Wingman’s highlights

Autor: walltar | Přidáno: 27.2.2014 Kategorie Novinky

Vítám všechny u dalšího dílu Wingman’s Highlights, tentokrát nově bez CZ titulků! Titulky na WMH určitě uděláme, jak budou hotové v EN, ale je to dost práce, takže to asi bude trvat. Zatím si můžete přečíst tenhle výtah z posledního dílu.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

CIG najímá pořád jako o závod, Jacon Cobb (audio integrace), Calix Reneau (technický designer), William Lewis (hlavní moderátor), Luke Pressley (designer).
Servery pro Dogfighting už jsou funkční a tak CIG může testovat i mezi studii.
Vanduul Scythe se blíží dokončení pro potřeby DFM jako AI oponenta.
Revitalizace systémů komentářů u commlinků.
Nicky a Scott poslali do CIG dvě zajímavé láhve.
Nový Hangar Patch , který přidává první verzi Oculus Rift podpory.

Studio Report:

Studio report byl tentokrát ve znamení Oculus Rift, jeho integrace do Hangáru a toho co nás ještě čeká.

Podpora riftu bude dlouhodobý proces. Teď můžete procházet kolem lodí a všechno funguje. Můžete se posadit do pilotních sedaček, ale pořád existují nějaké problémy. Například engine má ještě vyšší latenci přibližně 40ms, používá se, zatím, jen post processing stereo efekt, takže někdy je vidět separace objektů a taky jsou nějaké menší problémy s trackingem. Ale podpora už je dost stabilní na to aby si ji mohli lidé vyzkoušet a taky aby mohli dávat svoje názory a nápady. Další věcí, která chybí je nějaký ukazatel otočení hlavy, protože u většiny her mátě nějakou referenci toho, kam je vaše hlava otočená (např. zbraň), ale v hangáru nic takového není.

V CIG mají nový devkit s lepším rozlišením a vypadá to, že je to mnohem lepší zážitek, nízké rozlišení současného devkitu způsobuje problémy třeba s texturami, které jsou ve vysokém rozlišení. CIG taky pracuje na integraci ve spojení s týmem z CryTeku. Každopádně už bylo na čase aby si i fanoušci vyzkoušeli hangar modul v Oculus Rift.

Forum Feedback:

1. Mining boti, které jsme viděli minule jsou úžasní, jak je budeme ale převážet s menšími loděmi, než třeba Idris?

Mining boti jsou opravdu velcí, například Hornet je proti nim velmi malý. Takže je na malých lodích určitě převážet nebudeme. Budeme potřebovat větší loď! Je moc velký na to aby se dostal i do Idris. Ale budou na místech, kde je budete potřebovat a možná uvidíme a loď uzpůsobenou k převážení dronů. Přeci jenom tahle těžba je těžební High-end.

2. Co Wingman dělá, když zrovna nenatáčí WMH?

Schůze! CIG dělá hodně koordinace mezi studii a Erikova práce je hlavně spravovat studio v Austinu a dohlížet nad integrací, za kterou je Austinské studio zodpovědné.

3. V minulosti bylo PU pro solo hráče, nebo malé skupiny, které se mohli stát slavnými díky svým skutkům. Změnila na tom něco popularita organizací?

Ne, je to něco co se plánuje celou dobu a CIG chce podporovat celé spektrum hráčů, jak samotáře, tak velké skupiny lidí. Samotáři a malé skupiny nebudou moci dělat věci v takovém měřítku jako velké organizace, ale pořád tu pro ně bude dost obsahu.

4. Bude Star Citizen využívat 6 a 8 jádrové procesory?

Ano, už teď je podporuje. Vývojový tým má dokonce plány ještě zlepšit tuto podporu.

5. Budou mít přechodové komory ve Star Citizenu různé velikosti?

Ano, přechodové komory budou mít rozdílné velikosti a to znamená, že ne každá loď může dokovat s jakoukoliv jinou lodí. A zároveň se s velkými skafandry nemusíte dostat do každé lodě, takže armor je taky jedna s věcí, která se bude počítat. Těžce ozbrojený mariňák potřebuje loď s dost velkou přechodovou komorou.

6. Bude naše postava v kampani SQ-42, nebo v PU mluvit? A budou tu různé druhy hlasů?

Ano, uslyšíte svou postavu mluvit, kolik hlasů bude dostupných se neví. A možná to uvidíme i v PU, ale tam bude integrovaný voice chat, takže lidé spolu mohou mluvit přímo.

7. Bylo řečeno, že budeme moci upgradovat LTI auroru na LTI mustanga zdarma. Jak to bude fungovat pro lidi s LX a LN aurorami?

Bude to fungovat tak že bude existovat token, který člověku dovolí přehodit Auroru za Mustanga. A pro dražší varianty aurory budou peníze navíc refundovány. Možná se dočkáme i variant Mustanga.

8. Můžeme dostat i koně místo buginy?

Ne, v SC koně nebudou.

 

Most valuable post tento týden získal Markemp za Howto: Create your Own Art using RSI’s Assets, kde se dozvíte jak extrahovat modely z hangáru.

Ve fan focusu je tentokrát neoficiální Star Citizen Soundtrack.

Host – Dave Haddoc:

Squadron 42 je opravdu rozlehlý příběh se spoustou interakcí s wingamy a ostatními lidmi na palubě lodí a vše to se při psaní musí vzít v úvahu. Je to jako psaní několika příběhů zároveň. SQ-42 bude rozdělená do epizod, takže idea je taková, že na konci každé bude nějaký cliffhanger. Dave Haddoc je spisovatel fikce, která vychází na webu. Řekl nám, že rád píše epizody „Congres Now“ a že jeho nejoblíbenější postavou je Kid Crimson. Tyhle lidi potkáme i v PU, pokud přežijí první hodinu. Taky v budoucnu uvidíme další nové příběhy. A v budoucnu by mohlo být lore vytvořeni i okolo skutků některých hráčů. Například kolem někoho kdo zabije Hrůzného Piráta Robertse. Nebo článek o někom, kdo objevil nový jump point. V budoucnu se taky dostaneme k meta eventům … k válkám mezi hráči, kdo okupuje jaký systém, kolonizaci a podobně. Fikce se taky bude upravovat podle toho co hráči dělají.

 

To je z Wingman’s highlights všechno a těším se zase za týden. Nezapomeňte na příští epizodu TNGS kde uvidíte první designy lodí.


Taky se můžete podívat na nové otitulkované video o Vanduulech, které pro vás připravil ChromozomX

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum