Zajímavosti z livestreamu

Autor: walltar | Přidáno: 11.10.2015 Kategorie Novinky

Včera proběhla poslední velká CIG akce tohoto roku a můžu vám říci, že se bylo na co dívat. Pokud vás celá prezentace nezajímá, nebo nejste anglicky zdatní, tak zamiřte do našeho článku, kde naleznete všechny důležité informace.



Akce jako vždy začala úvodem Sandi, která na rozdíl od některých zpráv, z CIG neodchází.

Co už je za námi. První video z prezentace ukazuje momentky z uplynulých třech let vývoje. Od začátků kdy na SC pracovalo 5 lidí až po dnešek, kdy je z CIG mezinárodní společnost s více než 250 zaměstnanci.



SC při streamu mělo již 991 tis. backerů a zdárně se blíží k milionu. Na obrázku níže se můžete podívat na to, jak se vyvíjel počet zaměstnanců.

CC01

 


SC Alpha 1.3.0

 

V nadcházejícím updatu, který přenese celou hru do hlavního vývojového streamu, uvidíme pár novinek. Mimo dvě nové zbraně pro větší lodě bude update také obsahovat další emoty, výběr výbavy pro postavu v hangáru, vylepšení ArcCorpu, lepší výtah, lepší chat, lepší AR, funkční buginu v ArcCorp, respawn, vylepšený multiplayer, vylepšené osvětlení hangárů, a mnohé další.

Tento update jde příští týden do rozšířeného testování a krátce poté bude vypuštěn.

 


SC Alpha 2.0

 

Tento update nás dostane blíže k PU, protože kombinuje:

– Vesmírný let

– EVA

– FPS

– Social

– Mise

Lage World Technologie: Oblast mapy 1 000 000 x 1 000 000 x 200 000 km

Multicrew Technologie: Lokální fyzika lodí otevře nový gameplay založený na reálné fyzice a gravitaci.

Zone Streaming Systém: Hraní bez načítacích obrazovek.

 

CIG rozhodnulo, že namísto multicrew v AC, spustí zrovna prvotní alphu PU, hratelná oblast bude v okolí plynného obra Crusader v systému Stanton. Pro začátek budeme moci splnit kolem 38 misí a bojovat jak proti NPC, tak proti ostatním hráčům. Na začátku budou mít hráči přístup do menší části mapy.

 

V systému najdeme:

– Planetu Crusader, která je velká přibližně jako Jupiter a její tři měsíce Cellin, Yela, Daymar.

– Přístav Olisar, což je velký tranzitní uzel na kterém budete začínat v jedné z 64 místností.

– Kareah, je nevyužívaná bezpečnostní stanice o kterou se bojuje a složí k získávání informací, pro ty, kteří se nebojí riskovat. Kareah je oblast vyhrazená pro FPS.

– Dopravní uzel Covalexu, logistická stanice, která nedávno utrpěla katastrofální selhání a je opuštěnou troskou ve vesmíru.

– 8 odpojených komunikačních družic, které poskytovali komunikaci této části vesmíru. Očekávejte aktivitu pirátů.

– Množství výzkumných satelitů, které se používají pro hledání nových JP.

– Cry-Astro stanice, které vám dovolí opravit a přezbrojit loď.

 

Do hry také přibudou nové možnosti jak ovládat loď:

Precision Manouevering

– Tento mód letu sníží vaši maximální rychlost a dovolí vám tak dělat preciznější manévry. Většinou se používá pro vzlety a přistání, ale můžete jej použít pro jakoukoliv situaci, kdy potřebujete preciznost.

SCM (Space combat manoueuvring)

– Jinak známy jako standardní let. Vyladěný pro optimální kontrolu nad lodí, lodní systémy nastavují maximální rychlost podle nainstalovaných trysek, váhy lodě, atd.

Super Cruise

– Krok mezi SCM a QT, tento mód umožní lodím letět mnohem vyšší rychlostí, za cenu manévrovatelnosti. Mód je perfektní pro překonávání velkých vzdáleností.

Quantum Travel

– Maximální rychlost, jakou je vaše loď schopná cestovat. QD je schopný dosahovat rychlostí až 0,2c. V tomto módu nemáte žádné manévrovací schopnosti, takže můžete letět jen po přímce. Loď musí dosáhnout minimální rychlosti před přechodem do QD.

 

Dále byla ukázána nová verze live dema: [Live verze]



Vesmírná mapa:

[Odkaz na mapu]

Vesmírná mapa je funkční na RSI.

První verze mapy vám dovolí si prohlédnout množství objektů v univerzu SC. Informace o populaci, obchodu a pirátství. Můžete si prohlédnout Jump Pointy a najít si cesty mezi systémy. V budoucnu bude možnost hledání cesty mezi systémy rozšířena o možnost si vybrat mezi bezpečnou, rychlou a efektivní cestou. Budete si také moci označit systémy, do kterých nechcete létat.

 



Saitek Update

 

– Základna HOTASu byla zvětšena pro lepší stabilitu

– Byly přidány nové tlačítka

– Plyn může fungovat samostatně

– Pracuje se na technologii pro připojování různých zařízení

Dále se pracuje na pozici a senzitivitě trackballu, funkcích tlačítek, mapování letu, OLED displeji.

 

Cross Chassis Update

[Odkaz na CCU]

 

Systém je funkční na RSI.

Můžete upgradovat lodě bez ztráty pojištění nebo odměn. Jsou dostupné všechny lodě které jsou aktuálně v prodeji.

 

Referal Program

 

Odměny za přivedení nových hráčů (můj kód je STAR-WYGV-WRB2 😉 …) Oba lidé dostanou odměnu. Nový hráč dostane 5000UEC, které může použít ve hře a člověk který přivede nového člověka, dostane různé ingame odměny.

CC03


Aegis Sabre

[Odkaz na prodej]

CC02

Nová řada lodí začíná s dedikovaným stíhačem Aegis Sabre, který by se měl postavit proti Hronetu. Aegis se snaží o návrat do segmentu stíhačů. Agilnější a ne tak viditelný jako hornet, takže bude vhodný pro stealth akce.

Zároveň se Sabre se také prodávají bojové lodě.

CC04

Plus 48h bude dostupný balík se všemi bojovými loděmi a Idris-P

CC05


Squadron 42

 

Do SQ-42 nás uvedli už dva nedávné comm-linky [ 1 ] [ 2 ] hovořící o Vanduulském útoku na New Corvo v systému Vega. Tento útok byl odražen díky 2. flotile vedené Admirálem Ernstem Bishopem (kterého uvidíte v traileru), které se podařilo zvítězit proti Vanduulské přesile.



Jména z traileru: Gary Oldman, Mark Hamil, Mark Strong, John Rhys-Davies, Jack Huston, Ben Mendelsohn, Andy Serkis, Harry Treadaway, Liam Cunningham, Rhona Mitra, Ian Duncan, Sophie Wu, Gemma Whelan, Craig Fairbrass, Gillian Anderson.

Není to předrenderovaná animace, ale real time scéna z CryEnginu.

Další video ukazuje, jak se pracovalo na animacích tváří:



Animace jsou založeny na systému, který poskytuje CryEngine, ale CIG je posunulo ještě o kousek dál. Animace tváře byly vytvořeny ve spolupráci s firmou 3lateral a Cubic Motion.

Modely vytváří 3lateral. Základem modelů jsou skeny tváře ve vysokém rozlišení (několik milionů polygonů), dále je vytvořen blend shape, který umožní přecházet mezi jednotlivými skeny. Nakonec se vytvoří rig obličeje, který může být použit ve hře.

Cubic Motion poté vytvoří animace samotné podle živého natáčení s herci. Prvním krokem je natočení výkonu samotného a analyzování těchto dat. Což znamená sledování pohybu stovek bodů na hercově tváři a toho jak mezi sebou interagují. Druhým krokem je přenesení těchto dat na model samotný. Poté jsou data odeslány do CIG, kde se integrují do enginu samotného.

Animace využívají kombinaci animačních kostí a blend deformací. Vše je počítáno pomocí GPU, což zvyšuje výkon a počet postav, které tuto technologii mohou využívat. Deformace jsou řízeny animací a jen v traileru se používá kolem 400 deformací pro postavu Admirála Bishopa. Dále je tato technologie použita pro rozptýlení světla a pro vrásky.

Pro lepší vzhled očí přidali v CIG funkční čočku, která se stahuje a roztahuje podle množství světla.

Posledním krokem je komprimace animačních dat z několika set MB na velikost použitelnou ve hře samotné. Tato komprimace je prováděna velmi opatrně, aby nebyly ztraceny detaily.

 

Featury SQ-42

 

– SQ-42 je nyní opravdová next-gen AAA hra.

– Podpora backerů pomohla masivně rozšířit její rozsah za to co bylo plánováno v roce 2012.

– Přístup k designu se vyvinul ze hry stylu Wing Commandera a nyní obsahuje:

– Intenzivní taktický boj na zemi, ve vesmíru a při EVA.

– Obrovské lokace, které umožní splnit mise několika různými cestami.

– Epická příběhová kampaň v univerzu SC.

– Více než 10 hodin performace capture s úžasným hereckým obsazením (více než 2x víc, než ve Wing Commanderu 4).

– Nejmodernější animace tváře, která zaručuje, že všechny postavy jsou uvěřitelné.

– Hlavní postavy budou mít kvalitu jako v traileru, vedlejší postavy o něco nižší.

– Dynamický systém konverzací a reputace.

– Nebudete sloužit vedle botů s helmami, jsou to reální lidé s osobnostmi a vlastními příběhy.

– Definujte vaši postavu svými akcemi.

Video z natáčení:



Další ukázka představuje scénu z úvodních částí, kdy hráč přilétá a je uváděn na novou loď. Uvidíte několik postav, se kterými budete sloužit na Fregatě Idris UEES Stanton.

Postavy používají staré modely, které nedosahují kvalit těch, na kterých se právě pracuje a které jste viděli v traileru. Většina ostatních technologií je rozpracovaná, takže ukázka neukazuje finální kvalitu hry.



Mimo jiné, Idris kteou vidíte bude stejně rozsáhlá i v Persitent Universe.

A to je z CitizenCon prezentace vše.

  1. Autor: alien5 | Přidáno: 11.10.2015, 21:21

    Super diky moc 🙂 jdu makat na nocni 🙂

  2. Autor: Renglon | Přidáno: 11.10.2015, 21:49

    Díky za překlad, opět jsem se dozvěděl něco nového o SC.

  3. Autor: Zenge | Přidáno: 12.10.2015, 11:28

    Pěkná práce Walltare a děkuji

  4. Autor: Iro | Přidáno: 12.10.2015, 14:59

    díky moc za článek,na todle jsem od soboty čekal ikdyž jsem na to koukal živě tak jsem nepochytil všechno,je vidět že makaj 24hod/denně.

  5. Autor: Samuelkyn | Přidáno: 12.10.2015, 17:37

    Paráda…….Moc díky za překlad.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum