Wingman’s Highlights

Autor: walltar | Přidáno: 24.1.2014 Kategorie Novinky

Vítám občany u druhého dílů Wingman’s Highliths, kde si můžete přečíst co zajímavého jsme viděli ve Wingmanově hangáru.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

MMORPGTento týden v CIG nastoupili tři noví zaměstnanci. Billy Lord, Josie Green a David Jenison.

Wingman ukázal co se děje v kancelářích se svou nosecam.

Star Citizen byl vybrán za nejočekávanější sandbox čtenáři stránek MMORPGItalia

Forum Feedback:

Jak moc budou fluktuovat ceny v SC, bude tu maximální a minimální cena?

Nějaké limitace určitě budou, aby se zabránilo případnému kolapsu ekonomiky. Takže ceny budou fluktuovat v nějakém rozmezí.

Uvidíme trailer, nebo náborové video na SQ-42?

Možná

Přijdou NPC s misí k nám, nebo budeme muset všechny mise vyhledávat?

To je něco co by v CIG chtěli udělat. Bude záležet na reputaci daného charakteru, ale pokud jste známí, tak se může stát, že vás NPC na planetě vyhledá a osloví.

Bude možné si na lodě nainstalovat dálkové ovládání, nebo „dead man switch“ pro zabránění krádeže?

Možná ve hře budou nějaké velice limitované zařízení, ale CIG nechce omezovat jeden typ hraní.

Budou zvuky motorů finální, nebo se časem vylepší.

Pokud se Martinu Galwayovi podaří přijít s lepšími zvuky, tak se vymění. Hra se bude pořád vylepšovat, takže i zvuky se mohou měnit.

Dočkáme se v SC reálných svátků?

Absolutně, ve hře budou jak nové svátky (například založení UEE) tak svátky, které slavíme teď (Vánoční výzdobu v hangárech ještě pořád máme)

Bude v SC na postavu působit jídlo a alkohol?

Vypadá to, že pokud budete chtít hrát SC tlustí a opilí, tak si to budete muset zařídit v reálu.

 

Most Valuable post na fórech RSI opět dostal Feylan, tentokrát za svůj Pulse Magazine: The SC Community Web Mag. Je to obdoba jump pointu, jen produkovaná fanoušky. A GroundHound za jeho pomoc lidem na chatu.

 

Ten for the Chairman:

Jak se CIG postaví k nové copyright politice youtube?

Určitě nebudou lidem nijak omezovat, nebo nařizovat co můžou a nesmějí vysílat na youtube.

Zvýší se poplatky za pojištění, pokud přijdete o loď?

Ještě se o tomhle plně nerozhodlo, ale idea je taková, že pokud budete lodě zneužívat (například často o ni přijdete tak že narazíte do jiné lodě), tak se vám platba za pojistku zvedne. Pokud nebudete přicházet o loď pořád dokola, tak se nemusíte bát.

Jakým způsobem budeme moci uniknout z boje? Bude vždy potřeba rychlejší lodě, nebo budou i jiné způsoby?

Tohle ještě není na 100% jasné. Ale podle situace bude možné se například schovat do asteroidového pole a vypnout systémy. Pravděpodobně budou i jiné způsoby, než jen mít rychlejší loď.

Jak bude fungovat kupování lodí ve hře? Budeme muset prohledávat různé obchody, než najdeme tu loď, kterou chceme?

Chris by chtěl, aby nakupování a prodávání bylo v SC tak imersivní jako vše ostatní. Po příchodu do Showroomu společnosti prodávající lodě vás přivítá NPC, které se vám bude snažit prodat nějakou loď. A gameplay by měl být také o tom aby donutil hráče se pohybovat po vesmíru, takže ne každý obchod bude mít všechno a některé věci můžou být k dostání třeba jen na jedné planetě.

Jak bude fungovat systém bankovních účtů v PU? A jak bude provázaný s org. modulem?

Zatím jsou na začátku, ale jeden z účelů org systému je také dovolit hráčům spravovat společné finance. Které se získají například z daní, nebo poplatků. Za které se potom budou dát nakupovat nemovitosti a další věci, které budou sdílené s organizací. Ale Chris by chtěl bankovní systém co nejpodobnější reálnému světu. Dokonce přemýšlí o trhu cenných papírů.

Bude tu možnost vylepšit efektivitu s výbavou? Praktici bude ve hře systém levelování?

Star Citizen není klasické MMORPG, není zde žádné levelování. Lepší vybavení, ale pomůže hráči s efektivitou. Ale hlavní bude hráčův osobní sklil. Takže ve výsledku půjde vždy o kombinaci vybavení a hráčovy zručnosti v daném úkolu. Je taky možné, že na některé lodi bude hráč potřebovat udělat speciální licenci.

Co se stane, když se mi nezdaří první skok přeskokovým bodem? Zdá se to jako rychlá cesta do rakve.

Pokud budete poprvé mapovat přeskokový bod, tak to skutečně rychlá cesta do rakve je. Takový omyl může člověka buď zabít, nebo vyplivnout v neznámém systému, u kterého nebudete vědět, jak se z něj dostat. Pokud ale byl přeskokový bod zmapovaný a váš počítač má potřebné koordináty, tak jej automaticky použije.

Jsou asteroidy a ostatní vesmírné objekty postavené modulárně? Vypadá to, že byste mohli navrhnout několik stavebních bloků a potom je na sebe poskládat.

CIG zrovna zkoumá procedurální generování asteroidů a asteroidových polí. A chtějí používat celkem hodně procedurálního generování, aby jim pomohlo dotvořit svět. První vytvoří objekty ručně a potom použijí procedurální generování k dotvoření variability.

Co se stalo s vesmírnou mapou? Pamatuju si, že jste pracovali na 3D mapě. Kdy ji uvidí komunita?

Mapa, kterou jsme viděli, byla jen prototyp v enginu. A zatím není zdaleka připravena, aby nám ji Chris ukázal. GIG pracuje na něčem, čemu říkají Holo renderer, který bude zobrazovat 3D objekty s daty a textem. Který se bude používat v systémech jako MobiGlas, FPS HUD, Lodní HUD, atd. A taky se bude používat pro mapu vesmíru.

Pokud nevíte o jaké video se jedná: Star Citizen Galaxy Map WiP

 

Ostatní:

Brzy se můžeme se těšit na update střelnice.

Příští týden bude v CIG summit vývojářů a můžeme se těšit na videa.

 

Takže na shledanou zase další týden u dalšího dílu Wingman’s Highlights.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum