
Zajímavosti z ATV
Autor: walltar | Přidáno: 8.7.2016 Kategorie Novinky
Poslední dobou je ATV celkem nudný a nezáživný počin s celkem minimem informací… Toto ale neplatí o poslední epizodě ATV, která se zaměřila na Foundry 42. Pokud vás zajímá, co nového nám CIG ukázalo, podívejte se do článku.
Foundry 42 je studio, které řídí Chrisův bratr Erin Roberts. F42 se zaměřuje hlavně na práci na Squadron 42, ale mimo to pracuje také na zvuku, UI, a má pod sebou Německé studio pracující na technologiích. Foundry 42 je největší ze studií, pracujících na Star Citizenu.
03:00 – Prohlídka studia
Tým ve Foundry 42 čítá 170 vývojářů, příští měsíc by se měl rozrůst na 184 a brzo poté na 200.
F42 okupuje 3 patra:
– Přízemí: Zvukaři, programátoři, tech design, UI, network tým, a část produkce.
– První parto: QA tým, CS tým, tým pracující na animacích a postavách, a část produkce.
– Druhé parto: Umělci a design, další zaměstnanci produkčního týmu.
– 21 lidí pracujících na lodích pro SQ-42 a PU, je největší počet ze všech studií. Tým pracující na prostředích čítá 16 lidí v UK a dalších 12 externistů v BHVR.
Asi nejzajímavější věcí, kterou můžete vidět v prohlídce studia, byla informace, která se objevila na jedné z tabulí. Jedná se o seznam lodí.
- – Design brief
- – LA
- – Anvil Hurricane
- – UK
- – Origin 600
- – Banu Merchantman
- – Anvil Eclipse
- – Připravené pro koncept
- – Origin 85x
- – MISC Racer (nebo Rover)
- – Knceptuje se
- – Lightning
- – Připraveno na prodej
- – Terrapin
Dost lodí známe, ale několik jsou lodě nové, o kterých jsme ještě nezaslechli. Jestli je v budoucnu uvidíme, se dnes nedá s jistotou říct.
15:11 – Informace z Foundry 42
Grim Hex
– Vytvořen ve Franfurtu.
– Najdete ho v Crusaderu po vypuštění patche 2.5
– Je to stanice, ve které se budou spawnovat lidé pirátského přesvědčení.
– Kde je Port Olisar čistý a bezpečný, tam bude Grim Hex rozbitý, špinavý a celkově v rozkladu.
16:55 – Grim Hex audio
Audio ještě není úplně kompletní, video se zaměřuje na ambienci. Všechny zvuky jsou umístěné ve 3D a ambience se mění s tím, jak se pohybujete po stanici. Hlasitost se snižuje se vzdáleností, takže ambientní zvuky jsou přirozenější. Takže když procházíte kolem větráku, tak uslyšíte jeho zvuk a v otevřené kamenné šachtě bude ambience jiná podle toho jestli stojíte ve volném prostoru, nebo poblíž velkého železného nosníku.
23:53 – práce na UI
UI tým pracuje na konceptech ingame mapy a nového mobiGlas.
26:12 – Bengal Carrier
SQ-42 je držena pod pokličkou, protože CIG chce všem dát co nejlepší herní zážitek bez spoilerů. Co nám ale ukázat můžou je to, jak pokračuje práce na jedné z největších lodí Star Ctizena. Bengal je nyní asi ze 70% hotový a dokončit by jej měli asi ze tři měsíce. Pracuje na něm 7 lidí. Už jen dostat takto obrovskou loď do hry byla výzva, je to něco co v takovém měříku a takových detailech zatím nikdo neudělal. Bengal si vyžádal nové techniky modelování, osvětlení konstrukce modelu. Do jeho hangáru bez problému vměstnáte Idris, neprošla by vstupním otvorem ale je to dost blízko. Bengal má kolem 90 turretů a odpalovačů raket.
32:33 – Interiér Caterpillaru
Pokračování z minulého dílu ATV.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
dost dobry