Wingman’s Highlights ep.63

Autor: Chromozom | Přidáno: 5.4.2014 Kategorie Novinky

Zdravím všechny a vítám vás u dalšího Wingman’s Highlights s vylepšeným intrem. Epizoda 63! Pusťte si video, nebo pokud nemáte čas, přečtěte si náš výtah. Přidejte do odběru náš youtube kanál Star Citizen CZ/SK a nenechte si tak ujít jediné otitulkované video.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

Všechny teamy tvrdě makají na DFM. Manchester pracuje na gameplay a mapách, Austin na backendu a shieldech a v Santa Monice to vše programují. Minulý pátek jsme také vysílali TNGS speciál o DFM. Mrkli jsme se co kdo používá za periferie a jaké železo vůbec mají. Nevím proč jste čekali že vám ukážem modul, to si šetříme na PAX East.  Máme spoustu nových členů. Do Foundry 42 přišel Phillip Howlett – 3D výtvarník prostředí, do Santa Monicy najali nového IT, Dennise Daniela. V Austinu máme spoustu nových tváří. Todd Bailey – Senior system designer, Dash Nemeth – Senior System Designer, Evan Manning – Junior Designer, Benjamin Bechtel – Programátor nástrojů a Aaron Smishney – Senior Technical Artist. Překonali jsme také 41 milionů a odemkli si tak procedurální generování. Idris se stala fregatou. Nezapomeňte omrknout cross-pledge Star Citizen – Shroud of the Avatar, ještě máte čas. Pax East se blíží! článek již máme zde.

Studio Report:

Mrkneme se znovu do Kanady do Montrealu. Studio Turbulent, které stojí za webovými stránkami a organizačním modulem. Nejtěžší na tom bylo vymyslet jednoduchý, ale detailní přehledový systém. Do budoucna se můžeme těšit na divize. To nám umožní vytvářet organizační strom, hierarchii apod.  Hráčům se také pujde dát přiřadit práce ( Stíhač, bombardér, obchodník… ). Také připravujeme medaile, které leader bude moct přidělit členům. Pracujeme také na multi-členství. Funguje to na principu hlavní organizace na které se odvíjejí vaše činy. Ale zároveň můžete být členem jiné skupiny, třeba party vašich přátel. Je tu také možnost skrýt multi-členství, takže ho nikdo neuvidí. To je výhoda pro tajné organizace. Zároveň tím podporujeme hráče ve špionáži, protože i to je prostě ve skutečném světě tvrdá realita.

 

Forum Feedback:

1. Bude v DFM možnost vydělávat UEC a vylepšovat si za ně loď? Nebo to pujde jenom skrze obchod?

Určitě ne v první fázi DFM. Ale diskutovali sme o tom.

2. Dočkáme se nějaké interakce mezi devs a hráči? Například dev team se chopí Bengalu a hráči proti nim budou bojovat v přímém přenosu na twitchi jako v epic battle of the millenia?

Pochybuji, že přesně něco takového, ale plánujeme podobné eventy včetně aktivních ingame devs.

3. Plánujete pro „organizace“ i jiné tituly? Např. Squadrona, Fleeta atd.

Organizace je jen všeobecný termín. Co jste si určíte sami podle své struktury, podle názvu atd. Myslí se tím jen uskupení hráčů, nedefinuje vás to jako organizaci.

4. Co by se dělo kdyby zakladatel organizace zběhnul nebo vykopnul všechny členy. Naštvalo by to spoustu lidí kdyby oranizace měla nakoupeno spoustu lodí a nasbíraný loot. Bude proto nějaký protokol?

Ne není, ale to se může změnit. Pokud v organizaci má jeden člověk veškerou moc, tak tím, že k němu nevstoupíte se tomuto problému vyhnete.

5. Již jsme se bavili o maskování nákladu. Ale co třeba o změně skutečnosti. Z pirátské lodi udělat vojenskou. Ze slabé zbraně na oko silnou a naopak?

Ne, to nepujde. Ale máme přece electro-skin. Z pirátského nátěru si v mžiku můžete udělat vojenský.

6. Uvidíme nějaké Tevarinské lodě? Třeba jen pár a hodě starých. Budou když tak koupitelné?

Ne žádná nezbyla. Ale nějaké vraky snad najdete.

7. Pokud je nějaká organizace ve válce a v prostorech UEE probíhá mezi nimi konflikt, jak UEE bude reagovat?

Vemte si to jako přestřelku v reálném světě. Policie zakročí. Ovšem! Pokud to ví.

8. Budou mimozemské lodě používat stejné palivo jako ty lidské?

Tohle ještě probíráme. Ale jestli to, tak bude tak počítejte v hodně rozdílný druh pohonu lodi.

9. Bude v Star Citizenu přibývat nějaký obsah nebo příběhové línie pro releasu?

Ano.

10. Můžu si vylepšit Cutlass stylovými gauči a obléct mou postavu do nobl pozlacené košile? Moc by mi to pomohlo při vyjednávání.

Mark Skelton balíček do hry prý nebude.

 

Most valuable post tento týden získal Byronyk za Star Guides | Trade Ship Guide. Je to vlastně manuál k obchodování a jak využít lodě.

Ve fan focusu je tento týden Reev Jax za reklamu na svou organizaci Nexus Security.

Host – John Erskine:

John je vedoucím teamu, který tvoří organizační systém. Jde nám o to aby se organizace mohli sami definovat. Zároveň pomáháme řešit backend, protože s ním máme zkušenost. Organizace budou v budoucnu velmi flexibilní. Nesnažíme se vytvořit negativní zkušenosti na organizaci, ale zajímavé zkušenosti. Máme systém proti tomu co už se tu v otázkách probíralo. Můžete například lidi hodnotit. Takže pokud se někdo podívá na něčí profil zjistí jaký je leader. V blížícím se updatu také už bude fungovat multi-členství. Ohledně skrývání organizací. To funguje trochu jinak. Můžete skrýt ve které jste, ale ne že v nějaké jste. Takže pak se vás leader při pohovoru zeptá: Proč máš druhou organizaci skryzou? A vzniknou tak zajímavé pletky.

 

To je pro dnešní Wingman’s Highlights vše.Dnes trochu stručně, ale přeci jen to má být výtah toho nejzajímavějšího. Děkuji vám za pozornost. Tak zase příští týden u epizody 64.

  1. Autor: Albert2599 | Přidáno: 6.4.2014, 15:07

    Ahoj,chtěl bych se zeptat – půjde si udělat svůj server a hrát na něm sám ?

  2. Autor: Chromozom | Přidáno: 6.4.2014, 17:52

    Jo pujde… ale bude zmenšený, už jen z důvodu že asi nebudeš mít tak silnej server k dispozici jako bude mít CIG a protože nechtěj umožnovat konkurenční servery 😀

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum