Zprávy ze světa SC – ATV, RTV

Autor: walltar | Přidáno: 6.9.2014 Kategorie Novinky| Zpravodaj

Dnes pro vás mám první část informačního článku o tom co se stalo ve světě SC. Zítra bude následovat výtah z měsíčního reportu a shrnutí informací z jednoho celkem zajímavého interview.


Sandi postnula na svém Facebooku obrázek jump enginu z lodě 890 Jump, obrázek jedné z Variant Mustanga. a obrázek kokpitu Retaliatora.

Galerie obrázků z měsíčního reportu z původní velikosti.

Galerie ze sneak peaku kokpitů z posledního ATV

Update 0.9 znova odložen, příští report o jeho progresu bude ve středu 10. Překlad Status Reportu bude hotový ještě dnes.

 

Informace z ATV:

Práce na 0.9 pokračuje.

Byly vyřešeny některé problémy, které měl Avenger v hangáru.

AI tým pracuje na vylepšení AI, aby se zvádlo vypořádat se zvýšenou rychlostí, která bude v 0.9.

Pracuje se na výzkumné stanici a obytných prostorech stanice Shubin.

Programátoři updatují sw pro editaci misí.

Moon Collider importuje FPS AI do testovacího levelu.

Pracuje se na první verzi AI pro důstojníky na můstku.

Designéři pracují na management systému pro inventář a na ukázkových misích.

Byl vytvořen hlavní porps list.

General Design Document pro Turizmus/posádku byl dokončen.

PU tým se zaměřuje na vytvoření přistávací zóny pro Terru Prime.

Hodně práce bylo odvedeno na M50, což zahrnuje poškození, LOD, efekty trysek.

Probíhalo připravení 350r pro AC.

HUD dostává velký upgrade pro management zbraní, energie, a štítů.

Varianty mustanga začínají vypadat k světu.

Další práce na interiérech pro 890J.

Začíná se pracovat na konceptech pro Anvil Carrack.

 

Informace z RTV:

Pracuje se na Rase Banu.

Mustanga už brzy uvidíme v hangáru.

V brzké době neuvidíme žádné Tevarinské lodě.

Dogtagy jsou ve výrobě a měli by se začít rozesílat za pár týdnů, hned po dokončení.

Kolem 8. září by se měli začít rozesílat modely Constellation.

Registrace na obě nadcházející akce, Citizencon 10. října a PAX Australia 1. listopadu, by měli začít relativně brzy. Na Citizencon bude hodně omezený počet míst.

Banu Merchantman nebude dokončen před koncem roku.

Jestli budeme muset platit výplatu NPC, které budeme mít z našich character slotů navíc, zatím nebylo rozhodnuto.

Pracuje se na Starfareru, právě prochází whiteboxem. Pracuje se taky na jeho palivovém systému, na získávání paliva z vesmíru a atmosfér, a na tom jak se budou tankovat ostatní lodě.

Možná brzy uvidíme něco ohledně planetside.

FPS modul nebude hratelný pro komunitu hned po PAX Australia, ale celé demo na PAXu bude živý gameplay.

Patch 0.9 prochází balancováním a tak možná dojde kromě zvýšení rychlostí, také ke zvýšení dostřelu zbraní.

Zvětšení map v AC přijde až se zavedením 64bit precision, jinak by docházelo k třesení různých modelů ve hře. Například elementy HUDu při větších vzdálenostech od středu mapy.

Pracuje se na customizovatelných HUDech (změna polohy a velikosti jednotlivých prvků), První uvidíme asi u MP lodí.

Spojování s přáteli bude v AC řešeno pomocí „friend kódu.“ Ten dostanete při zakládání privátního matche do kterého se budou moci připojit jen lidé, kterým tento kód dáte. Později bude zaveden plný lobby systém.

V lodích, které nemají nákladový prostor (např. M50, 350r) budete moci převážet osobní věci. Zbraně, kufřík, vaše brnění a podobně.

Pozvání lidí do hangárů by mělo přijít se spuštěním Social Modulu (Což pokud vím, je jiný název pro Planetside)

Staty původních lodí se budou ještě hodně měnit, staty které jsou na nich teď, byli vymyšleny bez přihlédnutí ke hře samotné. Jakmile bude loď ve hře, tak se její staty změní tak aby fungovala.

Ve hře budou omračovací zbraně.

Tak to je pro dnešek všechno, pokračování vás čeká zítra.

  1. Autor: cabalsvk | Přidáno: 6.9.2014, 11:11

    Super info 🙂

    Čo znamená „Byl vytvořen hlavní porps list.“? 🙂

    A prípadné zvýšenie dostrelu zbraní mi nevadí, sám nad 1000-1200m nepálim, zbytočné plýtvanie muníciou 😛

    • Autor: walltar | Přidáno: 6.9.2014, 11:14

      Abych se přiznal, tak vůbec nevím … prop jsou ve hře asi nějaké podpůrné objekty. Takže nějaký jejich seznam? Možná pokud se tu objeví nějaký programátor, tak bude vědět.

  2. Autor: alien5 | Přidáno: 6.9.2014, 21:09

    Mam jenom jeden dotaz nebo konstatovani. Oni vzdy neco ukazi na vystave a teprve potom na tom pracuji nebo maji tak 80 procent a dodelavaji to az po tom co ukazi ukazku.. me to pripada divny .. nebo ne ?? 🙂

    • Autor: walltar | Přidáno: 6.9.2014, 21:27

      Ani ne … oni si připraví něco na výstavu tak aby to jelo v kontrolovaném prostředí. Podobně jak to dělá každá jiná firma. Protože taková výstava je super reklama. Taky je si potřeba uvědomit, že oni vypouští content hráčům dřív, než by ho vůbec ostatní firmy ukázali na výstavě. A tak musí ukazovat na výstavě věci ve stavu, ve kterém by to normální firma neukázala ani vydavateli.

      Třeba ten FPS modul … na něm se už pracuje prakticky rok. Už mají interně hratelnou verzi, ale ta třeba padá každých 5minut, dá se spustit jen na jedné přesné konfiguraci PC a hromada tam toho ještě není. No a když je nějaká výstava, tak se to nějak připraví tak, aby to aspoň nepadalo těch každých 5 minut a lidem se vysvětlí kam nemají chodit, jak budou hrát live demo.

      Něco takového klidně můžeš ukázat na výstavě, jako teaser pro lidi, ale nemůžeš jim do dát zahrát … je to celkem normální praxe.

Napsat komentář

Jak mít vlastní obrázek u komentářů

Zaregistrujte se na stránkách Gravatar.com, připojte si k účtu e-mail, který používáte na star-citizen.cz a nastavte si libovolný obrázek.

Snažte se v komentářích držet tématu, na rozsáhlejší diskuse je vhodnější naše fórum