Wingman’s Highlights

Autor: walltar | Přidáno: 5.2.2014 Kategorie Novinky

Vítám vás u třetího dílu Wingman’s Highlights. WMH přechází na nový, profesionálnější formát, který popudil velkou část komunity. Ale to mě neodradí od toho abych vám přinesl článek i o tomto díle. Tentokrát bez Ten for the chairman.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

Summit! Minulý týden se v CIG nesl ve jménu summitu, na který se sjeli zástupci ze všech studií, aby probrali plán podle kterého se bude na SC pracovat. Celý týden se diskutovalo o jednotlivých modulech, co jaké studio bude dělat, jak ulehčit přechod na PBR a o dalších věcech. A na konci si všichni užili zaslouženého Barbecue.

Pokud jste subscribeři, tak vás bude zajímat, že minulý týden vyšel nový Jump point. Pokud subscribeři nejste, tak zkuste hledat na internetu a myslím, že budete mít taky radost. Řeší se v něm předělávka scythe a další věci. Bohužel vzhledem k tomu, že je limitovaný jen na subscribery tak vám nemůžeme přinést jeho překlady.

A asi největší událostí minulého týdne je zpráva, že Mark Skelton se dává na pěveckou dráhu. Poslouchejte zde na vlastní nebezpečí.

Summit:
WH55_Summit_schedule
Studio report se také věnoval summitu. Důvodem summitu je, aby se zástupci studií, které pracují na SC sešli na jednom místě. Komunikace tak může probíhat mnohem rychleji a přirozeněji.

Erin nám prozradil, že příběh pro SQ-42 je už hotový a na summitu tak mohli probrat, jak budou fungovat mise, scénář a podobně.

Takové setkání také dovolí zjistit a probrat všechny vnitřní závislosti mezi moduly a mnohem lépe tak rozdělit práci. Důležité je aby se některé věci nedělali dvakrát.

Taky to lidem pomůže poznat ty, které do teď znají jen z videokonferencí. Což je vždy dobrá věc, když je vaše firma rozházená přes půlku světa.

Výstupem ze summitu je plán, podle kterého se bude hry vyvíjet a přesné rozdělení „vlastnictví“ jednotlivých modulů a systému studiím. Díky tomu budou jednotlivé studia pracovat na jejich přidělené části od začátku do konce a budou dodržovat jednotný standard. Další z věcí je kvalita obsahu. V CIG si zatím nejsou jistí, kde leží jejich finální příčka, kdy budou lodě vypadat, tak jak všichni chtějí. Pravděpodobně nás tak ještě čeká obecné zlepšení kvality modelů.

Také se možná dočkáme modulů, o kterých se zatím nemluvilo.

Forum Feedback:

Forum feedback byl tentokrát také ve znamení summitu.

Máte plán, který nám můžete ukázat?

CIG pracuje současně na několika modulech, takže plán skutečně mají. Studia také musí spolupracovat, aby zjistili jak do sebe všechny systémy zapadnou a někdy lidé pracují na něčem, na čem jsou závislí někde jinde.

Je něco nového, o čem můžete mluvit, co se objevilo na summitu?

Summit nebyl ani tak i nových věcech, jako spíše o podrobném probrání toho co už víme.

Co si myslíte, že bylo neprospěšnější věcí summitu? S ohledem na posun k vydání.

Nejlepší bylo, že si lidé mohli promluvit tváří v tvář, sdílet tak společně vizi bez omezení komunikace jako je skype. To znamená, že lidé se poznají a tak se naučí spolu mnohem lépe komunikovat. Odpadnou tak problémy, které způsobuje neosobní komunikace (například nepochopení kritiky).

Jak řešíte problémy s konfliktními myšlenkami?

Tady je odpověď jasná, Chris Roberts. Chris má poslední slovo ve všem ohledně SC.

Bylo dosaženo rozhodnutí ohledně vydávání SQ-42? Bude se vydávat po větších či menších částech, nebo vše najednou?

Jedna věc o které bylo rozhodnuto je, že singleplayerovou hru s uzavřeným příběhem nemá cenu vypouštět do oběhu ve formě alpha verze. Takže současný plán je, že se bude pro backery vydávat SQ-42 epizodicky. Celé SQ-42 bude pořád fungovat jako jeden velký příběh, rozdělení na epizody neznamená, že každá jednotlivá epizoda bude mít uzavřený začátek a konec, spíše budou na pokračování.

Jak se udržujete ve styku s tolika týmy?

Mimo velkého summitu budou každé 3 měsíce menší setkání pro lidi se stejným zaměřením. Budou i další velké summity. Ze dne na den se vše v CIG řeší přes emaily, skype, konferenční hovory a podobně. Potom se taky používají další kolaborační nástroje.

Jak jste se všichni společně bavili?

Večeře, obědy, v pátek byla rozlučková párty. A někteří se bavili více než ostatní (viz video v úvodu).

MVP tentokrát dostal Czar za jeho post Operation Pitchfork Special Report: A Forkers Tale

Ve fan focusu se objevily obrázky deluxe hangar ložnice od Shaderkula, které jsou opravdu podařené.

9v73F66 gMbaSdc zGlIywu 9Hg2Ewf

Ten for the chairman v tomto WHM nebyla, protože z ní bude samostatný pořad. Otázky a odpovědi z něj vám přinesu v samostatném článku, hned jak bude na youtube.

Tak další díl WMH je za námi, doufám, že se vám tato série líbí.

 

  1. Autor: Komatsu | Přidáno: 5.2.2014, 22:42

    Nechapem čo poburilo komunitu ?

    • Autor: walltar | Přidáno: 5.2.2014, 22:54

      Dřív bývaly WMH mnohem zábavnější. Teď to vypadá jak tuctová talkshow … já sem třeba hodně zklamaný jak se to posunulo oproti starším dílům. Je to prostě nuda. Dřív sem se na to těšil každý týden … pokud to bude pokračovat v tom duchu jak to je teď tak se budu dívat jen abych o tom napsal článek. Je to škoda.

      • Autor: Cliunwolf | Přidáno: 7.2.2014, 23:04

        Vidím to stejně, taktéž nejsem nadšen z nového „serioznějšího“ WMH.
        Navíc přesun ze studia do strohé, nevhodně vybavené místnosti a zkrácení tohoto dílu také udělalo své.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum