Tuto sobotu proběhla na PAX East další ze Star Citizen prezentací. Tak jako ta poslední nebyla oficiálně vysílaná živě a tak se dnes můžete podívat na její záznam.
V článku také najdete výtah důležitých informací a odkazy na jednotlivé gameplay ukázky.
Star Citizen 1.1.0
– Multiplayer Free fligt:
– Na žádost fanoušků, nelimitovaná zábava s přáteli.
– Změny v gimbal zbraních:
– Každý hardpoint velikosti 2+ může fitovat gimbalové držáky zbraní.
– Gimbalové držáky umožňují fitovat zbraně o jednu velikost menší. Což znamená, že na Size 2 hardpoint tak dáte jen Size 1 zbraň.
– Můžete si tak vybrat mezi vyšším dmg outputem, nebo jemnějším mířením.
– Je to jedna ze změn, která má vyvážit Joystick proti myši.
– Electronic Access:
– Tak se bude jmenovat místo, kde můžete utratit vaše REC (více o REC v tomto článku). Kdysi prosperující vydavatel byl odkoupen firmou Original Systems. Dnes už je Electronic Access jen značkou kterou Original Systems používá pro svou elektronickou půjčovnu.
– Nový damage model:
– Stará technologie, která vyžadovala vytvoření modelů pro různé procentuální vyjádření poškození je nahrazena novou procedurální technologií.
– Je rychlejší, zabírá mnohem méně místa, nevyžaduje tolik práce na modelech, a nezpůsobuje zahlcení pamětí vaší GPU.
– Video s novým DMG modelem pro Gladiuse (na článku se pracuje, EN zatím tady)
– Můžete nepříteli napsat vaše jméno na trup.
– Retaliátor!
– Video
– Hangar ready pro 1.1.0
– Staty
Ground War 1.1.1
16:29 – FPS module vyjde na konci měsíce. Jedna z věcí, která ho zpozdila, je nová animace postav. Na model postavy byl přidán nový systém svalů.
– Animace pro tasení zbraní jsou realističtější.
– Animace přebíjení byli přepracovány s pomocí armádního poradce.
– Na čem se pracuje:
– Přechodové animace. Rozběhnutí, zastavení, změny směru.
– Pracuje se na systému krytí.
– Systém zásahů a smrti přechází z jednoduchých zásahů a ragdollu na uspokojující dopady a bolestivé smrti.
– Předělává se přikrčený pohyb, abyste byli nenápadní, ale smrtící.
– Pokud se pohybujete a nestřílíte, zbraň bude ve snížené „off-aim“ pozici.
– interDimension Software
– In fiction společnost, která vytváří Star Marine, což je nový název pro FPS modul.
– Brnění:
-Každá strana má 3 druhy brnění. Lehké, střední a těžké. Je to prozatímní systém, protože se bude v budoucnu kompletně předělávat, aby dovolil lepší přizpůsobení postavy.
– Marine Light, Marine Medium, Marine Heavy
– Outlaw Light, Outlaw Medium, Outlaw Heavy
– Zbraně:
– Gemini LH-85, KW Model – II – Arclight, Kastak Devastator – 12, Behring P4SC, KW ATT 4, Granáty, další nástroje.
– FPS modul gamemódy:
– Budou dva.
– První je tradiční boj. Mapa Gold Horizon platfrom což je vesmírná stanice. 8v8 Mariňáci proti Psancům. Pomocí REC půjde získávat nové zbraně a vybavení. Bude mít vysoký stupeň poškození prostředí. Půjde vypnout gravitaci a bojovat v beztížném stavu.
25:20 – Průchod mapou Gold Horizon platform.
– Druným modem bude boj v nulové gravitaci. Mapa Astro Arena, což je sportovní aréna bez gravitace. 16v16 tým based. Nesmrtící boje v nulové gravitaci. Boj jen s laserovou pistolí a přitahovacím paprskem. Celkově je inspirovaná arénou z Enderovy hry. Bude to fikční sport v SC univerzu.
– Obrázky Astro Arény: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ]
30:48 – gameplay Astro Arény.
Social module 1.1.2
– Na začátku příštího měsíce.
– Ukázka bude na SXSW tento pátek.
– První prostředí bude Arc Corp v systému Stanton.
Další moduly:
– V polovině 2015:
– Arena Commander 2.0: Multicrew
– Konec roku 2015:
– První epizoda SQ42 (20 hodin a cca 17 misí)
– Pre-Alpha Persistent Universe.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Jak mít vlastní obrázek u komentářů
Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.
Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum
– První epizoda SQ42 (20 hodin a cca 70 misí)
urcite? to je nejak moc ne? ja myslel, ze 70 misi ma bejt celkem v celym SQ42