Wingman’s Highlights

Autor: walltar | Přidáno: 13.2.2014 Kategorie Novinky

Vítám vás u dalšího dílu Wingman’s Highlights. Tento díl je nabitý informacemi. Datum vypuštění DFM, video nové Vanduul scythe, a další.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden?

V WMH má nové nahrávací zařízení a tak se zvuková kvalita od minulého dílu výrazně zlepšila.

Tento týden v CIG probíhá jeden z menších summitů, který se zabývá animacemi. A více se o něm dozvíme příští týden

Do CIG přibyli další zaměstnanci, Paul Wagner (Tools programer), David Ladyman (který pro CIG už nějakou dobu dělá Jump Point magazín) a John Schimmel (Linear media producer, který bude pomáhat přinášet videa ze všech studií CIG).

Do CIG přišel popcornovací stroj od The Old Times Guild a dýky a kladivo na hraní od Systems United Navy.

Studio report – PBR

Dnešní studio report se zabývá,  novými materiály, které se objeví v PBR updatu. Hlavně tím, jak se tyto materiály promítnou do poškození a degradace vaší lodě. Každá část lodě bude vypadat a stárnout realisticky, podle toho z jakého materiálu je vyrobena. Taky je potřeba vytvořit nové materiály, které budou použity na mimozemských lodích. Lidské lodě budou naopak využívat modifikovaných materiálů, které známe.

Forum Feedback

1. Budou mít organizace v PU nějakou větší roli/funkci, nebo zůstanou jen jménem, pod kterým se hráči budou sdružovat?

Podle definice jsou organizace kolektivem hráčů a můžou ovlivňovat vesmír, někdy méně a někdy více. Organizace nebude moct nikdy úplně rozbít, nebo destabilizovat herní mechaniky. Organizace ale budou mít dopad na jednotlivé hvězdné systémy, například ekonomickou blokádou, možná se můžete stát monopolem na nějakou surovinu v sektoru a podobné věci.

2. Co nového se můžeme dozvědět o instancování a jeho dopadech na hru? Bude cap omezen hráči, nebo loděmi? Víte už, jak velký bude?

Zatím neznáme počet hráčů pro instanci, tohle se dozvíme až s DFM. Bude to kombinace množství hráčů a množství lodí. Protože když vezmete třeba Korvetu Idris tak v ní může být několik hráčů, ale takový hráč vytváří menší zatížení, než například hráč v Hornetu. Protože i když komunikují se serverem, tak nemají stejnou kontrolu nad ovládáním lodě. Pro člověka v Hornetu je to jen jedna loď. Tohle vše se musí vybalancovat v DFM.

3. Jak to vypadá s updatem obchodu Voyager Direct?

Plán je vypustit update VD krátce po DFM.

4. Kdy bude vypuštěn DFM?

Plán je že odhalení DFM proběhne na akci na Pax East, 10. 4. 2014. Bude to podobná akce, jaká byla ta v Německu, na které byl odhalen Hangar modul. Pokud vše půjde podle plánu, tak pro backery bude DFM vypuštěn krátce poté. Tento týden bude CIG spouštět Universe Server, který bude pohánět celé PU, aby se mohli začít testovat už nyní. Na Universe serveru taky pojede DFM, a kvůli němu a jeho backendu bylo taky DFM odsunuto.

5. Zajímalo by mě, jak bude fungovat log out mechanika na lodích s větší posádkou. Například pokud se odpojím na kamarádově Constellation a on se odloguje, než já se znova připojím, kde so objevím?

Pokud půjdete na loď se svou postavou (na rozdíl od vtělení se do NPC na této lodi), tak na ní budete až do konce cesty. Pokud se odpojíte v průběhu cesty, tak se na ni zase vrátíte, když se nalogujete. Pokud je loď ve vesmíru, a máte povolení ji řídit, tak můžete převzít řízení a doletět zbytek cesty, nebo se objevíte na poslední planetě, ze které jste vyletěli. Tohle ještě není úplně rozhodnuto.

6. Pokud pilotuji multiplayer loď a odpojím se, nahradí mě AI, které doletí do hangáru. Může mě nahradit za řízením jiný hráč a převzít tak kontrolu od AI?

Pokud máte povolení loď řídit, protože ne každý člověk na palubě bude mít povolení řídit loď, tak bude mít možnost převzít řízení lodě.

7. Jak bude řešeno objevování Jump Pointů? Budou automaticky uploadovány pro celou galaxii, nebo je můžeme sdílet jen se svou organizací?

Informaci si můžete ponechat pro sebe, nebo pro svoje přátele. A jak budete chtít, můžete ji oznámit celému vesmíru. Pokud ale někdo před vámi oznámí lokaci tak bude Jump point pojmenován po něm, i když jste jej třeba objevili dřív a nechali si informaci pro sebe.

8. Budou tu lékařsky orientované služby, které budou moci hráči poskytovat? Můžeme, například, udělat z Idris mobilní nemocnici?

Tohle je jedno z velkých témat, které se teď v CIG řeší. Ve hře budou mechaniky, okolo zachraňování hráčů z boje a jejich léčení. Možná ve hře budou situace, kdy budete moci těžce zraněného protihráče odtáhnout z palby a zachránit ho před smrtí. Zatím nevíme, které lodě budou lékařské, ale chceme je mít ve hře.

9. Budeme moci používat power management během několika prvních iterací DFM?

Ano, ze začátku to nebude plně funkční systém, protože například energetické systémy kapitálních lodí jsou velké a komplexní. Ale budete moci přenášet energii mezi štíty, motory a zbraněmi.

10. Už jsme viděli lodě a buginu, ale budou ve hře další pozemní vozidla?

Ano, například máme koncepty nákladní plošiny, EVA těžebního zařízení, a bude tu repair bot.

11. Bude Scythe dostupná, jak bude vydán DFM?

Scythe bude ze začátku použita jako AI oponent, ale aby byla hratelná tak se musí dokončit hodně interních systémů a animací. Jak tyhle věci budou hotové, tak bude dostupná i Scythe.

 

Tento týden byl jako MVP vybrán If your Gunship was an animal, what kind of animal would it be? Od CRYO.

Ve Fan Focusu se tentokrát ukázal Phil a jeho 3D vytištěný model Cutlasse.

Rozhovor s Chrisem Olivia

1. Jak vznikla Původní scythe?

Scythe vznikla dřív, než jsem v CIG začal pracovat, vznikla už pro původní kampaň. Chris Roberts nechal artistu Jima Martina vypracovat několik rozdílných designů. Vědělo se, že to bude náš hlavní záporák, který byl inspirován Kilrathi z Wing Commandera.

2. Proč teď updatujeme Scythe?

Je to evoluční proces. Začali jsme vyvíjet vzhled Vanduulů a částí toho je nechat koncept artisty přijít se vzhledem postav, světa a lodí dle fikce. A teď máme skvělého artistu, Johna Dickinsona, který přichází s brilantními nápady, například mimozemský biomechanický vzhled. Jak se postupuje tímto procesem a Vanduulové získávají finální podobu, tak musíme i starší modely updatovat aby měli stejný styl.

Jak jsme se dostali do nějakého bodu, kde jsme byli se vzhledem spokojení, tak jeden za našich nejlepších 3D artistů Nathan Dearsley, začal updatovat model Scythe. A bylo to z několika důvodů. Jedním z nich bylo, že loď byla udělaná pro trailer. A i když byl dobrý, tak potřeboval upravit v množství detailů. Aby v hangáru vypadala dobře i z pohledu zblízka.  Část je vlastně přidávání detailů, a zlepšování geometrie. Máme možnost využít vysokého počtu polygonů. Další částí je updatování funkčnosti a animací. Taky musíme promyslet jak ji budou ovládat lidé.

Video Scythe v PBR

Příští týden nás čeká Hangar patch, který bude na delší dobu poslední. Další patch už nám přinese PBR.

Já se s vámi loučím do příštího úterý, kdy vám přinesu další díl 10 for The Chairman.

 

  1. Autor: Laky108 | Přidáno: 14.2.2014, 11:32

    neviete nahodou odkial je ta hudba alebo je to ich vlastna?

  2. Autor: jimmi.lc | Přidáno: 14.2.2014, 12:03

    Je to ich vlastny soundtrack. Autorom je Pedro Camacho. Pozri nejake dalsie videa 😉 .. [youtube]KrZpSPup9l4[/youtube] Hudba by mala byt velmi silnou strankou SC .

    • Autor: jimmi.lc | Přidáno: 14.2.2014, 12:03
      • Autor: Laky108 | Přidáno: 14.2.2014, 14:02

        sa tesim az vydaju Digital Game Soundtrack

      • Autor: walltar | Přidáno: 14.2.2014, 14:36

        Jo na ten soundtrack se taky těším …

        • Autor: Net | Přidáno: 14.2.2014, 15:48

          To se asi těší všichni, kdo ho mají 🙂 A piráti 😆

    • Autor: Cliunwolf | Přidáno: 14.2.2014, 16:49

      Tak mne tenkrát oznámení, že k nahrávání hudby si Pedro Camacho vybral český symfonický orchestr & sbor doslova posadilo na zadek 🙂
      Po dlouhé době jsem byl alespoň na chvilku zase hrdým Čechoslovákem.

  3. Autor: Byzy02 | Přidáno: 14.2.2014, 13:07

    Parádní článek jen tak dál.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum