Aerospace

Popis Společnosti:

AnAnvilAerospaceLogovil Aerospace je jedním z prvních „Terranských“ úspěchů. Společnost byla založena v roce 2772. Anvil Aerospace spolehlivě dodávala vojensky-orientované vybavení pro námořnictvo UEE téměř dvě století. Původní zařízení Anvil Skunkworks se nacházelo ve městě Nova Kiev, na Teře a sídlo společnosti je tam doposud. Prvních sedmdesát let existence Anvilu byl každý návrh projektu osobně kontrolován zakladatelem firmy J.Harris Arnoldem. Arnold byl výstřední konstruktér kosmických lodí ze staré školy, který trval na odsouhlasení každé části návrhářských subsystémů, byl milou postavou v jinak bezohledném průmyslu. Dnes má Anvil továrny na třech tuctech základních světů UEE… ale stále si zajišťuje zdroje pro všechny systémy sám a vyžaduje aby CEO podepsal každou změnu v návrhu kosmické lodi.

Gladiator_Top_HobbinsJméno společnosti pochází z citace ze slavného ospravedlnění pro rozšíření UEE od Roberta Calvina, vysvětlující, že vojenské výdaje „naplňují pece expanze a zasahují kovadliny inovací.“ ( Anvil = kovadlina ) Existuje pro to pouze malý argument: naplňování pecí expanze je přesně to, co Anvil dělá od Prvního Dne. Společnost vyráběla po spoustu let desítky úspěšných a kultovních vojenských kosmických lodí včetně Hurricane, Osprey, Devastator, Hornet a Gladiator. Žádná vojenská kampaň v posledních dvou stoletích nebyla zahájena bez kosmické lodě od Anvil Aerospace v popředí a žádný dopravce vrámci teritoria UEE dnes nepracuje bez alespoň jedné letky stíhačů zkonstruovaných Anvil Aerospace. Ve skutečnosti, lodě navržené Anvil Aerospace v minulosti zaznamenaly více bojových sestřelů, než jakákoliv jiná vojenská loď. Zejména Hornety zničily více nepřátelského vybavení (měřeno v UEC) než všechny ostatní současné srovnatelné vesmírné stíhačky.

Civilní Lodě:

Hornet_F7C_M_Super_Hornet-1 Sekce Anvilu zabývající se civilními loděmi je poměrně nová. Rozhodnutí o založení této sekce se mnozí ve společnosti zpočátku bránili. Obecně panoval pocit, že výroba civilní verze speciálních vojenských kosmických lodi by poškodila značku: pečlivě udržovaná pozice na špici mezi zbrojními firmami by byla v ohrožení. Debaty o založení civilní sekce byly tak zdlouhavé, že hrozilo rozdělení společnosti do dvou samostatných částí s civilní sekcí formálně licencující vojenské návrhy. To bylo nakonec všechno zbytečné, protože vláda UEE vstoupila do debaty s překvapivým návrhem: vláda UEE vlastně upřednostnila koncepci zásobování civilistů loděmi téměř shodnými s trupy dodávanými armádě a to zejména na vzdálených hranicích území UEE. Letky domobrany vybavené hrůzostrašnými Hornety i když méně vybavenými než jsou ty armádní, byly odůvodněné – budou více odstrašující než letky Drake Cutlassů.

Cockpit_RearView_Final_HobbinsProces zcivilnění lodí jako Hornet je složitější, než se zdá: podle vojenských zákonů UEE o utajení technologií v průměru 60 % technologií v dané kosmické lodi prostě nelze dát k dispozici veřejnosti. Některé z těchto součástí – jako např. zbraně Gatling s vojenskou specifikací – by se daly poměrně snadno nahradit v moderní modulární konstrukci… ale tyto zákony o utajení rovněž ovlivňovaly neškodné systémy jako uchycení boty na pedálech kormidla nebo gumové těsnící pásy kokpitu. Konstrukční týmy musely pracovat efektivně „slepě vůči sobě navzájem“ na náhradě za stávající systémy, aniž by umožnily přístup k jejich vojenským variantám. V některých případech museli konstruktéři rekonstruovat subsystémy pouze na základě veřejně dostupných hologramů… zatímco tým který navrhl původní systém pracoval ve vedlejších dveřích zcela nevědomě.

WBG_HornetGhost_TFZcivilnění top modelu vojenské kosmické lodě je frustrující proces, který se ale nakonec ukázal přínosem pro Anvil: zisky společnosti se poté co byl k dispozici první civilní model Hornetu (F7C) meziročně zvýšily o 34% a to bez znatelného poškození pověsti značky Anvil. Spíše se myšlenka, že byste mohli vlastnit „vojenskou“ loď okamžitě stala něčím jako symbolem společenského postavení udávající prodejní hodnotu Hornetů a postupných přeměn. Civilní Hornety se staly v podstatě (a nečekaně) luxusní značkou. Civilní verze Anvil Aerospace prodává jak skutečným polovojenským jednotkám na hranicích, které zoufale potřebují robustní stroje tak i bohatým podnikatelům z vnitrozemí, kteří se domnívají, že létání Hornetem z nich dělá nejlepší stíhací piloty.

Budoucnost:

Hornet_Blueprint2Terra, domov Anvil Aerospace. S vysokými prodeji jak vojenských tak civilních strojů vypadají vyhlídky Anvil Aerospace jasně. Jak UEE čelí stále rostoucí Vanduulské hrozbě, objednávky Hornetů – bezkonkurečních stíhacích lodí a bombardérů Gladiator nadále rostou. Několik tisíc kusů obou typů je dodáváno každý měsíc frontovým dopravcům v počtech, které nadále rostou jak se otevírají další továrny. Mezi civilními stroji si Hornet drží stabilní třetí pozici mezi nejprodávanějšími jednomístnými kosmickými loděmi, kde lepších prodejů dosahují pouze Aurory a 300i. Zdá se, že nejnovější civilní verze Gladiatora bude slavit stejný úspěch jako první model (Gladiator I) – k dispozici pro širokou veřejnost bude v příštích třech měsících.

Vyráběné lodě:

Hornet F7C

Hornet

Varianty:

F7C-S: Hornet Ghost, je stealth stíhač s nízkou radarovou signaturou

WBG_HornetGhost_TF[1]

F7C-R: Hornet Tracker, je to ghostův bratříček zaměřený na ECM s vyspělými senzory.

Hornet_F7R_Tracker[1]

F7C-M: Super Hornet, větší a robustnější model, který má v základu turet a druhé sedadlo pro operátora radaru.

Hornet_F7C_M_Super_Hornet[1]

Více informací o Hornetu a cz brožuru naleznete v jeho kartě.

Galdiator je první bombardér námořnictva UEE, který je schopný operovat z Carrierů. Gladiátor je extrémě modulární a je to jeden z nejrobustnějších trupů dostupných UEE.

Gladiator_Front_Hobbins