Záznam prezentace z PAX East

Autor: walltar | Přidáno: 10.3.2015 Kategorie Média| Novinky

Tuto sobotu proběhla na PAX East další ze Star Citizen prezentací. Tak jako ta poslední nebyla oficiálně vysílaná živě a tak se dnes můžete podívat na její záznam.

V článku také najdete výtah důležitých informací a odkazy na jednotlivé gameplay ukázky.



Star Citizen 1.1.0

Multiplayer Free fligt:

– Na žádost fanoušků, nelimitovaná zábava s přáteli.

Změny v gimbal zbraních:

– Každý hardpoint velikosti 2+ může fitovat gimbalové držáky zbraní.

– Gimbalové držáky umožňují fitovat zbraně o jednu velikost menší. Což znamená, že na Size 2 hardpoint tak dáte jen Size 1 zbraň.

– Můžete si tak vybrat mezi vyšším dmg outputem, nebo jemnějším mířením.

– Je to jedna ze změn, která má vyvážit Joystick proti myši.

Electronic Access:

– Tak se bude jmenovat místo, kde můžete utratit vaše REC (více o REC v tomto článku). Kdysi prosperující vydavatel byl odkoupen firmou Original Systems. Dnes už je Electronic Access jen značkou kterou Original Systems používá pro svou elektronickou půjčovnu.

– Nový damage model:

– Stará technologie, která vyžadovala vytvoření modelů pro různé procentuální vyjádření poškození je nahrazena novou procedurální technologií.

– Je rychlejší, zabírá mnohem méně místa, nevyžaduje tolik práce na modelech, a nezpůsobuje zahlcení pamětí vaší GPU.

Video s novým DMG modelem pro Gladiuse (na článku se pracuje, EN zatím tady)

– Můžete nepříteli napsat vaše jméno na trup.

– Retaliátor!

Video

– Hangar ready pro 1.1.0

Staty

Ground War 1.1.1

16:29 – FPS module vyjde na konci měsíce. Jedna z věcí, která ho zpozdila, je nová animace postav. Na model postavy byl přidán nový systém svalů.

– Animace pro tasení zbraní jsou realističtější.

– Animace přebíjení byli přepracovány s pomocí armádního poradce.

Na čem se pracuje:

– Přechodové animace. Rozběhnutí, zastavení, změny směru.

– Pracuje se na systému krytí.

– Systém zásahů a smrti přechází z jednoduchých zásahů a ragdollu na uspokojující dopady a bolestivé smrti.

– Předělává se přikrčený pohyb, abyste byli nenápadní, ale smrtící.

– Pokud se pohybujete a nestřílíte, zbraň bude ve snížené „off-aim“ pozici.

interDimension Software

– In fiction společnost, která vytváří Star Marine, což je nový název pro FPS modul.

Plakát pro Star Marine

– Brnění:

-Každá strana má 3 druhy brnění. Lehké, střední a těžké. Je to prozatímní systém, protože se bude v budoucnu kompletně předělávat, aby dovolil lepší přizpůsobení postavy.

Marine Light, Marine Medium, Marine Heavy

Outlaw Light, Outlaw Medium, Outlaw Heavy

– Zbraně:

Gemini LH-85, KW Model – II – Arclight, Kastak Devastator – 12, Behring P4SC, KW ATT 4, Granáty, další nástroje.

– FPS modul gamemódy:

– Budou dva.

– První je tradiční boj. Mapa Gold Horizon platfrom což je vesmírná stanice. 8v8 Mariňáci proti Psancům. Pomocí REC půjde získávat nové zbraně a vybavení. Bude mít vysoký stupeň poškození prostředí. Půjde vypnout gravitaci a bojovat v beztížném stavu.

25:20 – Průchod mapou Gold Horizon platform.

– Druným modem bude boj v nulové gravitaci. Mapa Astro Arena, což je sportovní aréna bez gravitace. 16v16 tým based. Nesmrtící boje v nulové gravitaci. Boj jen s laserovou pistolí a přitahovacím paprskem. Celkově je inspirovaná arénou z Enderovy hry. Bude to fikční sport v SC univerzu.

– Obrázky Astro Arény: [ 1 ]   [ 2 ]   [ 3 ]   [ 4 ]   [ 5 ]   [ 6 ]   [ 7 ]

30:48 – gameplay Astro Arény.

Social module 1.1.2

– Na začátku příštího měsíce.

– Ukázka bude na SXSW tento pátek.

– První prostředí bude Arc Corp v systému Stanton.

Další moduly:

– V polovině 2015:

– Arena Commander 2.0: Multicrew

– Konec roku 2015:

– První epizoda SQ42 (20 hodin a cca 17 misí)

– Pre-Alpha Persistent Universe.

 

  1. Autor: Alfajk | Přidáno: 10.3.2015, 17:37

    – První epizoda SQ42 (20 hodin a cca 70 misí)

    urcite? to je nejak moc ne? ja myslel, ze 70 misi ma bejt celkem v celym SQ42

  2. Autor: alien5 | Přidáno: 10.3.2015, 19:24

    Chlapi on rika seventeen misions, ne seventy misions, takze maji 17 misi ne 70 :)) aspon ja to tak slysel.. 20 hodin cisteho casu + – :))

    • Autor: Alfajk | Přidáno: 10.3.2015, 19:27

      jj me se to nezdalo, dylka 20 hodin +- to sedi, ale misi jen 17

    • Autor: walltar | Přidáno: 10.3.2015, 19:40

      Je to potvrzeno … jsem hluchej.

  3. Autor: alien5 | Přidáno: 10.3.2015, 19:42

    lol ok 🙂 bude dnes patch ? 1.1 ?

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum