Wingman’s highlights ep.60

Autor: Chromozom | Přidáno: 2.4.2014 Kategorie Novinky

Zdravím všechny a vítám vás u dalšího Wingman’s Highlights s vylepšeným intrem. Epizoda 60! Trochu pozdě, ale brzy navážeme tempo na aktuální díly. Pusťte si video, nebo pokud nemáte čas, přečtěte si náš výtah. Pro otitulkovaná videa si přidejte náš youtube kanál Star Citizen CZ/SK do odběru a nenechte si tak ujít jediné video.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

Konečně jsme překročili hranici 40 milionů ( informace aktuální k epizodě ). Dále prohlubujeme systém poškození a pracujeme na LoD. To je vlastně mechanika, která nám umožňuje vykreslovat více objektů do hry. Protože čím dále jste od objektu ať už planety či lodi prostě od čehokoliv, tím je třeba renderovat méně detailů a výpočetní výkon tak můžeme přesměrovat na ostatní objekty. Petro Camacho skládá battle music. Když se například schyluje k bitvě, začne hrát dramatická hudba a v bitvě se spustí zase něco údernějšího. Martin Galway vytváří zvukové efekty trysek a ozvučení Buzerující Betty ( pozn. red. – Bitching Betty – slang pilotů pro hlas palubního počítače ). John Erskine a Turbulent web team pracují na leaderbordech ať víme kdo z nás je the best.  A samozřejmě testujeme DFM a odstraňujeme spoustu much. David Jannison a Bryan Brewer navštívili Infinite Realities, kde nám ukázali jak efektivně snímat tělo a obličej. Ve hře se tedy objeví fotorealisticky skuteční lidé. Máme také nove členy teamu Alice Coker a Diarmiud Dunne-Kealy, které Sandi najala a rovnou jim ukázala, jak to u nás chodí.

Studio Report:

Studio report se tento týden nesl v jménu AI. Podíváme se tedy do UK na Moon Collider team o kterém již máme článek spolu s přeloženým videem.

Moon Collider je malý team lidí soustředící se na tvorbu middleware Kythera. Kythera je dynamická AI, který vyžaduje minimální zásahy od vývojářů a sama se přizpůsobuje změnám na mapě. Každou změnu na mapě ať už způsobenou hráčem nebo vývojářem Kythera zmapuje a dynamicky aktualizuje navigační meshe.  Nemá cenu se zde rozepisovat. Detailní článek si můžete přečíst na našich stránkách.

Forum Feedback:

1. Budou existovat herní achievementy?

Existují achievementy, které vás zapíšou do historie (Galactapedia), například že jste objevili nový jump point (přeskokový bod), nebo že jste dopadli známého piráta. Bude možné také sbírat různé věci, například ryby, jakožto důkaz, že jste navštívili určitou část vesmíru.

2. Testujete DFM již mezi studii. Kdo je aktuálně Top Gun?

Zatím oficiální Top Gun pilot není. Ale Chris říkal, že on to rozhodně není. Dále pak taky DFM nebylo zavedeno ve všech studiích.

3. Co jsou poplatky za hangár a ja kto funguje.

Lidem co už lodě mají, jsme hangár dali. Ty svůj prostor mají. Takže budou muset připlácet jen za místo navíc. Ale pokud navštívíte planetu, kde hangár nemáte, musíte zaplatit přistávací poplatek a dočasně tam pak loď můžete nechat. Pokud budete chtít na planetě něco skladovat, už si budete muset pronajmout hangár na delší časové období. Pokud jich tedy budete mít víc, musíte za každý zvlášť platit.

4. Pokud má hráč velmi zničenou loď a jeho avatar zemře, mohu jeho loď salvagnout nebo je to pirátství?

Krádež to nebude. Jestli je mrtvý, je to k dispozici pro každého. Buďte ale opatrní, možná není hráč mrtvý a jen poletuje někde okolo, pak by to bylo považované za krádež.

5. DirectX12 je nadohled. Přemýšlí o tom CIG?

Ano. Nevidím důvod proč ne. Náš plán je stále držet krok s nejmodernější grafickou technologií. Krom toho taky budeme mít podporu Mantle.

6. Když už je Scythe PBR proč jí nedáte do hangáru?

PBR sice je, ale stále ještě na ní je mnoho práce. Nemáme HUD, animace pro vstup do lodi. Dodělat interiér a trochu toho osvětlení.

7. Ve filmu Titan AE používají 0-g skůtry pro pohyb mezi vraky. Budeme mít něco podobného na salvagování nebo to bude pěkně po staru?

Tak to si nejsem úplně jistý. Ale budete moci mít trysky na skafandru a pohybovat se pomocí nich. Uvažujeme, ale o saních na náklad.

Most valuable post tento týden získal Feylan za zajímavosti, které jste možná nevěděli o lidech zče CIG.

Ve fan focusu je parodie na Flappy Bird, Flappy Aurora. Flash hra vytvořená organizaci Test Squadron.

Host – Jason Spangler:

Jason nám znovu poví několik detailů o Kytheře. Jak jsem již psal,  vše se dočtete již v tomto článku.

 

To je pro dnešní Wingman’s Highlights vše. Díky za pozornost. Protože mám nyní v práci trochu volnější režim, můžete se dokonce týdne těšit na Wingman Highlights ep.61 a ep.62. To znamená, že naše redakce konečně naváže na aktuální díly Wingman’s Hangar.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum