Wingman’s Highlights ep.65

Autor: Chromozom | Přidáno: 17.4.2014 Kategorie Novinky

Zdravím všechny a vítám vás u dalšího Wingman’s Highlights s vylepšeným intrem. Epizoda 65! Pusťte si video, nebo pokud nemáte čas, přečtěte si náš výtah. Přidejte do odběru náš youtube kanál Star Citizen CZ/SK a nenechte si tak ujít jediné otitulkované video.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

 

Noví lidé ve Foundry 42! Stephan Rutherford ( Sound designer ), Ricky Jutley (produkce ) který nedávno dělal produkčního Lego Hobbita. Behaviour team tvrdě dře na Asteroid Hangaru, mrkněte na PBR záběry. DFM reveal na PAXu již máme za sebou, netřeba o tom mluvit. Všichni pečlivě testujou Vzhledem k tomu, že se tvrdě dřelo na DFM stále nejsou nějaké extra novinky.

 

Forum Feedback:

 

1. Budou se NPC zlepšovat, když je budeme více najímat? Nebo se jejich dovednosti nezlepší bez ohledu, jak moc jejich služby budeme využívat?

NPC se budou zlepšovat, ale také budou mezi nima rozdíly a ne každá NPC postava bude moci být ve své dovednosti nejlepší. Různé postavy budou tak mít různé maximalně možné levely schopností, jakých mohou dosáhnout. Na hráčích jen bude objevit, jaké NPC vládnou kterými dovednostmi.

2. Bude možné se infiltrovat do státních orgánů (Advokacie, námořnictvo) a vytvořit v nich vlastní zkorumpovanou „organizaci“?

V některých oblastech života bude existovat a možnost využívat korupci, ale vládní složky jako je Advokacie by měly pomáhat nám, vývojářům, udržovat hráče na uzdě.

3. Bude moci fregata Idris přistát na planetách nebo zakotvit na stanicích?

Zatím ještě nevíme.

4. Je možné vytvořit vlastní HUD design a implementovat jej do Star Citizen?

Ne. Na lokálních serverech si budou moci hráči trochu pohrát s HUDem, ale u tohoto asi skončí.

5. Bude možné se raketám vyhýbat s dobrými zkušenostmi pilota během létání?

Rakety ve hře mají určitou maximální dobu, po kterou mohou létat a na jejím konci vybuchne. Takže pokud jste dobrým pilotem, můžete se raketě vyhýbat tak dlouho, dokud sama nevybuchne. Nejlepším řešením ale bude samozřejmě navést rakety na jiné předměty jako jsou třeba asteroidy.

6. Bude možné získát osvědčení, která pomohou ve zvýšení počtu nabídek práce?

Je to spíše o vaší reputaci, která vám může zajistit přístup k lepším pracím.

7. Plánují se vylepšení pro snížení přetížení během letu?

Ano, některá vylepšení pomohou zvýšit toleranci k přetížení a snížit tak možnost vašeho omdlení během letu.

8. Budou interiéry kokpitů rozdílné u starším a vzácnějších nalezených lodí? Třeba jedna z prvních vanduulských stíhaček?

Lodě v naší hře jsou obrovskou kapitolou a pokud náhodou narazíte na starou loď, je možné, že bude mít starý design. Věci a změny budeme do hry ale přidávat postupně a lodě samy o sobě zabírají hodně času.

9. Budou moci organizace ovládat planety a přetvořit je ve své základny? Pokud ano, jak budou moci ostatní organizace takovou planetu dobýt?

V dlouhodobém horizontu něco podobného možná ano, ale aktuálně určitě ne.

 

Fans Weekly:

 

Most valuable post tento týden získal Amun Khonsu za UFO Sightings. Je to vlastně manuál k obchodování a jak využít lodě.

 

To je pro dnešní Wingman’s Highlights vše. Dnes trochu stručně, ale přeci jen to má být výtah toho nejzajímavějšího a chlapci asi pořádně makají na DFM, takže na toto není příšliš času. Děkuji vám za pozornost. Tak zase příští týden u epizody 66.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum