Wingman’s highlights ep.62

Autor: Chromozom | Přidáno: 4.4.2014 Kategorie Novinky

Zdravím všechny a vítám vás u dalšího Wingman’s Highlights s vylepšeným intrem. Epizoda 62! Pusťte si video, nebo pokud nemáte čas, přečtěte si náš výtah. Přidejte do odběru náš youtube kanál Star Citizen CZ/SK a nenechte si tak ujít jediné otitulkované video.

 

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

Eric Peterson aspol. byli na GDC a prováděli stovky pohovorů. Poprvé sme testovali DFM s webovým backendem. Momentálně se soustředíme na optimalizaci sítě. Stabilní hry momentálně dosáheme s osmi lidmi na serveru. V CIG se objevili nový lidé. A to je vše. Momentálně se vše točí okolo DFM a jeho stabilizace.

Studio Report:

Asteroid Hangar a Room system vyvolal spoustu pozitivních ohlasů. Mrkněme se na pár podrobností. Studio report se tedy odehrával ve Kanadě v Montrealu v externím studiu Behavior Games.
Systém místností vám umožní expandovat asteroid hangar dle vlastních specifikací. Např. podle počtu vašich lodí,  podle užitku apod. Desginéři chtěli aby asteroid hangár vypadal spíš jako garáž než jako hangár. Všude se povalující krabice, toolboxy a rozvody. Místnosti jsou všechny prefabrikované a vytvářené podle greyboxu. To je vlastně normovaná místnost bez textur do které se osadí potřebné věci dle určení. Místnosti nemusejí sloužit pouze jako hangár pro lodě, ale také jako obchod, bar. Ohledně velikostí lodí zatím mají místnosti maximálně pro Constellation a Caterpillar. Přistavování místností bude fungovat přes mobiglass. Hangár vám nabídne přístupové body ve kterých dle lokace a možností přístavby budou nabídnuty jednotlivé roomy, ukáže se doba konstrukce a zaplatíte. Máte tak čast se věnovat svým povinnostem, létáním nebo třeba obchodu a časem obdržíte na vašem MobiGlas upozornění, že rozšíření je hotové a připravené k použití.. V případě hangárů si bude moci vybrat třeba jak velké rozšíření parkovacího prostoru potřebujete pro různé lodě (tato možnost by měla být dostupná přinejmenším pro asteroid hangár). Mezi další možnosti rozšíření hangárů lze jmenovat další specializované místnosti, skladiště nebo třeba střelnice, která je teď v aktuální verzi hangar modulu umístěna přímo v prostoru hangáru lodí.

Tent

Forum Feedback:

1. Existuje tým, který se vypořádá s cheatovacími hráči v perzistentním vesmíru??

Bavíme se o tom, zatím takový tým není zapotřebí, ale určitě existovat bude, protože cheatování tolerovat nebudeme.

2. Jaké podpory herních periferií se můžeme dočkat s dogfight modulem?

Pár profilů určitě existovat bude včetně HOTAS a hráči se je samozřejmě budou moci přizpůsobit podle vlastních potřeb.

3. Co si přesně můžeme představit pod privátními servery ke Star Citizen?

Mohli bychom to přirovnat k Freelancer stylu, kdy si budete moci nastavit svůj vlastní menší perzistentní vesmír. Pochopitelně nemůže být tak velký jako hlavní otevřený vesmír Star Citizen. Privátní servery by neměly soupeřit s hlavním vesmírem ;-).

4. Jak budou moci lovci odměn sledovat postavy, na které je vypsána odměna?

Bude fungovat systém, který vám na radaru zobrazí „person of interest“ (postavy v okruhu vašeho zájmu), takže nebudete muset bloudit systémy, abyste náhodou narazili na osobu, která je na seznamu hledaných zločinců.

5. Jestliže budou mise Squadron 42 vydávány epizodně, co to znamená pro hráče v mezičase a možnosti hrát perzistentní vesmír?

Squadron 42 příběhově končí tam, kde začíná perzistentní vesmír Star Citizen. První epizoda (první balík misí) tedy neznamená, že budete na konci příběhu Squadron 42, takže nebude žádný problém s tím, co vaše postava udělá v perzistentním vesmíru, protože to je z pohledu Squadron 42 teprve budoucnost

6. Bude ve vesmíru platit jednotný zákon nebo bude v systémech rozdílný?

Obecně lze říct, že UEE bude mít sjednocený právní systém, který bude samozřejmě rozdílný od právních systémů mimozemských ras. Některé oblasti mohou mít své lokální zákony nad rámec UEE, ale pokud po vás UEE půjde, roli hrají zákony UEE.

7. Když přistanu na povrchu planety a odejdu od své lodě, bude možné, aby někdo mou loď ukradl?

Ne, takto nebude možné ukrást loď. Většina planet tvoří bezpečné prostředí, kde se hráči mohou socializovat, poznávat okolí, získat mise, nakupovat a podobně. Většina.

7. Bude muset naše postava jíst, spát a vykonávat potřebu?

Ne. Tyto funkce existují, ale jen pro zábavu, není to nic povinného. I když spánek může sloužit jako bezpečný způsob hybernace a odchodu ze hry.

Most valuable post tento týden získal Synnik za Vypracování kritického scénáře, který by mohl nastatat při těžení. Post se samozřejmně zvrhl v přehlídku těch nejdivočejších katastrof těžaře.

Ve fan focusu je tento týden Mr Phelps za předělávky známých filmovách plakátů do tématiky Star Citizen.

Host – Mark Skelton:

Team Behaviour řidím většinou přes Skype. Jsou to báječní samostatní lidé a nepotřebují mne za zadkem. Momentálně pracujeme na HDR texturách pro asteroid hangár. Do budoucna plánujeme roomy pro více míst než je jen asteroid hangár. Zároven pracujeme na roomech, kde si sami hráči rozvrhnou co kde bude. Nezapoměli sme ani na komunitou oblíbené záchody. Takže to tam bude taky. Mnoho lidí se také zajímalo co Mark Skelton dělá, jaká je jeho práce. Mark skelton tedy řídí výtvarné teamy. Analyzuje koncepty, poskytuje zpětnou vazbu mezi Chrisem a ostatnímy výtvarníky a provádí drobné upravy. Nejvíce tráví času na tom aby věci na konceptech skutečně fungovali. Protože často to tak není. Krom toho krotí mladé a zbrklé umělce, kteří jsou příliš hrr. Mají sice skvělé nápady, ale neumějí usměrnit své myšlenky.

 

To je pro dnešní Wingman’s Highlights vše.Dnes trochu stručně, ale přeci jen to má být výtah toho nejzajímavějšího. Děkuji vám za pozornost. Uvidíme se u epizody 63, již tento víkend!

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum