Wingman’s Highlights + Crhisova návštěva ve Foundry 42

Autor: walltar | Přidáno: 17.1.2014 Kategorie Novinky

Zdravím občané, dnes pro vás mám nový Týdeník. Chtěl bych v něm sepsat highlighty z epizod Wingmanova hangáru. A budu se snažit něco podobného sepsat každý týden po odvysílání wingmanova hangáru.

UPDATE: Podívejte se na video z Chrisovy návštěvy ve Foundry 42 na konci článku.

Co zajímavého se stalo v CIG minulý týden:

Wright Cig Příjmulo několik nových tváří Prvním je nový Engine programmer James Wright

Pracoval na několika velkých projektech, jako Guild Wars 2, Halo, na mnoha dalších. Pracuje v oboru již 10 let.

Druhým je Michael Holcomb, který bude pracovat na modelech lodí.

CIG pokračuje ve vybavování a zařizování nových kanceláří a tentokrát se s dátkrm přihlásil Wolf, který do CIG poslal soudky piva.

HolcombChris je ten to týden v Anglii, na návštěvě Foundry 42, kterou řídí jeho bratr Erin a pracují tam na Squadron 42. Foundry 42 už má skoro 30 zaměstnanců a jako všechny ostatní studia patřící pod CIG se stále rozrůstá.

 

Forum Feedback:

Proč nejsou žádné thready v nové Ask a Dev sekci věnované přímo lodím a updatům jejich stavu?

Odpověd je ta, že pokud máte otázku ohledně lodí, tak je můžete pokládat v příslušné sekci podle toho, co vás zajímá. Pokud chcete vědět, jak bude loď vypadat, ptejte se artistů, otázky technické vám zodpovědí designéři.

Budeme moci objevovat planety podobně jako například v Prvním dílu Mass Effectu, nebo v nedávno oznámeném no man sky (video link)? Budeme taky mít vozidla?

Ze začátku planety nebudeme moci prozkoumávat, pro CIG je to dlouhodobým plánem. Určitě neuvidíme procedurální planety zezačátku, protože planet už je teď velká spousta, ale nebojte se ve vesmíru budete mít taky mnoho k objevování.

Uvidíme v námořnictvu UEE známá jména lodí? Například Ticonderoga, Saratoga, Forrestal atd…

Absolutně, ale taky uvidíme mnoho nových jmen z 900let které uplynuly od současnosti. Například Korveta Idris je připomínkou bitvy o Idris IV.

Kdy přestanete přidávat Stretchgoaly a z peněz začnete najímat více lidí?

Odpověd je taková, že přesně tohle se děje dnes. Stretchgoaly jsou jen jednou ukázkou toho, jak se peníze použijí. CIG najímá nové lidi pořád, důkazem toho je například studio v Manchesteru Nové kanceláře v Austinu, nebo noví zaměstnanci v Santa Monice. Také v hlasování byla komunita oslovena otázkou, zda chce, aby se se stretchgoaly pokračovalo a zvolila si, že ano.

Můžete trochu osvětlit Search & Rescue systém? Jakou loď si na tohle vzít?

Ve hře není žádná ultimativní loď, součástí designu SC je, že lodě půjde upravit ke splnění různých cílů. Pro Search & Rescue je potřeba si loď vybavit tažným paprskem, popřípadě kajutou. Cutlas, nebo Freelancer jsou pro tohle dobrou základní lodí.

Jak je to s alpha sloty? Můžeme si měnit pledge bez toho abychom ztratili alpha slot?

Alpha sloty jsou spojené s klientem, takže můžete měnit pledge podle libosti.

Bude mít SC vzácné zbraně a vybavení, které nepůjde koupit? Například artefakty ztracené civilizace.

Absolutně, ve vesmíru budou věci, čekající na to abyste je objevili. Do hry se budou často přidávat nové věci, aby bylo pořád co hledat. Brzy se taky dočkáme pohledu na Salvage loď.

Nějaké plány na lodě, které se transformují? Viz. X-Wing, nebo Lambda shuttle.

Lodě budou mít pohyblivé prvky, například klapky na auroře, motory u Constellation a další.

Budu se moct na větších lodích zapojit do akce a ovládat různé stanice, nebo budu jen sedět a popíjet kávu?

I na velkých lodích budeme muset hrát.

Jak to vypadá s multiplayerem u DFM a Hangar Modulu?

První multiplayer uvidíme v Dogfighting modulu a hangar modul bude následovat.

 

Most Valuable post na fórech RSI tento týden dostal Feylan za svůj thread Common Misconceptions About Star Citizen Mk. II. Který je velkou studnicí informací pro nováčky v Universu Star Citizena.

 

Ten for the Chairman:

Pokud moje první postava projde SQ-42 a později umře v PU, přenese se občanství na novou postavu, nebo zde bude možnost si zahrát SQ-42 znova?

O tohle Chris ještě nepřemýšlel, ale pokud by se občanství nepřenášelo, což se klidně může stát, tak hráč bude mít možnost znovu získat občanství.

Po fórech koluje pověst, že potom co loď použijeme v DFM, tak ji nebudeme moci reclaimnout. Je to pravda, nebo to platí až pro aplikování lodě postavě v PU?

V dogfighting modulu pravděpodobně ještě tohle fungovat nebude, pokud toho lidé nebudou zneužívat. Tohle zatím není rozhodnuto. Definitivně to ale takto bude fungovat v PU. Pokud loď přiřadím k postavě na účtu, nebudu ji moct reclaimnout.

Jak budou ve hře fungovat kontrakty? Bude ve hře, nebo v modulu organizací systém, který by lidem dovolil sjednávat kontrakty a pojistit náklad, nebo aktiva která se na kontraktu podílejí?

Takový systém definitivně bude, možná bude fungovat i systém, kde bude možno dát peníze úschovy, než bude práce odvedena. Další věcí, bude rating systém, kde jak hráč, který kontrakt zadává, tak ten co ho plní bude moci ohodnotit druhou stranu.

Budeme moci zavolat NPC lodě a požadovat aby odhodily náklad pod pohrůžkou násilí? Budou tu různé osobnosti pro různé NPC?

Absolutně ano, Chrisovým cílem je udělat NPC a Hráče co nejméně rozpoznatelné. Nechce, aby hráči věděli, zda se jedné o NPC, či o hráče dokud se nedostaneme opravdu blízko k druhé lodi. Už navrhují různé způsoby chování a součásti toho je i mít lidské reakce, takže budete moct zavolat na NPC a ctít po nich náklad, některé NPC vám ho dají a jiné budou bojovat.

Budou mít všechny lodě umělou gravitaci? A jak to ovlivňuje systém přetížení?

Ne každá loď bude mít umělou gravitaci, většina malých lodí ji mít nebude. Velké, na kterých se dá procházet gravitace bude, i když si Chris pohrává s myšlenkou, že by na některých bylo nutno používat magnetické boty. Umělá gravitace nijak neovlivňuje přetížení, které na lodi cítíte.

Budeme moci někdy hrát i za mimozemské rasy? A dostanou mimozemské rasy kampaň podobnou SQ-42?

Někdy v budoucnu si za mimozemské rasy určitě zahrajete. Už teď má CIG obrovské množství obsahu, který je nutno vytvořit, takže je to jeden z dlouhodobějších plánů. A jak budou rasy připravené, tak k nim pravděpodobně bude i přidružená kampaň.

Bude loď ze soutěže Next Great Starship dostupná jako balíček k zakoupení?

Loď, která vzejde s této soutěže, bude absolutně dostupná pro každého v PU, taky debatujeme, že necháme komunitu zvolit zaměření lodě.

Budeme schopní deaktivovat zbraně, abychom splnili požadavky extra náročného štítu? A když štíty selžou, budeme moci, za letu, převést energii do zbraní?

Určitě ano, součástí designu SC je taky systém rozdělování energie. Budete moci převádět energii do zbraní, motorů, štítů, nebo dokonce do jednotlivých štítových polí (pokud nemáme štít, který tvoří jednolitou bublinu).

Budeme moci koupit díly k lodím a postavit si z nich loď celou? Konkrétně, bude to možno u mimozemských lodí, které hráč nemůže koupit?

Kupování lodí bude fungovat tak, že si budete moci koupit trup a ten potom vybavit dle svého. Díly jako například levé křídlo horneta koupit nepůjdou. Minimálně ne ze začátku.

Jaký druh interakce může hráč mít s NPC loděmi? Můžeme požadovat opravy, zásoby, podporu od prolétajícího Carrieru, nebo obchodovat s obchodními loděmi?

Ano, to jsou všechno věci na programu. Jak už Chris řekl v přechozí otázce, NPC by se měli chovat jako hráči a dělat stejné věci jako hráči. Cílem je vytvořit žijící a dýchající vesmír, na kterém nebude na první pohled poznat, zda lodě kolem vás jsou NPC.

 

John Erskine a Organizace:

První verze modulu organizací, který bude na stránce RSI už se blíží a někteří hráči už jej testují od vánoc.

Zezačátku budeme moci prohlížet seznam organizací, vyhledávat je a vytvářet je. V budoucnu přijdou další možnosti. (více v našem článku org modulu zde)

ORG1 ORG2 ORG3 ORG4

S modulem organizací přijde i nový chat systém, který se taktéž testuje.

Všichni subscibeři by měli dnes dostat email, aby se připojili k testování kvůli stresstestu chat systému.

Pokud se nic dalšího nepokazí, tak by první verze mohla být spuštěna už příští týden.

 

Doufám, že se vám tento nový segment líbil, pokud máte nějaký nápad jak ho vylepšit, nebo víte i jiných segmentech, které byste rádi viděli, nebojte se a napište to do komentářů.


RSI také vypustilo nové vieo z Chrisovy návštěvy ve Foundry 42, které je v anglickém Manchesteru. Pod vedením Erina Robertse tu pracují na Squadron 42.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum